Problemy z temperaturą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z temperaturą
hej mam taki problem a moze to normalne ze podczas jazdy 1,9 tdi 1z z 1994 wzkaznik temperatury wzkazuje ciagle 45 stopni natomiast na postoju  temperatura rosnie do 90 a przy jednej i drugiej temperaturze ogrzewanie ok dz pozdrawiam
			
													
					Ostatnio zmieniony pt sty 23, 2009 12:50 przez susz12, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									O ile mehcanikiem nie jestem, i starzu kierowcy też za dużego nie mam. To moge powiedizeć, że z tego co wyczytałem na forum i dowiedizałem się od innych użytkowników. To temteratura powinna silnika podczas jazdy powinna się wachać w okolicach 90'. Jednakże objawy które opisujesz nie wskazują na to zeby coś było nie tak z chydrauliką, ale problem moze tkwić w czujniku temperatury. Według mnie powinieneś się na nim skupić. 
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
- 
				Lennox
 - Ma gadane

 - Posty: 209
 - Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
 - Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
 - Kontakt:
 
Miałem tak kiedyś - termostat się mi wtedy zaciął i auto chodziło cały czas na długim obiegu. W czasie jazdy temp cieczy chłodzącej cały czas była zbijana - co na postoju dawało efekt odwrotny.
Wymieniłem termostat i wszystko wróciło do normy. Choćbym nie wiem co robił jest 90°C.
			
													Wymieniłem termostat i wszystko wróciło do normy. Choćbym nie wiem co robił jest 90°C.
					Ostatnio zmieniony pt sty 23, 2009 14:05 przez Lennox, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Lukas-182
 - Sprzedawca

 - Posty: 997
 - Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
 - Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
 - Kontakt:
 
susz12, sprawdź temperaturę w zbiorniczku wyrównawczym jakimś termometrem i będziesz wiedział czy to wina układu chłodzenia czy też wskaźnika w kokpicie...
Jeśli temperatura w zbiorniczku będzie porównywalna ze wskazaniem z kokpitu to termostat do wymiany... Więcej możliwości nie widzę. A po wymianie termostatu należało by poprawnie odpowietrzyć układ chłodzenia, bo powietrze w układzie może niezłe cyrki robić z temperaturą
			
									
									Jeśli temperatura w zbiorniczku będzie porównywalna ze wskazaniem z kokpitu to termostat do wymiany... Więcej możliwości nie widzę. A po wymianie termostatu należało by poprawnie odpowietrzyć układ chłodzenia, bo powietrze w układzie może niezłe cyrki robić z temperaturą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 47 gości
