spadaja obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
spadaja obroty
witam.Mam taki problem.Dzis rano chcialem odpalic auto i po odpaleniu gaslo.Musialem przytrzymac gaz zeby nie zgaslo apo puszczeniu gazu gasl.Po przejechaniu kilku km bylo juz wszystko ok.Jadac dalej (w spory deszcz) zatrzymalem sie na swiatlach i ..auto nie zgaslo ale mialo obroty w granicach 300obr/min.Pozniej bylo juz ok 90obr/minAuto stalo cala noc na deszczu pod domem.Jak uto stoi w garazu to niezaobserwowalem takich objawow.Dzis podlaczyl mi mechanik pod kompa i nic nie wykazalo zadnego bledu. Zauwazylem jeszcze jadna rzecz-gdy jezdzilem po kaluzach to wtedy te obroty spadaly i po jakims czasie znow bylo ok tj 900 obr. Co to moze byc? swiece,kopolke i przewody beru wymienialem 2 miesiace temu.Zgory dzieki za pomoc.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- Eso
- --------
- Posty: 396
- Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
- Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
- Kontakt:
ostatnio wymienial przewody w 1.4 to od starosci sie sypaly:D:D
Najlepiej wymienic wszystkie elmenty ktore wymienil prezesso poon iewaz lubia czesto siaddac.
Ps. prezesso napisalem Ci cos na priv zobacz. dotyczy tematu:"czy to uszczelka"
Najlepiej wymienic wszystkie elmenty ktore wymienil prezesso poon iewaz lubia czesto siaddac.
Ps. prezesso napisalem Ci cos na priv zobacz. dotyczy tematu:"czy to uszczelka"
MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
najczestrza przyczyną takiego niedomagania jet cewka zapłonowa to przypadłosc w mk3 zwłaszcza kiedy jest trochę wilgoci
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 20:56 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
i do tego cały silnikEso pisze:Najlepiej wymienic wszystkie elmenty
po kolei trzeba sprawdzac układ
jestem pewny ze to bedzie cewka zapłonowa
najlepiej czyms ja spryskac delikatnie podzczas normalnej pracy silnika tak jak kazdy element układu zapłonowego zaczynajac od cewki po kolei
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:01 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:02 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego nie pisz bzdur proszę cie jaki przepływomierz ?gtibodek pisze:kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:03 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
najlepiej połączyć nasze 2 sposoby dziejo-a i moj
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:10 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 330 gości