spadaja obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

spadaja obroty

Post autor: mirek272 » czw sty 22, 2009 20:38

witam.Mam taki problem.Dzis rano chcialem odpalic auto i po odpaleniu gaslo.Musialem przytrzymac gaz zeby nie zgaslo apo puszczeniu gazu gasl.Po przejechaniu kilku km bylo juz wszystko ok.Jadac dalej (w spory deszcz) zatrzymalem sie na swiatlach i ..auto nie zgaslo ale mialo obroty w granicach 300obr/min.Pozniej bylo juz ok 90obr/minAuto stalo cala noc na deszczu pod domem.Jak uto stoi w garazu to niezaobserwowalem takich objawow.Dzis podlaczyl mi mechanik pod kompa i nic nie wykazalo zadnego bledu. Zauwazylem jeszcze jadna rzecz-gdy jezdzilem po kaluzach to wtedy te obroty spadaly i po jakims czasie znow bylo ok tj 900 obr. Co to moze byc? swiece,kopolke i przewody beru wymienialem 2 miesiace temu.Zgory dzieki za pomoc. :pub:



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » czw sty 22, 2009 20:49

do wymiany przewody WN, a przy okazji też kopułka i palec. Przewody WN masz już stare, dostają wilgoci, jest przebicie i iskra ucieka na blok silnika.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » czw sty 22, 2009 20:54

ostatnio wymienial przewody w 1.4 to od starosci sie sypaly:D:D
Najlepiej wymienic wszystkie elmenty ktore wymienil prezesso poon iewaz lubia czesto siaddac.

Ps. prezesso napisalem Ci cos na priv zobacz. dotyczy tematu:"czy to uszczelka"


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 22, 2009 20:56

najczestrza przyczyną takiego niedomagania jet cewka zapłonowa to przypadłosc w mk3 zwłaszcza kiedy jest trochę wilgoci
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 20:56 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » czw sty 22, 2009 20:56

ale ja wymienialem to wszystko 2 miesiace temu.Kable beru,swiece ngk a kopulka nie wiem jaka ale tez wymienia takze...co to moze byc????



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 22, 2009 21:00

Eso pisze:Najlepiej wymienic wszystkie elmenty
i do tego cały silnik :bajer:
po kolei trzeba sprawdzac układ
jestem pewny ze to bedzie cewka zapłonowa :bigok:
najlepiej czyms ja spryskac delikatnie podzczas normalnej pracy silnika tak jak kazdy element układu zapłonowego zaczynajac od cewki po kolei
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:01 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw sty 22, 2009 21:01

cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka :bigok:
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:02 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
gtibodek
szybki i wściekły
szybki i wściekły
Posty: 409
Rejestracja: sob lut 24, 2007 19:07
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki
Kontakt:

Post autor: gtibodek » czw sty 22, 2009 21:01

kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja :helm:


Nisko,szeroko na bogato wiec zjedź mi z drogi szmato

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 22, 2009 21:03

gtibodek pisze:kolego , silnik krokowy , przepływomierz, sonda lambda, filtr paliwa, jak z gazem to regulacja
kolego nie pisz bzdur proszę cie :bajer: jaki przepływomierz ?
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:03 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » czw sty 22, 2009 21:05

podpiety pod kompa dzisiaj nie pokazal zadnego bledu.Silniczek krokowy byl odpinany i bylo to samo.takze mozliwe ze to cewka...ile kosztuje nowa??? i jak najlepiej ja sprawdzic "domowym sposobem" ?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sty 22, 2009 21:06

mirek272 pisze: i jak najlepiej ja sprawdzic "domowym sposobem" ?
napisałem ci ja i napisał ci Fahoo



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw sty 22, 2009 21:07

cewka bo tego nie wymieniłes
od temp i starosci powstają mikropęknięcia w cewce i tamtedy włazi wilgoć
ktoregoś dnia ci jej tyle wlezie ze nie odpalisz auta
mozna to sprawdzic
przed odpaleniem auta ranio nagrzej cewke opalarką i sproboj odpalic
jesli odpali bez zająkniecia masz 100% potwierdzenia ze to cewka
:bigok:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » czw sty 22, 2009 21:08

auto jak stoi w garazu to jest wszystko ok.Jak wyjade w deszcz i po kaluzach to zaczyna sie ten problem.Zakladalem tez stare przewody i jest to samo czyli na pewno nie przewody i nie silniczek krokowy to wiem na 100% :hmm:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw sty 22, 2009 21:09

najlepiej połączyć nasze 2 sposoby dziejo-a i moj
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:10 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 314 gości