sprawdzałem właśnie instalację i wtyczkę mam dokładnie tak jak pisałeś ... zaraz dam zdjęcie i opis co i gdzie jest w gnieździe ...miomio1 pisze:Z tego co wiem silnik w przednich dźwiach jak i w tylnich działa na takich samych zasadach , ja ostatnio robiłem tylne dźwi i do wtyczki która wchodzi w silniczek (układ)z tego co pamiętam wchodzi 2 prądy stałe i jeden prąd wtedy gdy szybę się podnosi to we wtyczce pojawia się trzeci prąd ...
[ Dodano: Nie Lip 17, 2005 17:18 ]
dałem zdjęcie wtyczki i rysunek na szybkiego z painta co i jak gdzie jest ... a poniżej jest opis jak to u mnie jest ...
gdy wciskamy przycisk aby podnieść szyby, w jednym miejscu dostajemy napięcie 12V a gdy wciskamy przycisk żeby opuścić szyby w tym samym miejscu dostajemy napięcie 0V ... jak nic nie robimy to miernik wskazywał w tych miejscach różne wartości (nic nie znaczące ... chyba) ... napięcia te (raz 12V a raz 0V) pojawiają się w różnych miejscach w zależności skąd sterujemy szybą (wg. moich oznaczeń są to punkty d i F)
jak ktoś załapie o co chodzi i powie co jest może źle to ...
gdy nic nie jest wciśnięte:
1-2 --> 12V i GND
A- 0 || a- 0
B- 12V || b- x
C- 0 || c- 12V
D- x || d- var
E- x || e- x
F- var || f- x
G- 0
STEROWANIE OD STRONY PASAŻERA:
przycisk szyby do góry:
1-2 --> 12V i GND
A- 0 || a- 0
B- 12V || b- x
C- 0 || c- 12V
D- x || d- var
E- x || e- x
F- 12V || f- x
G- 0
przycisk szyby do dołu:
1-2 --> 12V i GND
A- 0 || a- 0
B- 12V || b- x
C- 0 || c- 12
D- x || d- var
E- x || e- x
F- 0 || f- x
G- 0
STEROWANIE OD STRONY KIEROWCY:
przycisk szyby do góry:
1-2 --> 12V i GND
A- 0 || a- 0
B- 12V || b- x
C- 0 || c- 12V
D- x || d- 12V
E- x || e- x
F- var || f- x
G- 0
przycisk szyby do dołu:
1-2 --> 12V i GND
A- 0 || a- 0
B- 12V || b- x
C- 0 || c- 12
D- x || d- 0
E- x || e- x
F- var || f- x
G- 0
[ Dodano: Wto Lip 26, 2005 12:04 ]
dla potomnych ... problemem był spalony przekaźnik ... jeśli ktoś ma takie same problemy to lutownica w garść i do dzieła ... pozdrawiam