końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Taka prawda ze majac z 110 odrazu 150km po wtryskach i programie to bedziemy bardziej butowac auto bo lepiej idzie. To chyba normalne ze kazdy sie chce moca nacieszyc Ale jesli program jest na tyle dobry ze nie ma kosmicznej dawki paliwa i czarnej chmury ognia za nami to nie ma co narzekac. Nikt chyba tu nie robi 100 tys rocznie zeby to wplynelo na jego budzet znaczaco
to moze do kosztu paliwa warto tez doliczyc koszty zuzycia tarcz, klockow bo przeciez trzeba hamowac mocniej, do tego opony bo przeciez czesciej rusza sie ostrzej, ludzie dajcie spokoj z tym liczeniem kosztow, litr paliwa wiecej na 100km to jakies 3,5 zlotego na 100/km wiec 35 na 1000km, latwo policzyc, jak kogos nie stac na dolozenie to tego nie robi i tyle, ten temat zrobil sie tematem pytan o spalanie, nie o to tutaj chodzi, auto pali tyle ile sie wleje, jak komus robi roznice czy spali 6 czy 7 po programie i wtryskach to powinien imho odpuscic, bo jak spali nie daj Boze 8 to co wtedy? po co zwiekszac moc i moment jak sie nie bedzie korzystac bo auto pali wiecej, bez sensu,
Podoba mi się charakterystyka krzywej momentu i jej przebieg.Widać,że program zrobiony z głowa.Da sie zauważyć dbałość o ochronę dwumasu.
Jak dla mnie,to trochę tych niutonów za mało,choć z drugiej strony ładnie,bo równo.
Ale z tego co widzę,to siedzi jeszcze VNT15 i to chyba główny powód takiego stanu rzeczy.
Niemniej jednak,jak na taka turbinkę to wynik zacny,a programik pierwsza klasa.
Brawa dla tunera.
Jak dla mnie,to trochę tych niutonów za mało,choć z drugiej strony ładnie,bo równo.
Ale z tego co widzę,to siedzi jeszcze VNT15 i to chyba główny powód takiego stanu rzeczy.
Niemniej jednak,jak na taka turbinkę to wynik zacny,a programik pierwsza klasa.
Brawa dla tunera.
AFN 165,5@380,8
- marco96
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 20:24
- Lokalizacja: 60KM(PS) od LUBlin"a
- Kontakt:
mam pytanie co moge zrobic w swoim 1z 1,9 tdi 90kucy zeby podniesc troche mocy ale zeby nie zmieniac kompa na 16bitowy bo z tego co wiem to mam 8bit...max chcialbym na 130kucy ale mniej tez sie zadowole...prosilbym o dorade...mysle o tych 216 wtryskach ale zastanawiam sie czy nie bedda lepsze od 110kucy AFN-a seryjne, bo chce tylko troche podniesc moc...
Mój GoffriQ TURBO'KLACZ MK3 1,9TDI 1Z BON JOVI
www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...
www.metamorfoza-zana.pl ...zapraszam...
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
sto dwadzieścia parę da soft...
nie będą lepsze...
stare nie pylą tak dobrze jak nowe...
216 doleją więcej paliwka -- co da więcej mocy
spalanie przy tym samym stylu jazdy nie wzrośnie
nie będą lepsze...
stare nie pylą tak dobrze jak nowe...
216 doleją więcej paliwka -- co da więcej mocy
spalanie przy tym samym stylu jazdy nie wzrośnie
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 22:14 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości