Problem z podlaczeniem licznika z MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
forest_86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:56
Lokalizacja: Świdnica/Marcinowice/Wrocław
Kontakt:

Problem z podlaczeniem licznika z MK3

Post autor: forest_86 » pt mar 02, 2007 15:22

Witam,

Mam problem z podlaczeniem licznika z golfa 3 w moim golfe 2 (autko jest z przed wrzesnia 1989r.). Do podlaczenia licznika uzylem opisow ktore znalazlem na forum tj.:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... aa1c73f51e

oraz opis kostki w golfie 3 :

1. Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod masowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
2. Czujnik braku plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przelacznika swiatel
4. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 1 (jesli auto jest w niego wyposazone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazan MFA - prawdopodobnie MFA 2 (jesli auto jest w niego wyposazone)
7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wyjscie (brak jesli jest linka)
8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjscia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
14. pusty
15.Do przelacznika wskazan MFA (jesli auto jest w niego wypozazone)
16.Lampka kontrolna ladowania alternatora - zacisk d+ altetnatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju (jesli auto jest w niego wyposazone)
18.Wskaznik hamulca recznego lub pasow bezpieczenstwa (o ile auto jest w nie wyposazone)
19.Czujnik temperatury zewnetrznej - przewod sygnalowy (jesli auto jest w niego wyposazone)
20.Wskaznik nagrzania swiec zarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka swiatel drogowych (dlugich)
26.Wskaznik spalania sredniego (jesli auto jest w niego wyposazone)
27.Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow - wejscie (brak jesli jest linka)
28.pusty

po podlaczeniu na liczniku swieca sie wszytskie czerwone kontroliki ... do dego przekazniki w skrzyni bezpiecznikow bucza... nie wiem co jest nie tak.

pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony sob mar 03, 2007 00:19 przez forest_86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: !! MEGA PROBLEM !! LICZNIK Z GOLFA 3 W GOLFIE 2 !! POMOC

Post autor: Borys » pt mar 02, 2007 15:24

buczy ci przekaźnik od kierunków włacz kierunek lub awaryjne to przestanie

u mnie po 89 skrzynka wystarczylo podac + po stacyjce na zegary i wszystko działa


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
forest_86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw sty 25, 2007 22:56
Lokalizacja: Świdnica/Marcinowice/Wrocław
Kontakt:

Post autor: forest_86 » pt mar 02, 2007 15:31

no dobra zaraz pojde do garazu sprawdzic...

pozdrawiam i dzieki

[ Dodano: 02 Mar 2007 15:26 ]
miales racje :P juz problem rozwiazany, znaczy cos mi nie gasnie tylko lampka od recznego ale pewnie przerwa w obwodzie albo cos...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images29.fotosik.pl/39/220b5806f35bb32a.gif[/img][/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 22, 2009 14:14

sorry za ten odkop ale po co zakładać nowy temat jak problem ten sam :P

Mam licznik z mk3 wpinam go we wtyczke z mk2 po 89roku i lekko świci sie kontrolka oleju i drgają wskaźniki :/// Jak przekręcę kluczyk to brzęczy przekaxnik od kierunkowskazów.....


jest tu mowa o jakimś + spod stacyjki ale gdzie go wpiąć ??



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw sty 22, 2009 14:18

To_mas pisze:jest tu mowa o jakimś + spod stacyjki ale gdzie go wpiąć ??
forest_86 pisze:13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiajacy sie po przekreceniu stacyjki w pozycje wlacz.
:bigok:

krotko mowiac, pod styk w kostce nr 13 musisz dac plus po stacyjce

[ Dodano: 22 Sty 2009 13:23 ]
acha i jeszcze jedno, kiedys czytalemn na forum, ze kostka po 89r i kostka od mk3, niby sa takie same, jednak sie troche roznia od siebie, cos jest inaczej, posprawdzaj pinouty obu kostek
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 14:21 przez kaczor4011, łącznie zmieniany 1 raz.


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 22, 2009 15:09

kaczor4011 pisze:posprawdzaj pinouty obu kostek
sprawdzam i wszystko takie samo !!
kaczor4011 pisze:krotko mowiac, pod styk w kostce nr 13 musisz dac plus po stacyjce
ale tam idzie czarny kabel i jest +12 w nim sprawdzałem miernikiem...

[ Dodano: Czw Sty 22, 2009 14:59 ]
dobra problem rozwiązany !!
brakowało masy w pinie 5 !! zaraz sie tym zajme :green_fuck:
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 15:59 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 301 gości