końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt sty 20, 2009 18:48

A ja tu popre kolege Krzylu. To jest na zasadzie "chce ale sie boje". Jak sie boisz to nie rob. Jakby spalanie wzroslo o 3-4l to wtedy mozna sie zastanawiac a jak skoczy o 0,5l czy litr to co? Przeciez cos nie bierze sie z niczego.

"A ile pali? Bo ja bym tak chcial, ale nie wiem bo jak mi ma wiecej palic to nieeee, ale z drugiej strony ta moc. No nie wiem, a moze by tak cos posredniego? " - gorzej niz z baba (a bez baby jeszcze gorzej :grin: )


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » wt sty 20, 2009 19:28

chcesz grzać musisz wlać :helm:



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt sty 20, 2009 19:43

U mnie po 216tkach nie zauważyle jakiegoś znacznego popytu na on.
Mogę zaryzykować stwierdzenie,ze pali prawie tyle samo ile palił po sofcie.
A palił w cyklu mieszanym w granicach 6l/100.Dodałem końcówki i przy spokojnej jeździe łyka jakieś 0,5l więcej. Przy wstawianiu 7l/100 spali,ale to normalne.
Powiem tak.Moim zdaniem taka różnica w spalaniu to pikuś,w porównaniu z frajdą z jazdy jaką dają 216tki.A potrafią ucieszyć.
Jak już dostroje swoje wozidło to podobnie jak kolega zamieszczę wykresy.
Po sofcie- 141,5@313,5
Po dodaniu 216tek- 160@345
I po strojeniu...
Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2009 17:48 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
ksenonn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 10:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksenonn » wt sty 20, 2009 19:57

qrwa panowie o czym w ogole gadacie :grrr:

spytalem z ciekawosci jak teraz wyglada spalanie, a Wy od razu ze jak sie boje wiekszego spalania..bla bla

w moim wypadku to jest kwestia kasy i nie wiem czy nie skoncze zabawy na zrobieniu tylko chipa (obstawiam 140KM i 300NM), koszt jednego i drugiego przedstawia sie podobnie

peace i pozdrawiam :green_fuck:


[url=http://img510.imageshack.us/my.php?image=29563915.jpg][img]http://img510.imageshack.us/img510/5739/29563915.jpg[/img][/url]

moj byly goofer - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194271

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » śr sty 21, 2009 00:40

qrwa panowie o czym w ogole gadacie

spytalem z ciekawosci jak teraz wyglada spalanie, a Wy od razu ze jak sie boje wiekszego spalania..bla bla

o tym ,że co temat o podnoszeniu osiągów w TDI to znajdzie sie taki kolo jak ty i pyta sie ILE BĘDZIE MI PALIŁ??



Awatar użytkownika
czayen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 15:33
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: czayen » śr sty 21, 2009 10:58

powiedz teraz jaka roznica w spalaniu?
Powiem tak. Przy normalnej jeździe, czyli tak jak jeździłem na ori wtryskach pali tyle samo. Spali może 0,5l więcej jak zaczniesz mocniej i długo deptać, ale wiadomo coś za coś. Tylko czym jest to 0.5l w porównaniu z frajdą z jazdy :grin:



Awatar użytkownika
ksenonn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 10:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksenonn » śr sty 21, 2009 14:28

Krzylu pisze:
qrwa panowie o czym w ogole gadacie

spytalem z ciekawosci jak teraz wyglada spalanie, a Wy od razu ze jak sie boje wiekszego spalania..bla bla

o tym ,że co temat o podnoszeniu osiągów w TDI to znajdzie sie taki kolo jak ty i pyta sie ILE BĘDZIE MI PALIŁ??
pytam bo temat konkretny i moge liczyc na konkretna odpowiedz od osoby, ktora temat przerobia, a nie gdybanie osob, ktore gdzies cos wyczytali..


[url=http://img510.imageshack.us/my.php?image=29563915.jpg][img]http://img510.imageshack.us/img510/5739/29563915.jpg[/img][/url]

moj byly goofer - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194271

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » śr sty 21, 2009 18:23

ksenonn pisze:pytam bo temat konkretny i moge liczyc na konkretna odpowiedz od osoby, ktora temat przerobia, a nie gdybanie osob, ktore gdzies cos wyczytali..
Toz ci chlopaki mowia. Kazdy kto tu sie wypowiada praktycznie przeszedl ta operacje ;)

Co tamat tuningu TDI, to pada pytanie o spalanie - wiec nie dziw sie chlopakom ze juz maja dosyc tego pytania wkolko ;) Albo chcemy miec jablko, albo chcemy zjesc jablko. Chyba w tuningach nie chodzi o koszta, prawda? :D
Chociaz fakt jest faktem, ze montowanie 0,216 podnosi spalanie w polaczeniu z chipsem dopiero gdy solidnie ugniatamy pedal przyspieszenia. I to nie do wartosci kosmicznych. Moj nie spalil jeszcze wiecej chyba niz 7,5 litra :bigok:
W czasie normalnej jazdy spalanie spada w porownaniu z seria



Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » śr sty 21, 2009 19:57

Nie cykajcie sie tak o te spalanie. Mi odkad kupilem TDi nie udalo sie osiagnac wiecej niz 6.5 litra - seryjną 90-tką nie jezdzilem bo od razu po zakupie wrzucilem 216stki ale ze wskazan komputera poprzedni wlascicel jezdzac na seryjnym setupie lal do baku wiecej niż ja majac ok 50 koni mniej. Wg mnie spalanie wzrasta dopiero przy zalozeniu pompy 11mm. Diesel to takie sprytne urzadzenie ktore moze byc mocniejsze i zarazem oszczedne ;)
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 19:59 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » śr sty 21, 2009 20:34

Szumal pisze:. Wg mnie spalanie wzrasta dopiero przy zalozeniu pompy 11mm.
skąd masz takie informacje?



Awatar użytkownika
ksenonn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 10:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksenonn » śr sty 21, 2009 23:26

jak bede mial kaske to na pewno sie skusze na te wtryski, nie obawiajac sie nawet o troche wieksze spalanie :jezor:
pozdro


[url=http://img510.imageshack.us/my.php?image=29563915.jpg][img]http://img510.imageshack.us/img510/5739/29563915.jpg[/img][/url]

moj byly goofer - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194271

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » czw sty 22, 2009 00:13

grzegorzp pisze:
Szumal pisze:. Wg mnie spalanie wzrasta dopiero przy zalozeniu pompy 11mm.
skąd masz takie informacje?
kolega w ibizie ASV mial setup 216 + pompa 11 i spalanie bylo juz nie male przy wykorzystaniu mocy auta. oczywiscie jak jezdzi sie spokojnie to moze nie byc zadnych roznic.
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 00:14 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw sty 22, 2009 09:37

230 + 11 od 7 litrów w górę, poznałem też magików którym potrafił ponad 15 spalić :green_fuck:



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw sty 22, 2009 11:49

no to wiadomo że przy wykorzystywaniu 200KM będzie więcej palił niż przy 170KM ale bez katowania uważasz że poniżej 7 nie zejdzie? chba jednak jak sposób jazdy się nie zmieni to spalanie też?



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości