![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
Turbina po regeneracji...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbina po regeneracji...
Witam jak w temacie zamontowalem turbine po regeneracji do swojego g3 1.9 TD (aaz) wszysto pieknnie... odpalilem.... auto chodzilo ok. 30 min na wolnych obrotach.... pozniej przejechalem ok 1 km predkosc 50-60 km/h by turbina sie przepalila... maska w gore czy wszystko gra [stan-OK] to jade na trase zrobilem ok 7 km na 3 biegu srednia predkosc 6-70 km/h. zatrzymalem sie pod slepem bo kumpel chcial zobaczyc jak silnik chodzi... macha w gore zaje fajnie mowi szybko ci poszla naprawa... spod sklepu do domu ok 300metrow jade. wpadam do garazu po plyn do spryskiwaczy macha w gore i co?? szok caly silnik w oleju doskownie wszystko!!! zlapalem sie za glowe co teraz przewod pekl czy co?? co moglo sie stac?? ze tak prysnol olejem... pomocy ![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
nakretka ktora masz na mysli ta co podaje olej do turbiny?? sprawdzalem samochod po przejechaniu ok.7 km i nic sucho zero sladu oleju. a po przejechaniu 300 m caly uwalony... wiec jak nakretka to chyba wczesniej dalo by znac...
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 19:34 przez j4s1u, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak rozumiem 8300 metrów zrobiłeś od naprawy no no to jest wcześnie ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak z wieszchu cały silnik obzygany to nie ma bata cos sie musiało odkrecić.
Sprawdzałeś nakretki na magistrali czy sie nie poluzowały (kluczem)?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak z wieszchu cały silnik obzygany to nie ma bata cos sie musiało odkrecić.
Sprawdzałeś nakretki na magistrali czy sie nie poluzowały (kluczem)?
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 19:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
ktore to bo z mechaniki jestem zielony?? turobo przykrecilem tak jak powinno byc... wszystko przykrecone silnik uwalony jest od strony skrzyni biegow... mysle ze moze przewod jakis pekl tylko czemu ?? i po ok 1h pracy silnika...t0mal pisze:Sprawdzałeś nakretki na magistrali czy sie nie poluzowały (kluczem)?
[ Dodano: 21 Sty 2009 20:37 ]
myslicie ze to cos powaznego czy tylko owa nakretka lub pekniety przewod?? jutro umyje silnik i zobacze... najwyzej zawal i po sprawie bedzie... jak to cos powaznego ;/ 500zł za turbinke i 8 km
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
nic innego jak tylko oczyścić wszystko odpalić i patrzeć z skąd daje prosta sprawaj4s1u pisze:ktore to bo z mechaniki jestem zielony?? turobo przykrecilem tak jak powinno byc... wszystko przykrecone silnik uwalony jest od strony skrzyni biegow... mysle ze moze przewod jakis pekl tylko czemu ?? i po ok 1h pracy silnika...t0mal pisze:Sprawdzałeś nakretki na magistrali czy sie nie poluzowały (kluczem)?
[ Dodano: 21 Sty 2009 20:37 ]
myslicie ze to cos powaznego czy tylko owa nakretka lub pekniety przewod?? jutro umyje silnik i zobacze... najwyzej zawal i po sprawie bedzie... jak to cos powaznego ;/ 500zł za turbinke i 8 kmmasakra
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
myć z rozsądkiem aby czegoś nie zalać przypadkiem -lub powycierać szmatką nasączoną w rozpuszczalniku oczywiście zimny silnik.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Kolego j4s1u sprawdź zasilanie turbiny w olej (rurka z filtra oleju do turbosprężarki) czy na pewno jest cała, szczelna... Sprawdź także króćce na tej rurce, może wyrobione i nie uszczekniaj,ą dobrze po dokręceniu nakrętki... powrót oleju z turbosprężarki dokręciłeś ??? Bo kiedyś sąsiad montował turbo w swoim Volvo V40 i nie dokręcił dokładnie tego przewodu i po 1.5km jazdy wylało mu się ponad 2 litry oleju na drogę
Newralgiczne punkty do sprawdzenia to:
--Zasilanie oleju w turbo (nakrętka przy filtrze oleju i przy turbosprężarce, no i sam rurka)
--Powrót oleju z turbosprężarki (śruby przy turbo i przy bloku czy tam misce olejowej)
Więcej możliwości wydostania się oleju nie widzę...
Dużo ci oleju poszło po tej przygodzie ??
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Newralgiczne punkty do sprawdzenia to:
--Zasilanie oleju w turbo (nakrętka przy filtrze oleju i przy turbosprężarce, no i sam rurka)
--Powrót oleju z turbosprężarki (śruby przy turbo i przy bloku czy tam misce olejowej)
Więcej możliwości wydostania się oleju nie widzę...
Dużo ci oleju poszło po tej przygodzie ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości