[golf mk 3] SWAP z 1.8 ABS na 2.0 8V 2E

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

samolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt mar 14, 2006 17:46
Lokalizacja: VWlkp

[golf mk 3] SWAP z 1.8 ABS na 2.0 8V 2E

Post autor: samolek » pn sty 19, 2009 21:46

j.w.t. rozbił już to ktoś z was? dużo jest roboty z samą przekładką i co potrzebuje do SWAPU? elektryka może zostać czy musze ją przełożyć i jak seryjne hamulce sobie z tym poradzą? Z góry dziękuje za odpowiedź.
Pozdro



Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: bastek016 » śr sty 21, 2009 07:56

roboty sporo 1.8 jest na monowtrysku wiązka komp do wymiany tyle wiem jeżeli chodzi o układ hamulcowy to jeśli z tył masz klocek i tarcze to jakoś dasz rade :)



samolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: wt mar 14, 2006 17:46
Lokalizacja: VWlkp

Post autor: samolek » śr sty 21, 2009 22:09

niestety cabrio to nie GT i nawet przy 90km z tyłu jest bęben ;/ wieć hamulce też do wymiany... coraz bardziej zaczynam sie zastanawiać czy jest sens swapować...
Ostatnio zmieniony śr sty 21, 2009 22:10 przez samolek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » wt sty 27, 2009 01:07

samolek pisze:coraz bardziej zaczynam sie zastanawiać czy jest sens swapować...
przy swapach nigdy nie ma sensu,ale kto na to zwraca uwagę :bigok: :bajer:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 29, 2009 15:23

Jak cos ot jest silnik 2,0 AGG 115PS na sprzedaz ze skrzynia i sprzeglem


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wilku89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: wilku89 » śr mar 25, 2009 21:06

Jak jest z ta przekładką??? duzy to koszt wsadzenie 2.0 do 1.8 abs ??? :otepienie:


AGR-- 173KM 347NM

Awatar użytkownika
SOBOTA GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
Lokalizacja: ok. Kutna
Kontakt:

Post autor: SOBOTA GT » ndz gru 20, 2009 19:57

A w przypadku AAM czyli 1.8 75KM jak jest? komputer, wiązka,
-wydech to tylko kolektor z 2.0 puźniej to juz mozna spasować jakiś przelot?
-skrzynia musi być zmieniona czy może zostać?
-półosie podpasuje pod skrzynie z 2.0?
-Chłodnica może zostać z 1.8 o ile się nie mylę...
Chodzi mi o to co trzeba kupić żeby to jeździło a np hamulce to już swoją drogą bym zmienił z czasem np z g60.


.::Black Low Audi::.

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » śr gru 23, 2009 04:10

1. chlodnica powinna dac rade
2. albo heble z gti albo z gt na dobrych tarczach ( na bezpieczenstwie sie nie oszczedza)
3. polosie podpasuja pod skrzynie z 2.0
4. skrzynia moze zostac
5. nie pamietam wymiarow wydechu ale u mnie w 1.8 mial o znacznie mniejsza srednice niz w 2.0 takze wydech z tego co wiem out

wymienic trzeba jeszcze wiazke z kompem bo uklad zasilania jest inny no i raczej pompa paliwa takze do wymiany



Awatar użytkownika
SOBOTA GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob lut 02, 2008 22:19
Lokalizacja: ok. Kutna
Kontakt:

Post autor: SOBOTA GT » śr gru 23, 2009 14:54

Nom tak czyli potrzebny jest: silnik,skrzynie moze zostać ale nie musi, wiązka, komputer, pompa paliwa, kolektor wydechowy, cheble z GT lub GTI, i było by wszystko... a i jeszcze pedały trzeba zmieniać czy mogą zostać z 1.8 bo wiem że pneumatyki niema w 1.8 na sprzęgle?


.::Black Low Audi::.

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » czw gru 24, 2009 01:18

pedaly zostaja bo zarowno w 2.0 8v jak i 1.8 8v sprzeglo jest na linke takze bedzie ta sama baza z 2.0 to tylko abf ma hydrauliczne sprzeglo



maciej712
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 17:53
Lokalizacja: RADOM
Kontakt:

Post autor: maciej712 » czw gru 24, 2009 11:17

samolek pisze:niestety cabrio to nie GT i nawet przy 90km z tyłu jest bęben ;/ wieć hamulce też do wymiany... coraz bardziej zaczynam sie zastanawiać czy jest sens swapować...
wsadź na przód zestaw od G60 i zostaw bębny taki zestaw wystarczy pompa wyda ;)
a swap nie jest taki straszny wszystko pasuje tylko trzeba siedzieć i śrubki kręcić :)



Awatar użytkownika
wolny83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 16:17
Lokalizacja: sląsk -SO-

Post autor: wolny83 » sob gru 26, 2009 21:57

maciej712 pisze:wsadź na przód zestaw od G60 i zostaw bębny taki zestaw wystarczy

nie zgodze sie z toba :bajer: nie bedzie mu dobrze hamowac. M :grin: usi tył wymienic na tarcze


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/241/73fd4b95b7dbdc5fmed.gif[/img][/url] www.chuligani.com

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn gru 28, 2009 13:35

wolny83 pisze:nie zgodze sie z toba :bajer: nie bedzie mu dobrze hamowac. M :grin: usi tył wymienic na tarcze
nie potrzebnie się nie zgadzasz, bo tył tylko wspomaga hamowanie, a cała siła hamowania skupia się na przedniej osi... na seryjnym zawieszeniu gdy depniesz mocno w podłogę to łątwo zablokować tylne kołą nawet na bębnach... wszystko dlatego że masa przenosi sie na przód, przód osiada w dół, a tył sie unosi, nadwozie podnosi się, belka opada na dół, korektor siły hamowania puszcza minimalne ilości płynu na tylne koła...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
wilku89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn lip 28, 2008 16:07
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: wilku89 » śr gru 30, 2009 20:14

Panowie ja zmienilem silnik na 2.0 silnik był w audi coupe wymienilem wiazke od silnika i komp ale nie moge dojść z kablami. a instalacje w srodku auta mam cala od 1.8 abs pomózcie cos z tym zrobic


AGR-- 173KM 347NM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości