Co to za silnik??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co to za silnik??
Witam!
Chcialbym prosic o pomoc... Chodzi o to czy ktos jest mi w stanie powiedziec co to za model silnika umieszczonego na tym zdjeciu. Mam go w Golfie II w dowodzie napisane jest ze 1.8 66kW (90KM) ale mam drugiego Golfa z silnikiem 1,8 90 konnym i ten zupełnie inaczej jezdzi... Jest duzo mocniejszy, szybciej sie zbiera... Jest calkiem inna praca silnika... Prosze o pomoc pozdrawiam!
Chcialbym prosic o pomoc... Chodzi o to czy ktos jest mi w stanie powiedziec co to za model silnika umieszczonego na tym zdjeciu. Mam go w Golfie II w dowodzie napisane jest ze 1.8 66kW (90KM) ale mam drugiego Golfa z silnikiem 1,8 90 konnym i ten zupełnie inaczej jezdzi... Jest duzo mocniejszy, szybciej sie zbiera... Jest calkiem inna praca silnika... Prosze o pomoc pozdrawiam!
oto moja Niunia: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2378729#2378729
W drugim Golfie posiadam RP-ka i chodzi zuuuuupełnie inaczej... Ten jest o wiele "zwinniejszy"... Takze nie mam pojecia co to za czort
Ostatnio zmieniony ndz sty 18, 2009 19:27 przez michkw1, łącznie zmieniany 1 raz.
oto moja Niunia: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2378729#2378729
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
To jest RP - ABS nie ma podciśnieniowej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Poza tym ma inaczej umieszczony alterantor i jeszcze parę szczegułów. Jedyne co mi nie pasuje to filterek obok wtrysku. I w ogóle masz aparat zapłonowy przestawiony o 90st., ale masz też przewody zapłonowe przepięte w drugą stronę o 90st. więc wszystko jest ok Zauważcie, że membrana podciśnieniowej regulacji kata zapłonu jest u kolego zwrócona w stronę aku, a w większości widzanych mi silników 1.8 (1.6 z resztą też) jest zwrócona do chłodnicy. Zauważyłem też, że niektóre książki podają sposób podłączenia przewodów zapłonowych taki, jak dla przypadku kolegi, choć nie podają w którą stronę ma być skierowana membrana... A może ktoś źle ustawił zapłon, lub rozrząd - dlatego jest słabszy?
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
wydaje Ci sie to jest RPek a to ze jedzie albo nie to zalezy tak jak koledzy pisza od kondycji silnika. Ja tez jak kupilem RPka to potrafil z 2 osobami plus ja na III biegu zapiszczec teraz juz jest na emeryturze i tylko czasem pokazuje pazurkiLipek81 pisze:Wlasnie chodzi o to ze jest duzo mocniejszy jak na te 90KM...
kiedys sie rypnalem w rozrzadzie ( dwa zabki , tylko nie pamietam w która strone i szedl jak szatan , 3 osoby , 190 licznikowe na LPG! ale to na wyzszych orbotach szalał a na niskich muł zrobilem z niego silnik o charakterystyce szesnastozaworowca
ale minus to byl taki ze musialem wrzucac I szy bieg tam gdzie teraz ( po poprawieniu rozrzadu ) wrzucam II ( np na skrzyzowaniu gdzie nie musze sie zatrzymywac) teraz odzyskal swoja charakterystyke, dołem jedzie , góra juz nie bardzo wrocił stary dobry muł roboczy
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 11:44 am ]
a filterek ten kolo wtrysku to idzie czy kolego masz moze MFA ?
bo cos mi sie wydaje ze ktos załozył na krociec od serwa wezyk od MFA ( wszsytko ok tylko po co ten filterek )
lub ten wezyk nie idzie do licnzika , tylko gdzies za wtrysk ? to w takim razie cos jest nie tak, od podstawy wtrysku idzie wezyk z podcisnieniem, ale zazwyczaj one sa wpinane w obudowe wtrysku
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 11:45 am ]
jezeli chodzi o ustawienie aparatu zapłonowego to tez tak mam to zrobione, inaczej juz sie nie da załozyc bo wezyk od UFA nie siegnie juz tak jest wyliczone wydaje mi sie
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 12:08 pm ]
aha , no i musisz poprawic opis silnika w profilu no i w temacie to nie PF z caaałą pewnością
[ Dodano: Sro Sty 21, 2009 12:12 pm ]
dwa pierwsze to RPki mimo ze w pasku nie ma UFA, ale to tez RP
a ostatni to ABS w MK III
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 322 gości