Czyli to pytanie które zadałem tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389&start=675
też dotyczy tego ustrojstwa, o którym piszecie...
Myślałem, że wymienię moduł i będzie spokój.
odciecie dawki paliwa przy hamowaniu silnikiem ? 2EE?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak widzisz nie jest to takie proste. ECU pobiera informacje z kilku czujników (m.in. sondy) i na podstawie odczytów ustala wolne obroty, skład mieszanki itp. Wystarczy jeden błędny odczyt z któregoś czujnika i jest pozamiatana (dzieją się takie właśnie cyrki). Nie wspomne juz o uszkodzeniach mechaniczych podzespołów gaźnika (luzy itp.) Jak chcesz to podeślę Ci serwisówkę, tam jest co nieco opisane.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- Yarobak
- Montana Green forever
- Posty: 114
- Rejestracja: wt lis 06, 2007 21:55
- Lokalizacja: FSL
- Kontakt:
Dzięki
No i wynika z tego, że może to być wina nastawnika przepustnicy.
Ale....
Ale pod warunkiem, że sterownik i cały układ sterujący jest sprawny.
Czyli może to być wina modułu zapłonu.
No i wynika z tego, że może to być wina nastawnika przepustnicy.
Ale....
Ale pod warunkiem, że sterownik i cały układ sterujący jest sprawny.
Czyli może to być wina modułu zapłonu.
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 12:04 przez Yarobak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 352 gości