Słaby silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Zmiany wewnątrz puszek (katalizator, tłumik) objawiaja sie drżeniem całego wydechu pod podłogą. Najlepiej obserwowalne w przypadku opróżnienia puszki kata lub np. wymiana plecionki na wydechu pod silnikiem (uniwersalna) co u mnie daje takiego basa i drzenie na 2 biegu przy hamowaniu silnikiem, że 2 razy jeszcze szukałem czy nie mam gdzieś dziury. Sprawdziłeś te rurki o których pisałem w tym drugim poscie?!
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
To nie tego typu dźwięk, ani drżenie. To tak jakby coś ocierało. I nie jest to jednostajny dźwięk, tyko pulsuje równomiernie z szarpaniem. Szarpanie ustaje po 2100 obr i dźwięk też. Zaczynam się obawiać, że to skrzynia, bo i teraz na jedynce mi szarpie.
Nie miałem zbyt czasu oglądać rurek ale tak pobieżnie oglądając i naciskając je nic nie widać. W wtorek oddaje auto do warsztatu gdzie mi rozrząd robili może ta coś znajdą. Zlecę im sprawdzenie wydechu, zobaczymy.
Nie miałem zbyt czasu oglądać rurek ale tak pobieżnie oglądając i naciskając je nic nie widać. W wtorek oddaje auto do warsztatu gdzie mi rozrząd robili może ta coś znajdą. Zlecę im sprawdzenie wydechu, zobaczymy.
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 18:57 przez ranek, łącznie zmieniany 1 raz.
Aktualnie podpisu brak
okazało ze katalizator sie skruszył. Został wybebeszony i autko jeździ jak nowe:) Pozdrawiam
widzę że moje podejrzenie było dość trafne. i odnoszę wrażenie że mechanik wykruszył wszystko i dlatego chodzi głośniej czasami jest lepiej zwykłą rurę wspawać to może znacznie ciszej pracować niż pusty katalizator.
Panowie u mnie skrzynia się rozsypała :/ Ma ktoś kontakt do dobrego regeneratora? Czy coś wiecie może na temat tego zakładu?
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=10445292
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=10445292
Aktualnie podpisu brak
Witam podepnę się pod temat.
Tak przed 2000obr lubi się "zadławić".
Myślałem ze wszystko jest ok do czasu jak nie przejechałem się kolegi golfem z takim samym silnikiem.
Nie moglem uwierzyć ze ma tyle samo koni. Szedł jak burza. I stwierdziłem ze mój golfik coś słabawy jest, nie nie ma tej "nerwy". A i głos jego silnika jest taki bym powiedział bardziej metaliczny a mój taki przytłumiony.
CZy na gazie czy na benzynie nie ma różnicy.
Myślicie że to może być katalizator? Autko kupiłem parę miesięcy temu i nie wiem czy kiedykolwiek coś było przy katalizatorze robione. Moje pytanko brzmi: czy sam jakoś mogę sprawdzić stan tego katalizatora i drożności wylotu? I czy jak bym się już dostał do katalizatora to czy mogę go wywalić z mojego auta. Co mi po nim. Nie zanieczyszczam środowiska bo mam LPG
Tak przed 2000obr lubi się "zadławić".
Myślałem ze wszystko jest ok do czasu jak nie przejechałem się kolegi golfem z takim samym silnikiem.
Nie moglem uwierzyć ze ma tyle samo koni. Szedł jak burza. I stwierdziłem ze mój golfik coś słabawy jest, nie nie ma tej "nerwy". A i głos jego silnika jest taki bym powiedział bardziej metaliczny a mój taki przytłumiony.
CZy na gazie czy na benzynie nie ma różnicy.
Myślicie że to może być katalizator? Autko kupiłem parę miesięcy temu i nie wiem czy kiedykolwiek coś było przy katalizatorze robione. Moje pytanko brzmi: czy sam jakoś mogę sprawdzić stan tego katalizatora i drożności wylotu? I czy jak bym się już dostał do katalizatora to czy mogę go wywalić z mojego auta. Co mi po nim. Nie zanieczyszczam środowiska bo mam LPG
Ja rozwiązałem swój problem, i opisałem go tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2375619#2375619
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Aktualnie podpisu brak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości