tez o to mi chodziłoGRIZLI pisze:Tyle samo paliwa przy większym ciśnieniu wtrysku
jak się ma seria 1z do seria+216-tki a zuzycie paliwa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tyle samo paliwa przy większym ciśnieniu wtrysku
pszeciez ciśnienie wtrysku to jest to samo co ciśnienie otwarcia ale dajmy temu spokój myślę ze w złą stronę kombinujemy!z tego co pisał bradley o średnicach otworków to jeżdżąc spokojnie niewykozystujemy tych większych dziur ponieważ tyle ile poda pompa tyle mamy ale przy większym obciążeniu silnika czyli większe zapotrzebowanie na paliwo np: (spalanie chwilowe przy ruszaniu można zauważyć na kompie pokładowym 2.0tdi 140km można przekroczyć 60l/100 ale tylko na krótką chwile).nasze seryjne dziury stawiają opór nie mogą przepompować takich dawek paliwa ale wszystko jest w granicach norm na 216-tkach znika nam ten problem one dadzą rade.Ma ktoś jakiś inny pomysł
pszeciez ciśnienie wtrysku to jest to samo co ciśnienie otwarcia ale dajmy temu spokój myślę ze w złą stronę kombinujemy!z tego co pisał bradley o średnicach otworków to jeżdżąc spokojnie niewykozystujemy tych większych dziur ponieważ tyle ile poda pompa tyle mamy ale przy większym obciążeniu silnika czyli większe zapotrzebowanie na paliwo np: (spalanie chwilowe przy ruszaniu można zauważyć na kompie pokładowym 2.0tdi 140km można przekroczyć 60l/100 ale tylko na krótką chwile).nasze seryjne dziury stawiają opór nie mogą przepompować takich dawek paliwa ale wszystko jest w granicach norm na 216-tkach znika nam ten problem one dadzą rade.Ma ktoś jakiś inny pomysł
miras 33, w dobrą strone kombinujesz
Podpowiem :
to ile leje sie paliwa przez mniejsze czy wieksze dziurki decyduje kierowca prawą nogą , jedyna róznica jest taka że przy większych dziurkach kierownik może w razie potrzeby wlać więcej paliwka ot i cała tajemnica takiego samego spalania przy dziurkacj czy to 0.185 czy 0.216 . Owszem jesli kierownik bedzie non stop w pełni wykorzystywał potencjał (moc) po zmianie wtrysków - to owszem zeżre więcej , perpetum mobile nie ma. Przy zachowaniu podobnego stylu jazdy przed i po wymianie wtrysków , zużycie sie nie zmieni znacznie.
Podpowiem :
to ile leje sie paliwa przez mniejsze czy wieksze dziurki decyduje kierowca prawą nogą , jedyna róznica jest taka że przy większych dziurkach kierownik może w razie potrzeby wlać więcej paliwka ot i cała tajemnica takiego samego spalania przy dziurkacj czy to 0.185 czy 0.216 . Owszem jesli kierownik bedzie non stop w pełni wykorzystywał potencjał (moc) po zmianie wtrysków - to owszem zeżre więcej , perpetum mobile nie ma. Przy zachowaniu podobnego stylu jazdy przed i po wymianie wtrysków , zużycie sie nie zmieni znacznie.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
zmieniają sięmiras 33 pisze:ciśnienie otwarcia wydaje mi się ze jest to samo co w dawcy bo to raczej rola sprężyn czyli 190-300 lub220-300 te parametry się raczej nie zmieniają
cisnienia te spadają razem z przebiegiem i przy wtryskach o przebiegach rzędu 300 tys km spadają o 30 Bar
jeśli cisnienie spada to pogarsza się rozpylenie, mniej paliwa mozna wtrysnąc, auto gorzej spala paliwo, kopci nie ma mocy, rośnie EGT ...
dlatego jak ktoś założy zrobione na tip top nowe końcówki 216 idealnie ustawione obydwa cisnienia to rośnie moc bo jest idealnie rozpylone paliwo co objawia się zmniejszonym spalaniem... oczuwiście pompa do tego musi być jeszcze OK a nie w stanie agonalnym
wiec ja mam taką sytuację.
pali mi dość dużo bo ok7,5l/100, czuc dość mocno spaliny, nie ma batorego jak jadę, tylko przy przygazówce na postoju pusci białego baczka, ostatnio miałem w rękach afn-a i u niego nie czuc tak spalin nawet w garazu.
mam korekcje 2x po +0.75 i 2x po+0.45.
dodam ze oliwki bieze w normie moze z 0,5l/10tyś, turbo suche i pompuje ok, przepływka ok, dawka 3.8mg, a spalanie duże i smierdzi spalinami.
czy to są powody lejących wtrysków????, czy wyciągnięcie i po sprawdzeniu okaze sie ze sie otwieraja na niskim ciśnieniu to czy pomoże ich regulacja???, czy sie da w ogóle ustawić????.
jakie powinno być ciśnienie otwarcia w 1Z??.
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 16:08 ]
a dodam jeszcze ze kąt wtrysku jest 46st.
w 004 ATDC ma wartość 2 a w BTDC jest 0,6 w meas, w BS jest po 17, czy to moze być powodem lejących wtrysków, wartości powinny sie chyba równać???.
pali mi dość dużo bo ok7,5l/100, czuc dość mocno spaliny, nie ma batorego jak jadę, tylko przy przygazówce na postoju pusci białego baczka, ostatnio miałem w rękach afn-a i u niego nie czuc tak spalin nawet w garazu.
mam korekcje 2x po +0.75 i 2x po+0.45.
dodam ze oliwki bieze w normie moze z 0,5l/10tyś, turbo suche i pompuje ok, przepływka ok, dawka 3.8mg, a spalanie duże i smierdzi spalinami.
czy to są powody lejących wtrysków????, czy wyciągnięcie i po sprawdzeniu okaze sie ze sie otwieraja na niskim ciśnieniu to czy pomoże ich regulacja???, czy sie da w ogóle ustawić????.
jakie powinno być ciśnienie otwarcia w 1Z??.
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 16:08 ]
a dodam jeszcze ze kąt wtrysku jest 46st.
w 004 ATDC ma wartość 2 a w BTDC jest 0,6 w meas, w BS jest po 17, czy to moze być powodem lejących wtrysków, wartości powinny sie chyba równać???.
ok, tylko powiedzcie mi czy po tych objawach co napisałem wyżej mozna stwierdzić ze wtryski leja???cowboy pisze:w 1Z pokazuje korekcje dla 3 wtrysków względem sterującego
[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 16:31 ]
to jest przedział zakresu???cowboy pisze:190/300 Bar
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 17:32 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
190 to jest ciśnienie otwarcia wtrysku pilotującego (pierwsza sprężyna) a 300 to ciśnienie otwarcia wtrysku zasadniczego (druga sprężyna).piter_s pisze:to jest przedział zakresu???
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
dzieki rozumięGrześko pisze:190 to jest ciśnienie otwarcia wtrysku pilotującego (pierwsza sprężyna) a 300 to ciśnienie otwarcia wtrysku zasadniczego (druga sprężyna).piter_s pisze:to jest przedział zakresu???
panowie konkretnie, da sie ustawić wtryski w 1Z na typowej maszynce do sprawdzania wtryskiwaczy???, bo oczytałem się że tych dwu sprężynowych nie da sie ustawić, czy to prawda, jak tak to zostaje tylko wymiana na nowe wtryskiwacze???
[quote="cowboy"]zmieniają się
cisnienia te spadają razem z przebiegiem i przy wtryskach o przebiegach rzędu 300 tys km spadają o 30 Bar
żle mnę zrozumiałeś chodzi mi oto ze jak do sprawnej w 100% seri włożymy 216 to ciśnienie otwarcia powinno być takie samo.A z tym ze ciśnienie spada wraz z przebiegiem to zauważyłem to u siebie jak wyciągnąłem wtryski po ok 300tyś i miały (mają) spadek ok20-25bar pozdrawiam
cisnienia te spadają razem z przebiegiem i przy wtryskach o przebiegach rzędu 300 tys km spadają o 30 Bar
żle mnę zrozumiałeś chodzi mi oto ze jak do sprawnej w 100% seri włożymy 216 to ciśnienie otwarcia powinno być takie samo.A z tym ze ciśnienie spada wraz z przebiegiem to zauważyłem to u siebie jak wyciągnąłem wtryski po ok 300tyś i miały (mają) spadek ok20-25bar pozdrawiam
w teorii i w idealnym świecie powinno być to samomiras 33 pisze:chodzi mi oto ze jak do sprawnej w 100% seri włożymy 216 to ciśnienie otwarcia powinno być takie samo
w praktyce bywa róznie - przecież wymienia się zestaw naprawczy końcówka, przekładka , trzpień, więc na pewno trzeba skontrolować
nie ma 100% idealnych wtrysków, chyba że nowe poza tym warto ustawić z 5 Bar więcej na ułożenie się nowej końcówki.. ale ile razy moge o tym samy pisac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości