Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]

Post autor: Baster » czw gru 01, 2005 22:05

Czy sam walek ssacy 268 w ABF cos pomoze.....mam mozliwosc kupna.....firmy schrick...prosze o pomoc i porade



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob gru 03, 2005 00:00

cos pomoze napewno, ale bedzie inne podcisnienie w kolektorze i bedzie zalewało silnik, konieczny jest remapp ECU.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » sob gru 03, 2005 21:02

Na vortexie był poruszony podobny, temat . Wymina da cos napewno , ale potrzebny remap jak już wspomniał GTO, ogólnie pojawiały się setupy ze zmienoinym wałkiem ssącym (nie takim ostrym chyba 262 lub 268)osiągające około 190-195KM , ale prócz wałka były tam także trąbki :satan: ogólnie seryjne wałki Abf są uważane za bardzo łagodne co jednak nie znaczy że są złe, nie wiem czy czasm nie będziesz potrzebował innego kółka.

Na łamach vortex czytałem też że seyjny ecu nie lubi 260 (problemy ze czystością mieszanki) problem ponoc znikał przy standalone - nie wiem ile w tym prawdy trzeba pytać expertów

OT można wiedzieć ile za wałek ?? nowy czy używany ?? Gdyby Ci jednak nie spasił to może bym się skusił.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » ndz gru 04, 2005 01:19

tramall pisze:Na vortexie był poruszony podobny, temat . Wymina da cos napewno , ale potrzebny remap jak już wspomniał GTO, ogólnie pojawiały się setupy ze zmienoinym wałkiem ssącym (nie takim ostrym chyba 262 lub 268)osiągające około 190-195KM , ale prócz wałka były tam także trąbki :satan: ogólnie seryjne wałki Abf są uważane za bardzo łagodne co jednak nie znaczy że są złe, nie wiem czy czasm nie będziesz potrzebował innego kółka.

Na łamach vortex czytałem też że seyjny ecu nie lubi 260 (problemy ze czystością mieszanki) problem ponoc znikał przy standalone - nie wiem ile w tym prawdy trzeba pytać expertów

OT można wiedzieć ile za wałek ?? nowy czy używany ?? Gdyby Ci jednak nie spasił to może bym się skusił.
ECU nie lubi tych wałków bo nie umieli zmodyfikowac odpowiednio softu, blisko 200km na samym walku ssacym jeden forumowicz uzyskał, trąbek tam nie było - seryjny kolektor i samco w dolocie.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pn gru 05, 2005 12:14

OOOOkkkkk..... to ladny ABF ma potecjal.... SUPER



tramall
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 14, 2005 14:10
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: tramall » pn gru 05, 2005 20:23

GTO : może jakieś rozwinięcie tematu , co może sie wysypać i co ewentualnie pasuje wymienić??

Predykcje(i parę pytań do znawców):

Pompa - powinna wydolić
Kolektor wydechowy - z tego co wiem wystarcza na 190-195KM
Przesunięcie rev limitera ???? tak,nie i o ile
Proponowany (najadekwatniejszy) wałek ??? 268 ???? Mowa o ssącym.
Dolot na SAMCO ?? Jakieś foty - ponoć seryjny airbox nie jest taki zły (na pewno bezpieczniejszy w zimie i w deszczu)
Czy sam remap jest w stanie dać te nieszczęsne 170-175KM (egzemplarz wyjściowy około 145KM). Są niby potwierdzone wyniki z UK ale wolę przykłady z naszego podwórka
Polerka głowicy - ponoć efekty mizerne , podobnie jak wycięcie kata (1-3KM)
Regulator ciśnienia paliwa - pytałem tu kiedyś i niby nie ma potrzeby wymiany na inny (vr6)
Sprężynki zaworów od seata cupry (lżejsze i wytrzymalsze ????)
Sonda lambda - wymienić ?? ponoć musi być tip top
I co na to(170-190KM) skrzynia (02a CDA konkretnie)?????

OT - jaka jest wzorcowa kompresja ??? czy 12,5 i 12 to zadowalający wynik (wydaje mi się że tak)

Pytam o te rzeczy chyba lepiej zrobić to kompleksowo, a nie naciągać trupa przez remap
Ostatnie pytanie ??? Ile za remap (z pobytem na hamowni przed i po)



Baster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: sob maja 07, 2005 02:05
Lokalizacja: Lezajsk
Kontakt:

Post autor: Baster » czw gru 08, 2005 16:10

Co to jest to SAMCO ??



Awatar użytkownika
asmo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: sob sty 15, 2005 05:02
Lokalizacja: Běijing
Kontakt:

Post autor: asmo » czw gru 08, 2005 16:29

prawdopodobnie firma która robi wszystkiego rodzaju węże silikonowe do samochodów


http://www.przewozyweselnelux.jor.pl/

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt gru 09, 2005 09:22

za niedługo sie dowiem co daje sam remap ECU w silniku z przebiegiem 200tyś +
na przykladzie mk3 od kolegi, w pozniejszym czasie też wałki + porting.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
Browix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 09:09
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Browix » pt gru 09, 2005 12:21

bede sledzil ten temat . jak dlamnie jest bardzo interesujacy, zamierzam swapa zrobic na ABF i interesowaly by mnie mozliwości przerubek w tym silniku . niestety 1,8 T jest dla mnie jak narazie nieosiagalny :/ a na taki z poczatku chcialem zmienic :/



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 09, 2005 13:05

tramall pisze: Sprężynki zaworów od seata cupry (lżejsze i wytrzymalsze ????)
jakas podpucha, ibiza ma to samo co reszta aut z ABFami


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BigBlack
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 13:57
Lokalizacja: Otwock

Post autor: BigBlack » ndz kwie 23, 2006 13:17

GTO pisze:za niedługo sie dowiem co daje sam remap ECU w silniku z przebiegiem 200tyś +
na przykladzie mk3 od kolegi
Troche odgrzewany temat, za cos przepraszam ale moze cos nowego na ten temat sie urodzilo. Tez mam ABF'a z 200kkm na liczniku i mnie zainteresowal ten post.



Awatar użytkownika
szymek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt paź 15, 2004 13:38
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Re: Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]

Post autor: szymek » pn kwie 24, 2006 07:31

Baster pisze:Czy sam walek ssacy 268 w ABF cos pomoze.....mam mozliwosc kupna.....firmy schrick...prosze o pomoc i porade
ja myślałem o 276 i 2 walkach , nie tylko ssący :helm: 650 Euro nowe ... no ale cos za coś... :hmm:



Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: Walek jeszcze raz wazne pytanie [ABF]

Post autor: kkk13 » pn kwie 24, 2006 23:27

szymek pisze:
Baster pisze:Czy sam walek ssacy 268 w ABF cos pomoze.....mam mozliwosc kupna.....firmy schrick...prosze o pomoc i porade
ja myślałem o 276 i 2 walkach , nie tylko ssący :helm: 650 Euro nowe ... no ale cos za coś... :hmm:
Także mam ABFa i szykuje się do jakiegoś dłubanka, zdjąłem kilka dni temu kolektor ssacy i pokrywe i przymierzam sobie jakieś wałki, najgorsze,że nic o nich nie wiem, tzn nie mam dokładnych parametrów.. Ssący jest ładny,niemiecki :hehe: , gorzej z wydechowym, wyglada jak jakaś kupa od Świątka, sorry jesli kogoś uraziłem.. Najchetniej kupiłbym bezpieczny wariant 268 od Schricka.. Nie wiem co z głowicą, czy miała juz 'porting' (jak to rozpoznać), mam także wątpliwości co z kolektorem wydechowym, czy warto wymieniać przy 'lepszych' wałkach??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości