Wymieniac pierscenie?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Wymieniac pierscenie?

Post autor: olozwirski » śr gru 07, 2005 20:01

Mam dylemat, bede sciagal u siebie glowice i kusi mnie zeby zdjac cylindry, obejrzec sobie tloki i przy okazji zmienic pierscienie. Nie rozbieralem jeszcze takiego silnika, nie wiem czy to mozliwe i czy warto. Poradzcie cos.
Ostatnio zmieniony czw gru 08, 2005 19:21 przez olozwirski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Wzmieniac pierscenie?

Post autor: Borys » czw gru 08, 2005 08:34

olozwirski pisze:Mam dylemat, bede sciagal u siebie glowice i kusi mnie zeby zdjac cylindry, obejrzec sobie tloki i przy okazji zmienic pierscienie. Nie rozbieralem jeszcze takiego silnika, nie wiem czy to mozliwe i czy warto. Poradzcie cos.
jak juz zdejmiesz głowicę załatw srednicówke i zmierz srednice w cylindrach na kilku wysokosciach , zobaczysz wteedy czy przy okazji blok nie wymaga remontu. bo jesli tak to zmiana pierscieni niewiele da, a jesli jest ok miesci sie w tolerancji to jak najbardziej mozna zmienic


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw gru 08, 2005 14:05

a dostanie pierscienie do 1H w zwykłym sklepie ?


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw gru 08, 2005 19:07

Jak nie dostanie to będzie szukał I.C.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt gru 09, 2005 04:21

a sprawdzales kompreche
co do srednicowki to Borys ma racje warto sprawdzic w jakiej jest jeszcze kondycji silnik a jezeli problem jest z tlokami to powiem ci ze jest
grubooooo!!!!!!



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt gru 09, 2005 08:47

GTO pisze:a dostanie pierscienie do 1H w zwykłym sklepie ?
w zwykłym nie, cza pogadac z 44FG skąd on brał,
chyba ze ASO wzbogaci sie o pare stówek :grin:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt gru 09, 2005 09:18

dobrze, że jest zapas na garach - zawsze mozna zalozyć tłoki 81mm z PG po wczesniejszym przehonowaniu .


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości