Niskie obroty, gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Niskie obroty, gaśnie

Post autor: sieno26 » pn sty 19, 2009 17:45

witam,
moich problemów ciąg dalszy :grrr:
Niedawno naprawiłem instalację lpg i autko dobrze jeździło. Od jakiegoś czasu żeby zapalić auto trzeba dodać gazu bo tak tylko rozrusznik kręci i nie zapali za nic :crazy: Po dodaniu gazu i paleniu silnik odpala ale obrotu są nie równe. Do czasu aż się silnik nie nagrzeje przy każdym wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy obroty spadają do zera i silnik od razu gaśnie. I jest problem z zapaleniem autka, nawet z dodaniem gazu :crazy: Po przejechaniu ok 10min silnik nie gaśnie, a obroty zatrzymują się na wysokości ok 400 obr/min :grrr: Dodam że wcześniej miałem problem z tym i okazało się że zapłon był przestawiony o 20 stopni. Zmiana zapłonu pomogła, ale mechanik mówił że zapłon się chyba sam przestawił wtedy no bo ja nic nie grzebałem tylko z dnia na dzień się tak stało. No i teraz pytanie czy to dalej wina zapłonu, i co jest odpowiedzialne że się sam przestawia (o ile to jest właśnie wina zapłonu). Proszę o rady i pomoc. Z góry dzięki wszystkim. Pozdro
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 17:48 przez sieno26, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » pn sty 19, 2009 19:37

strzela z rury??



Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » pn sty 19, 2009 19:42

no jak zapalę silnik to właśnie coś w stylu strzelania i wtedy obroty spadają do zera jak puszczę gaz. Jak się podgrzeje silnik to trzymają się obroty na poziomie 400 i już tak nie "strzela"



Awatar użytkownika
BRZOZA
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: pt sie 20, 2004 16:30
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: BRZOZA » pn sty 19, 2009 19:47

odpalasz na gazie czy benzynie?? spra aparat zaplonowy jesli pisales ze miales problem z przestawianiem zaplonu



Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » pn sty 19, 2009 20:18

Mam taką instalację że tylko na benzynie mogę palić golfera.
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 20:39 przez sieno26, łącznie zmieniany 1 raz.



Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » pn sty 19, 2009 21:36

sieno26, masz 1,8 RP czyli prawie to samo co 1,8 ABS w mk3 z takim samym układem wolnych obrotów czyli krokowcem, który czasem nawala. Problemów z wolnymi obrotami zaczął bym szukać obserwując jak pracuje silnik krokowy, a on powinien zachowywać się mniej więcej tak. Podczas pracy silnika powinno być widać, lub dać się wyczuć pracę silnika krokowego, czyli wysuwanie i chowanie się trzpienia na, którym opiera się przepustnica (po gwałtownym otwarciu przepustnicy). Jak ten trzpień jest nieruchomy to kupa i trzeba by sprawdzić cały element po wymontowaniu i oczywiście instalację pomiędzy nim a ECU.


JaroW

Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » pt lut 20, 2009 18:12

po kilku dniach przez które po zagrzaniu się silnika obroty trzymały się na poziomie 400 dziś wróciły do normalności i trzymają poziom 9500 obr/min. Więc nie mam pojęcia co jest bo raz jest dobrze a raz wprost przeciwnie...

[ Dodano: 05 Lut 2009 17:25 ]
Problem już rozwiązany mam nadzieję :bajer: może się komuś przyda co było powodem.
No więc wężyki od podciśnienia były nie szczelne i łapały lewe powietrze i w zależności jak się tam przekręciły to albo brały powietrze albo nie i autko chodziło spoko. Dzisiaj wymieniałem bodajże 3 wężyki które tam były i od razu widać różnicę :green_fuck: autko dostało dodatkowej mocy, obroty się ładnie trzymają, i ogólnie jest pełna przyjemność z jazdy :green_fuck: chwilę się pomęczyłem ale ważne że cel został osiągnięty i chodzi jak należy :bajer: pozdro dla wszystkich, i dzięki za pomoc

[ Dodano: 20 Lut 2009 17:11 ]
Hmmm problemy chyba nigdy mnie nie ominą bo problem powrócił niewiadomo z jakiego powodu :crazy: Brakło mi dziś gazu, przełączyłem na bene zatankowałem gazu i było spoko. przy ponownym paleniu autka problemy powróciły :crazy: tzn aby zapalić auto trzeba dodać gazu a następnie ok 10min trzymać obroty na 2000 żeby się autko zagrzało. po tym czasie autko nie gaśnie gdy puszczam gaz do zera a obroty trzymają się nisko w granicach 300/400. Podczas pracy silnika odłączyłem kostkę od silniczka krokowego i obroty podniosły się do poziomu ok 800, natomiast przy ponownym podłączeniu kostki obroty wracają na 300 :chytry: ale przy obydwu sytuacjach jest taka sama sprawa z paleniem, tzn trzeba dodać gazu. Nie mam pojęcia co jest nie tak bo ponad miesiąc było wszystko ok a tu nagle buum. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale dodam że problem powrócił częściowo wczoraj gdy podciągałem kolegę w mk2 bo aku mu padł i trochę autko dostało bo grzebało na śniegu i wtedy już zaczął gasnąć. Wg mnie wygląda to tak jakby przy "wysiłku" coś się przestawiało...
pozdrawiam i liczę na pomoc



brus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt sie 07, 2009 22:46
Lokalizacja: Odolanów

Post autor: brus » śr sie 19, 2009 12:00

kolego mam to samo ^^ ; / dziś dostałem nową pompkę paliwa na którą czekałem 2 tyg .... załorzyłem i bez dodania gazu nawed rozrusznik nie chce okręcić dopiero jak dodam gazu odpala

jak odłączylem silniczek krokowy jest tak samo jak piszesz podłącze 300-400 obr/min podłącze gaśnie

j atak myślę ze te wężyki+uszczelka pod glowicą i śilniczek kroczkowy do wymiany

jak dodam gazu to strzela jak uj :< i olej chlapie.... jeśli się coś dowiem od mechanika to napisze

ps
Silnik golf III 1.8 mono wtrysk benzyna
rama od golf II ^^ pzdr



Awatar użytkownika
sieno26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: sob lis 01, 2008 01:04
Lokalizacja: Harta / Rzeszów / Racibórz

Post autor: sieno26 » śr sie 19, 2009 15:43

brus pisze:kolego mam to samo ^^ ; / dziś dostałem nową pompkę paliwa na którą czekałem 2 tyg .... załorzyłem i bez dodania gazu nawed rozrusznik nie chce okręcić dopiero jak dodam gazu odpala

jak odłączylem silniczek krokowy jest tak samo jak piszesz podłącze 300-400 obr/min podłącze gaśnie

j atak myślę ze te wężyki+uszczelka pod glowicą i śilniczek kroczkowy do wymiany

jak dodam gazu to strzela jak uj :< i olej chlapie.... jeśli się coś dowiem od mechanika to napisze

ps
Silnik golf III 1.8 mono wtrysk benzyna
rama od golf II ^^ pzdr
kolego sprawdź TPS czyli potencjometr, ustawia się na nim napięcie czy coś takiego i to było mnie powodem takiego strzelania i obrotów strasznie nierównych... daj znać co była bo ja mam też 1.8 mono



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » śr sie 19, 2009 17:16

KOLEDZY ja mam to samo tylko w 1,3NZ. Identyczne objawy... i nie mam już sił :( pompę wykluczyłem bo po odpięciu przepływki jest ok... a szkoda ze nie sprawdziliście jakie ciśnienie daje obeszło by sie u was taniej ;/
Ostatnio zmieniony śr sie 19, 2009 17:17 przez Damian3942, łącznie zmieniany 1 raz.


passat b5 115KM AZM 2003r

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 313 gości