--------------------------------------------------------------------------------
witam wszystkich
Proszę o pomoc .
Posiadam golfa 2 do którego włożyłem silnik vr6( z 95 roku),mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast po przekroczeniu 4000 obr jedzie ok , ale troche szarpie. ( tak samo działa jak jest zimny i nagrzany,nie gazowałem go).Po podłączeniu do VAGA na nieodpalonym silniku,pokazywał błąd czujnika obrotów silnika , wymieniłem świece , kable zapłonowe i sprawdziłem rozżąd-jest ok , jeden mechanik stwierdził ,że komputer dostaje dziwny odczyt (temperatura silnika -40 stopni,nawet przy odłączonym czujniku temp.),jego zdaniem komputer przez ten odczyt podnosi dawkę paliwa , przez co zalewa świece. Ja osobiście próbowałem odłączyć czujnik temp-i jest jakaś różnica(to chyba działa) , uważam ,że w przypaku włączonego przez cały czas ssania wynikającego ze złego odczytu , auto rano na mrozie powinno zapalić normalnie , a ono też gaśnie . Proszę pomużcie bo nie wiem jak ugryżdż ten temat.
Problem z VR6 po swapie (automat)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z VR6 po swapie (automat)
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 00:07 przez kvt920, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy zapalonym silniku nie ma żadnych błędów , może ma ktoś shemat jak podłączyć kable wysokiego napięcia bo nie jestem pewien czy są poprawnie podłączone , mam silnik z modułem zapłonowym nie kopułką.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 18 Sty 2009 17:39 ]
Witam wsyzskich.
Dane jakie odcyztaem VAGIEM na wolnzch obrotach.
obrotz 600-680
temperatura 88,9
sonda lambda 154
przed GMP kat wyprzedzenia zaplonu 17,2 - 18,3
czas wtrysku 5,30 - 5,90 ms
obciazenie silnika 54,50%
otwarcie przepustnicy 19,14%
temperatura zasysanego powietrza 36,4
Zawor IAC 128
wypelnienie impulsu zaworu IAC 56,80 - 58
Prosze o pomoc , bo te dane nic mi nie mowia
Poydrawiam
Pozdrawiam.
[ Dodano: 18 Sty 2009 17:39 ]
kvt920 pisze:--------------------------------------------------------------------------------
witam wszystkich
Proszę o pomoc .
Posiadam golfa 2 do którego włożyłem silnik vr6( z 95 roku),mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast po przekroczeniu 4000 obr jedzie ok , ale troche szarpie. ( tak samo działa jak jest zimny i nagrzany,nie gazowałem go).Po podłączeniu do VAGA na nieodpalonym silniku,pokazywał błąd czujnika obrotów silnika , wymieniłem świece , kable zapłonowe i sprawdziłem rozżąd-jest ok , jeden mechanik stwierdził ,że komputer dostaje dziwny odczyt (temperatura silnika -40 stopni,nawet przy odłączonym czujniku temp.),jego zdaniem komputer przez ten odczyt podnosi dawkę paliwa , przez co zalewa świece. Ja osobiście próbowałem odłączyć czujnik temp-i jest jakaś różnica(to chyba działa) , uważam ,że w przypaku włączonego przez cały czas ssania wynikającego ze złego odczytu , auto rano na mrozie powinno zapalić normalnie , a ono też gaśnie . Proszę pomużcie bo nie wiem jak ugryżdż ten temat.
Witam wsyzskich.
Dane jakie odcyztaem VAGIEM na wolnzch obrotach.
obrotz 600-680
temperatura 88,9
sonda lambda 154
przed GMP kat wyprzedzenia zaplonu 17,2 - 18,3
czas wtrysku 5,30 - 5,90 ms
obciazenie silnika 54,50%
otwarcie przepustnicy 19,14%
temperatura zasysanego powietrza 36,4
Zawor IAC 128
wypelnienie impulsu zaworu IAC 56,80 - 58
Prosze o pomoc , bo te dane nic mi nie mowia
Poydrawiam
- VRedny
- VR6
- Posty: 225
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
- Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
- Kontakt:
Witaj. U mnie podobne objawy występowały po przerwaniu przewodów od listwy wtryskiwaczy. Mechanik podczas zakładania kolektora gdzieś mi go przytrzasnął.kvt920 pisze:mój problem polega na tym że silnik pracując na niskich obrotach działa bardzo nie równo a następnie gaśnie , jeżeli trzymam gaz wciśnięty (ok 1500-3500 obr) nie gaśnie ale pracuje bardzo nie równo(chyba nie na wszystkie cylindry) i brakuje mu mocy , natomiast po przekroczeniu 4000 obr jedzie ok , ale troche szarpie.
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 19:42 przez VRedny, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 421 gości