jaki czujnik???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?
Przewody ma podłączone dobrze, zasilanie idzie ze zbiornika z filtr paliwa a z niego zaś do zasilania pompy wtryskowej (czyli tego od dołu).
Powrót z ostatniego wtrysku zbiega się w tej rurce wystającej u góry z pompy z powrotem paliwa którego pompa nie potrzebuje. i tą drogą wraca do zbiornika.
Ot Tyle.
Przewody ma podłączone dobrze, zasilanie idzie ze zbiornika z filtr paliwa a z niego zaś do zasilania pompy wtryskowej (czyli tego od dołu).
Powrót z ostatniego wtrysku zbiega się w tej rurce wystającej u góry z pompy z powrotem paliwa którego pompa nie potrzebuje. i tą drogą wraca do zbiornika.
Ot Tyle.
VW GOLF mk1 81' 1.8T AGU ++
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
SEAT TOLEDO 1M 01' 1.9 TDI ARL 150KM
DJ_Mouse pisze:t0mal, o jakim podgrzewaczu paliwa na filtrze mówisz?
Ano o takim:
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/51/654e80a83b4464f0m.jpg)
To ten mały żółty element na filtrze, widocznie w starszych tego nie bylo.
Zdjecie znalezione na otomoto.pl
I zeby nie było
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Ostatnio zmieniony pn sty 19, 2009 23:38 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak, to przez wymianę czujnika.... po prostu teraz przekaźnik wie ile ma grzać z prawidłowego odczytuMiłosz1976 pisze:Nie wiem czy to przez wymiane tego czujnika, ale swiece rano przy odpalaniu grzaly o polowe krocej! wydaje mi sie ze wtedy za bardzo sie nagrzewaly i to moglo powodowac ich mala zywotnosc???
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Za bardzo to się chyba nie nagrzewały
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
t0mal, jaki chcesz taki sobie mozesz założyc. z podgrzewaczem droższy, bez tanszy ale jak zacznie nie trzymac paliwa i uciekać do baku to na bank zacząć od tego zaworka w filtrze ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości