Jakie zamienniki pomp wtryskowych do 1.9 td aaz

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Jakie zamienniki pomp wtryskowych do 1.9 td aaz

Post autor: zun » pn sty 19, 2009 16:18

Witam
Oryginalnie mialem zmaontowaną pompę 0460494336 . Moje pytanie brzmi jaka pompe moge teraz zamontowac ? Ta oryginalna byla bez grzybka z podcisnieniem . Drugie pytanie czym sie rozni pompa z diesla od tej z turbodiesla ? Na allegro jest troche pomp z 1.9d , natomiast z 1.9td to zadkosc , a jak juz sa to w dosc zaporowej cenie.

pozdrawiam

p.s. mam zajechana pompe i na szybko potrzebuje dobrej , prosze was o szybka pomoc :(


Mam do sprzedania pompę bez LDA

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn sty 19, 2009 17:14

do silników z doładowaniem były bardziej rozbudowane pompy i do nich się podłaczało podciśnienie.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pn sty 19, 2009 17:17

pompa od td rózni sie jak sam napisles gruszką LDA czyli zwiększenie dawkowania paliwa prporcjonalnie do ciśnienia doładowania, do zwykłej pompy bez grzybka mozna przełożyćsamą górę z grzybkiem i mamy pompe z działającym lda


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » pn sty 19, 2009 17:43

andrew.zbyrko pisze:pompa od td rózni sie jak sam napisles gruszką LDA czyli zwiększenie dawkowania paliwa prporcjonalnie do ciśnienia doładowania, do zwykłej pompy bez grzybka mozna przełożyćsamą górę z grzybkiem i mamy pompe z działającym lda
Oryginalnie byla u mnie pompa bez grzybka - a mam turbodiesla. Aczkolwiek dochodzil z gory do pompy jakis taki kabelek. Teraz mam zalozona pompe z grzybkiem z 1.6td , ale musza ja juz oddac i zamowic jakas pompe do siebie. Wolalbym zamowic pompe z 1.9 poniewaz w 1.6 jest inne odsadzenie kola zebatego i pasek nie pracuje w calosci na tym kole. Pozatym jest krotsza i przewody trzeba doginac co tez nei jest dobre. chcialbym zamowic albo taka pompe jak tam oryginalnie siedziala , albo jakakowliek pompe ktora bedzie u mnie chodzila ale na oryginalnym kole zebatym zeby pasek pracowal na calej powierzchni.


Mam do sprzedania pompę bez LDA

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr sty 21, 2009 13:31

Małe sprostowanie, LDA jest sterowane nad- a nie podciśnieniem.
zun, jeśli nie zależy Ci na mocy, to myślę że ze zwykłego diesla też będzie działać i pasować.
Nawet jak kupisz pompę do 1.9TD z grzybkiem, to pewnie i tak będzie miała ona ten dławiący boost-pin, więc od razu kombinuj sobie taki pin z 1.6TD i silnik będzie sporo żwawszy.
Pomp do 1.6TD faktycznie wysyp, do 1.9TD trudniej coś naleźć, a w dodatku część z nich ma ten grzybek całkiem płaski od góry i podobno takiej pompy nie da się odblokować.

Najlepsza byłaby pompa takiego typu (tylko trochę drogo w porównaniu do 1.6TD):
http://www.allegro.pl/item535392238_pom ... 1_9td.html

andrew.zbyrko, kolega pisał że pompa zajechana, więc pewnie dołożenie samego LDA nie wchodzi w grę...



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr sty 21, 2009 14:12

piori pisze:zun, jeśli nie zależy Ci na mocy, to myślę że ze zwykłego diesla też będzie działać i pasować.
zgadza się
piori pisze:Pomp do 1.6TD faktycznie wysyp, do 1.9TD trudniej coś naleźć, a w dodatku część z nich ma ten grzybek całkiem płaski od góry i podobno takiej pompy nie da się odblokować.
zgadza sie, chodzi o to żete pompy posiadają grzybek ale nie mają wewnątrz mechanizmu, tzn tego bolca co rysuje bostpin,

co do pina od 1,9 wystarczy go spiłować i taki sam efekt


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

zun
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
Lokalizacja: bielsko / ustroń

Post autor: zun » śr sty 21, 2009 14:18

Cena za wysoka. Regeneruje swoja stara pompe , jest z plaskim grzybkiem. Z tego co rozumiem to roznica bedzie taka ze pod wplywem cisnienia nei bedzie wzbogacala dawki , ale jesli podkrece sama dawke to wiadomo autko bedzie palilo wiecej ale paliwa dostanie wystarczajaco zeby obsluzyc troche wieksza moc. Nie zalezy mi na jakiejs strasznie wysokiej , okolice 100 koni mi zupelnie wystarcza - chce zeby byl tylko troche zwawszy niz teraz - teraz to jest straszny mul (ale i turbina wali 0.5 bara ;) mysle ze ja podkrece gdzies do 1 bara , dam wieksza dawke i moze starczy ;) )

pozdrawiam wszystkich pomagajacych ;)


Mam do sprzedania pompę bez LDA

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr sty 21, 2009 14:23

zun pisze:est z plaskim grzybkiem.
wyjmij bost pina i sprawdz czy masz tam taki bolec który się wysuwa jak pociągniesz za gaz...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 132 gości