Zwariowaliście???? Półsyntetyk do "woła roboczego" na zwykłym dieselu? Jak nie masz co z kasą robić to się chętnie zaopiekuję Mineralny będzie dla niego płenym wypasem a za pieniądze z różnicy kup sobiemarcinkoz2910 pisze:Witam
Autko to VW T4 2.4D 57kW 1992r.
Wymiana świec żarowych, olej silnikowy i filtr paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Wymiana świec żarowych, olej silnikowy i filtr paliwa
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
- Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
- Kontakt:
czyzaczek, posłuchaj tutaj nie chodzi o kase bo ta można powiedzieć jest nieograniczona hehe ale chodzi co wlać aby się mu już nie pogorszyło to jak już napisałem on nie czuł nowego oleju od 73tys km !!szok!!
[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
Nooo, skoro kasa nieograniczona to pozazdrościć ... Półsyntetyki i syntetyki są to oleje bardzo rzadkie więc właśnie o to chodzi, żeby mu się nie pogorszyłomarcinkoz2910 pisze:czyzaczek, posłuchaj tutaj nie chodzi o kase bo ta można powiedzieć jest nieograniczona hehe ale chodzi co wlać aby się mu już nie pogorszyło to jak już napisałem on nie czuł nowego oleju od 73tys km !!szok!!
A co do przebiegu to wcale mnie to nie szokuje, wiesz dlaczego? Bo zależy ile oleju żłopie!!!! Jeżeli 1 litr na 5000 to policz sobie ile miał wymian....
Raz już to opisałem na forum z przedstawieniem dowodów a efekt był jaki był więc nie będę się powtarzał....micky pisze:niby dlaczego mineral bedzie lepszy dla woła roboczego?
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
- Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
- Kontakt:
czyzaczek, to proszę daj mi gotową odpowiedź co mam tam wlać bo jestem teraz w kropce
Powiem tak oleju nie żłopie tylko nikt nie wiem co tam był wlane te 73tys.km temu i tu jest dylemat czym go zalać przy przebiegu 320tys. km
Proszę napisz tylko czym go zalać ;]
Powiem tak oleju nie żłopie tylko nikt nie wiem co tam był wlane te 73tys.km temu i tu jest dylemat czym go zalać przy przebiegu 320tys. km
Proszę napisz tylko czym go zalać ;]
[size=150][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194204]Mój Golf[/url] [/b][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
[size=150][color=green][b][url=http://www.golf3.pl]Golf 3 Klub Polska[/url] [/b][/color][/size]
Jak miałeś taki syf w silniku to przydałoby się coś z dużą liczbą TBN.... Mógł by być Mobil Super M Diesel 15W/40, Shell Super Diesel 15W/40, TEXACO diesel 15W/40.... Najlepszy byłby Shell Rimula D 15W/40 ale nie wiem ile kosztuje.... Ale ma TBN nie z tej ziemi, jak syntetyk...
A zamiast płukania to wlej olej, pojeździj z 1000 km i zrób kolejną wymianę z filtrem, to mu wystarczy....
A zamiast płukania to wlej olej, pojeździj z 1000 km i zrób kolejną wymianę z filtrem, to mu wystarczy....
Life is Ride, Ride is Life!
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.
-
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 22:35
- Lokalizacja: Pogórze / k. Skoczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 45 gości