Chwilowa utrata mocy. Identyfikacja części,
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Chwilowa utrata mocy. Identyfikacja części,
Witam poruszam jeszcze raz temat z ktorym walcze juz dlugo i niewiem dalej co jest co;/ A mianowicie nie wiem czego przyczyna jest zamulenie przy gwaltownym dodaniu gazu miedzy 1000 obr a 2100 obr po przekroczeniu 2100 obrotow juz moge deptac i nic nie zamuli powiem jeszcze raz naciskam gas a on zamiast isc to zwalnia:/ I wogule chcialbym wiedziec co to jest to na zdieciu za co jest odpowiedzialne itd panowie dajcie jakies wskazowki bo zaczynam nie lubiec vw dodam ze to silnik ADY golf III gti 2.0
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 10:32 przez MaRcInEs, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
nie chodzi tutaj o monowtrysk tylko o jego podstawę. Taką gumową uszczelkę która może zasysać lewe powietrze i dlatego samochód tak sie zachowuje...
proponuje żebyś sam sprawdził domowym sposobem czy to ta podstawa: uruchom silnik i spróbuj poruszać całym układem wtryskowym i nasłuch*j czy silnik nie zmienia samoczynnie obrotów
proponuje żebyś sam sprawdził domowym sposobem czy to ta podstawa: uruchom silnik i spróbuj poruszać całym układem wtryskowym i nasłuch*j czy silnik nie zmienia samoczynnie obrotów
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 10:33 przez robert14-83, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
tak jak napisał T.O.B.I.nałóż ten wężyk i jazda. ADY nie chodzi na mono-wtrysku tylko na wielopunktowym wtrysku który nosi nazwę'SIMOS"więcej na stronie www.doppel-woober.de
pozdrawiam Przemek
tak jak napisał T.O.B.I.nałóż ten wężyk i jazda. ADY nie chodzi na mono-wtrysku tylko na wielopunktowym wtrysku który nosi nazwę'SIMOS"więcej na stronie www.doppel-woober.de
pozdrawiam Przemek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 270 gości