Witam
Autko : Golf MKII silnik 1.3 NZ pełny wtrysk
Samochód odpala normalnie, śmiga normalnie do czasu aż się nagrzeje ( kilka kilometrów ).
gdy jest ciepły na przykład podczas podjeżdżania do skrzyżowania gdy wrzucam luz i puszczam gaz silnik po prostu gaśnie ( w efekcie stoje jak kołek na środku tego skrzyżowania ze zgaszonym silnikiem
)
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia , świece , filtr powietrza i paliwa.
proszę o pomoc
Gaśnie po wrzuceniu na luz ( ciepły ) proszę o jakąs pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Ja mam u siebie podobnie. Jak się nagrzeje przy dojazdach do skrzyżowań, zakrętów gdy wciskam sprzęgło silnik lubi gasnąć (w lepszych przypadkach obroty spadają do około 500 a potem wracają). Gdzieś tutaj na forum jest post w którym taka przypadłość jest spowodowana brakiem szczelności na pierścieniach (taka też diagnoza mojego mechanika).
Sprawdź czy na pracującym silniku jak odkręcisz korek od pokrywy zaworów - ten przez który wlewasz olej - (tylko uwaga żeby olejem nie prysło) to czy praca silnika się zmieni. Teoretycznie nic stać się nie powinno. Im bardziej praca się zmieni (zacznie pierdzieć, dławić się, łapać lewe powietrze) tym gorzej.
Sprawdź i wyczyść silnik krokowy (choć myślę że skoro wymieniasz przewody to ten temat masz sprawdzony).
Sprawdź czy na pracującym silniku jak odkręcisz korek od pokrywy zaworów - ten przez który wlewasz olej - (tylko uwaga żeby olejem nie prysło) to czy praca silnika się zmieni. Teoretycznie nic stać się nie powinno. Im bardziej praca się zmieni (zacznie pierdzieć, dławić się, łapać lewe powietrze) tym gorzej.
Sprawdź i wyczyść silnik krokowy (choć myślę że skoro wymieniasz przewody to ten temat masz sprawdzony).
Ja tam się nie znam, ale ten mechanik co to mi auto naprawiał wie jeszcze mniej!
Po zdjęciu korka wlewu oleju nic się nie zmienia, silnik pracuje tak samo. Jeśli chodzi o brak szczelności na pierścieniach to wykluczam tą opcję - tydzień temu wszystko chodziło normalnie więc tak z dnia na dzień pierścionki by o sobie nie wspomniały.
Z tego co się orientuje to mój silnik nie posiada silniczka krokowego
Zapobiegawczo przeczyściłem odmę.
Proszę o jakieś sugestie
P.S. Panowie za chęci sog dla was
[ Dodano: 08 Lut 2009 16:21 ]
pomogła wymiana aparatu zapłonowego
Z tego co się orientuje to mój silnik nie posiada silniczka krokowego
Zapobiegawczo przeczyściłem odmę.
Proszę o jakieś sugestie
P.S. Panowie za chęci sog dla was
[ Dodano: 08 Lut 2009 16:21 ]
pomogła wymiana aparatu zapłonowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 96 gości