Gaśnie po wrzuceniu na luz ( ciepły ) proszę o jakąs pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jurand007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 02:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Gaśnie po wrzuceniu na luz ( ciepły ) proszę o jakąs pomoc

Post autor: Jurand007 » sob sty 17, 2009 21:22

Witam

Autko : Golf MKII silnik 1.3 NZ pełny wtrysk

Samochód odpala normalnie, śmiga normalnie do czasu aż się nagrzeje ( kilka kilometrów ).
gdy jest ciepły na przykład podczas podjeżdżania do skrzyżowania gdy wrzucam luz i puszczam gaz silnik po prostu gaśnie ( w efekcie stoje jak kołek na środku tego skrzyżowania ze zgaszonym silnikiem
:cry: )

Wymieniłem przewody wysokiego napięcia , świece , filtr powietrza i paliwa.

proszę o pomoc



finni
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lip 24, 2008 10:24
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: finni » sob sty 17, 2009 23:24

Ja mam u siebie podobnie. Jak się nagrzeje przy dojazdach do skrzyżowań, zakrętów gdy wciskam sprzęgło silnik lubi gasnąć (w lepszych przypadkach obroty spadają do około 500 a potem wracają). Gdzieś tutaj na forum jest post w którym taka przypadłość jest spowodowana brakiem szczelności na pierścieniach (taka też diagnoza mojego mechanika).

Sprawdź czy na pracującym silniku jak odkręcisz korek od pokrywy zaworów - ten przez który wlewasz olej - (tylko uwaga żeby olejem nie prysło) to czy praca silnika się zmieni. Teoretycznie nic stać się nie powinno. Im bardziej praca się zmieni (zacznie pierdzieć, dławić się, łapać lewe powietrze) tym gorzej.
Sprawdź i wyczyść silnik krokowy (choć myślę że skoro wymieniasz przewody to ten temat masz sprawdzony).


Ja tam się nie znam, ale ten mechanik co to mi auto naprawiał wie jeszcze mniej!

Walek240
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:35
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Walek240 » ndz sty 18, 2009 00:55

Jak dla mnie to typowe objawy usterki silniczka krokowego więc od tego zacznij. Kable zapłonowe, świece itp. objawiały by się najczęściej problemami z rozruchem silnika (najczęściej w wilgotne dni) lub nierówną pracą jednostki. Powodzenia.



Awatar użytkownika
Jurand007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 02:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Jurand007 » ndz sty 18, 2009 01:45

Po zdjęciu korka wlewu oleju nic się nie zmienia, silnik pracuje tak samo. Jeśli chodzi o brak szczelności na pierścieniach to wykluczam tą opcję - tydzień temu wszystko chodziło normalnie więc tak z dnia na dzień pierścionki by o sobie nie wspomniały.

Z tego co się orientuje to mój silnik nie posiada silniczka krokowego

Zapobiegawczo przeczyściłem odmę.

Proszę o jakieś sugestie


P.S. Panowie za chęci sog dla was

[ Dodano: 08 Lut 2009 16:21 ]
pomogła wymiana aparatu zapłonowego :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 96 gości