jak sprawdzic stan jak wyjęty z auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » sob sty 17, 2009 23:51

kwietek, robiony był blok a nie głowica :bajer: o ci po bloku jeśli się zawory np z nagaru nie domykają :bajer:
zajac pisze:wiesz szkoda mi wydac hajs na olej plyn chlodniczy swiece kopułke itd zeby okazalo sie ze nie warto robic.
dobrze prawisz,wydasz kasę na silnik i materialy plus czas a silnik po miesiącu padnie bo ktoś sobie odmówi zajrzenia do środka.
Poza tym jak silnik po remoncie to wiesz ,że sporo na nim pośmigasz bez ryzyka,założysz sprawny silnik ,a nie będziesz go musiał rozbierac,bo się okaże ,że uszczelkę wydmuchało albo w skrajnym waruku urwie się zawór ....bo ktoś założył na odwal się ,byle był....takie jest moje skromne zdanie,czy się ktoś zgadza czy nie...ja swój remontuje przed włożeniem do auta :chytry:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » ndz sty 18, 2009 01:28

Macie Panowie trochę racji, ale ja kupiłem silnik z kompletnym osprzętem za 500zł, więc to nie był aż taki znowu wydatek, dlatego pozwoliłem sobie zaryzykować. A zreszta kupując tutaj na forum u sprawdzonych ludzi, nie ma takiego ryzyka.
Tak wogóle to najlepiej kupić silnik nie zdemontowany jeszcze z auta. Wtedy widać co się bierze.

P.S. Jak się ma lewy tysiak to można robić remont


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » ndz sty 18, 2009 04:05

Głowicy nie trzeba planować , jeżeli są wżery albo jest nie równa , ja bym wymienił uszczelkę głowicy , uszczelniacze zaworowe ocenić stan gniazd zaworowych i tyle, uszczelki na portkach , jeżeli stał niby spoko ale , jeżeli mamy w układzie płyn silnik tak nie koroduje bo nie ma styczności z tlenem , jeżeli stoi bez płynu to reakcja korozji przebiega szybciej , pod tym względem bym go sprawdził


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 307 gości