jak sprawdzic stan jak wyjęty z auta
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
jak sprawdzic stan jak wyjęty z auta
witam
Pytanie jak w temacie czy jest jakis sposób zeby sprawdzic stan silnika (PB) ktory jest wyjety z auta??
Moze ktos ma jakies doswiadczenia w takiej sprawie
Pytanie jak w temacie czy jest jakis sposób zeby sprawdzic stan silnika (PB) ktory jest wyjety z auta??
Moze ktos ma jakies doswiadczenia w takiej sprawie
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
a czy moge sie obawiac stanu silnika skoro stoi od czerwca??
silnik jest zalany olejem i wszystkie otwory technologiczne sa zamkniete, stoi w zamknietym pomieszczeniu
silnik jest zalany olejem i wszystkie otwory technologiczne sa zamkniete, stoi w zamknietym pomieszczeniu
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
zajac, Jeśli jest zalany olejem, a wszystkie otwory pozatykane nie powinno się nic dziać, dobrze by było byś przed użytkowaniem go przepłukał układ chłodzący - mogły na bloku pojawić się ślady korozji - jednak jest to dość krótki okres czasu więc nie będą znaczne i wystarczy parę razy go przepłukać.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
a czemu by go i tak nie naprawic lub jak kto woli nazywac zregenerowac?
ja też niedawno kupiłem silnik PB a jeszcze przed kupnem podjąłem decyzję ,że profilaktycznie go wyremontuję.
Koszt regeneracji głowicy w Piasecznie to ok 400zł (planowanie,wymiana prowadnic,regeneracja zaworów,szlifowanie gniazd,słowem komplet do założenia do bloku łącznie z umyciem głowicy)
Kosztu remontu bloku jeszcze nie znam ale pewnie też ok 300zł,ale przynajmniej mam pewnowśc nowych częsci i tego ,że jeśli będzie wszystko dobrze złożone to pochulam na silniku ładnych kilometrów.Do kosztów należy doliczyc pewnie ładnych kilka złotówek na pierdoły eksploatacyjne tupu filtry paski itp ale myślę ,że to bardziej opłaalne niż przy odpalaniu myślenie jak długo jeszcze pojeżdżę
ja też niedawno kupiłem silnik PB a jeszcze przed kupnem podjąłem decyzję ,że profilaktycznie go wyremontuję.
Koszt regeneracji głowicy w Piasecznie to ok 400zł (planowanie,wymiana prowadnic,regeneracja zaworów,szlifowanie gniazd,słowem komplet do założenia do bloku łącznie z umyciem głowicy)
Kosztu remontu bloku jeszcze nie znam ale pewnie też ok 300zł,ale przynajmniej mam pewnowśc nowych częsci i tego ,że jeśli będzie wszystko dobrze złożone to pochulam na silniku ładnych kilometrów.Do kosztów należy doliczyc pewnie ładnych kilka złotówek na pierdoły eksploatacyjne tupu filtry paski itp ale myślę ,że to bardziej opłaalne niż przy odpalaniu myślenie jak długo jeszcze pojeżdżę
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
pytam o to bo wlasciciel ma faktury z lutego tamtego roku na remont tego motoru(od czerwca stoi) tzn glowica cała i w bloku wymienione panewki i pierscienie
i zastanawiam sie czy cos moglo kwiknac od stania
i jeszcze jedno jak zdejme glowice to konieczne jest planowanie jesli wymienie uszczelke??
i zastanawiam sie czy cos moglo kwiknac od stania
i jeszcze jedno jak zdejme glowice to konieczne jest planowanie jesli wymienie uszczelke??
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 01:15 przez zajac, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
zajac, samo planowanie nie jest drogie a ma na celu wyrównanie powierzchni głowicy,a nie celowy zabieg tuningowy.nie zaszkodzi a raczej pomoże.
Jeśli były robione panewki i pierścienie to sporo kosztów odhodzi ale raczej profilaktycznie warto zając się głowicą.
Ogólnie myślę ,że warto się zainteresowac w/w silnikiem
Jeśli były robione panewki i pierścienie to sporo kosztów odhodzi ale raczej profilaktycznie warto zając się głowicą.
Ogólnie myślę ,że warto się zainteresowac w/w silnikiem
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
rozebrac go mysle zeby zobaczyc co jest w srodku(czy cylindry sa ok , zanim strace kase i czas na przekladanie go, raz juz sie zrobilem wlozyłem silnik stracilem 5dni i troche kasy i okazalo sie ze silnik jest kaput
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
zajac, ja kupiłem silnik, który stał nieużywany przez dwa lata (zamontowany w aucie). Założyłem go na żywca tzn. jak stał. Mi sie udało i działa bez zarzutów ale przy pierwszym uruchomieniu byłem w strachu. Przez pierwsze 15min tak niemiłosiernie klekotał, że już sie zastanawiałem czy ja przypadkiem diesla nie wsadziłem
Ale po 15 min ucichł i do dziś nie usłyszałem żadnego klekotania (nawet na mrozie).
A co do profilaktycznego rozbierania to po co to robić przed włożeniem, chyba że się jest w stanie wizulanie ocenić stan silnika (ja nie potrafię). A jak sie okaże coś nie tak to głowicę da się przecież bez problemu zdjąć przy zamontowanym silniku. Takie moje zdanie.
Ale po 15 min ucichł i do dziś nie usłyszałem żadnego klekotania (nawet na mrozie).
A co do profilaktycznego rozbierania to po co to robić przed włożeniem, chyba że się jest w stanie wizulanie ocenić stan silnika (ja nie potrafię). A jak sie okaże coś nie tak to głowicę da się przecież bez problemu zdjąć przy zamontowanym silniku. Takie moje zdanie.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
Gangst3R, wiesz szkoda mi wydac hajs na olej plyn chlodniczy swiece kopułke itd zeby okazalo sie ze nie warto robic.
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 257 gości