Rozwiercenie vr6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- mendrek
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
- Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
Rozwiercenie vr6
Witam czy ktos ma jakies informacje od czego beda pasowac tloki po rozwierceniu na pojemnosc 3.0 litra. Ile koni mozna uzyskac po obróbce glowicy(porting), wstawieniu ostrych walków, rozwierceniu przepustnicy, doprezeniu silnika i tego ladnie wystrojeniu. Kto by mógl wykonac rozwiert silnika i gdzie zamówic mozna tloki pod wymiar. Osobicie tylko znalazlem tloki pod turbo o srednicy 83mm. Moze ktos ma jakies informacje na ten temat.Znalazlem ciekawy film i u kolesia sie kreci ponad licznik. Zmienil program ze odciecie wyzej jest czy cos grubszego jest zrobione w silniku. Bede wdzieczny.
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 22:59 przez mendrek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Nie wiem czy wogóle ktoś w polsce posiada maszyne ro rozwiarcania VRy i może nawet taniej jest kupic cos takiego
http://www.bildon.com/catalog/DetailsLi ... .8.5&Nav=6
http://www.bildon.com/catalog/DetailsLi ... .8.5&Nav=6
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
to jest koło Lublina... zresztą na stronie jest mapka, cennik - wszystko - a i ceny mają całkiem przystępne - kupowałem u niech odrazu panewki, pierścienie uszczelniacze i prowadnice - przy większych zakupach dają całkiem duże zniżki na części
http://www.auto-szlif.pl/kontakt_s70.html
http://www.auto-szlif.pl/kontakt_s70.html
- Wrobel Gda
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:17
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
łał, VR6 z tłokami od Audi 2,2 Turbo, poka pokaz fotki bo to rzadko spotykane w świecie!!!dorzan pisze:ja robiłem rozwiert na tłoki 83mm koło lublina w auto-szlif i bez problemu dało by radę więcej, tłoki albo za grube pieniądze te co kolega Wrobel Gda, prezentuje, albo tak jak ja z audi 200 turbo
"Red Devil" Golf mk2 ABVT 4motion 722PS 855Nm ?second car
- mendrek
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
- Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
Witam duzo informacji równiez znalazlem na stronach zagranicznych. Moje pytanie brzmi bo slyszalem ze lepiej silnik uturbic niz pakowac sie w N/A poniewaz jest lepszy wspolczynik uzyskanych koni do ceny jaka trzeba wydac. I widzialem pare fajnych projektów z kompressorem. o nim przewaznie czytalem lepszy jest poniewaz ma prawie charakterystyke taka jak silnik wolnosacy. Laduje od samego poczatku. Mysle tu o zalozeniu eatona m90 który jest dosc duzych wymiarów lecz powinien sie zmiescic z powidu iz nie mam klimy. Co myslicie o takim rozwiazaniu niz isc w rozwiert. moc jaka mozna bedzie uzyskac na nim to okolo 280+km bo on potrafi juz napompowac tego powietrza. Jakies sugestje macie panowie do takiego rozwiazania vr6+m90
- Praks
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
- Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
- Kontakt:
mendrek pisze:Witam duzo informacji równiez znalazlem na stronach zagranicznych. Moje pytanie brzmi bo slyszalem ze lepiej silnik uturbic niz pakowac sie w N/A poniewaz jest lepszy wspolczynik uzyskanych koni do ceny jaka trzeba wydac. I widzialem pare fajnych projektów z kompressorem. o nim przewaznie czytalem lepszy jest poniewaz ma prawie charakterystyke taka jak silnik wolnosacy. Laduje od samego poczatku. Mysle tu o zalozeniu eatona m90 który jest dosc duzych wymiarów lecz powinien sie zmiescic z powidu iz nie mam klimy. Co myslicie o takim rozwiazaniu niz isc w rozwiert. moc jaka mozna bedzie uzyskac na nim to okolo 280+km bo on potrafi juz napompowac tego powietrza. Jakies sugestje macie panowie do takiego rozwiazania vr6+m90
tragizm...
Corrado VR6 US Porsche Style...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości