problem z ABF przerywanie na obrotach ok 2,4 do 3tys !!!!!!

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
gadom67
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 25, 2008 21:29
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

problem z ABF przerywanie na obrotach ok 2,4 do 3tys !!!!!!

Post autor: gadom67 » pt sty 16, 2009 23:21

Siemanko ludziska pomozcie bo juz z kumplem wiare tracimy:D nie mozemy dojsc co siedzieje z ABF.Przy rozbedzaniu sie na kazdym biegu na obrotach 2400 do 3000 zaczyna przerywac,szarpac a pozniej juz jest git.Sprawdzilismy swiece,przewody,przewody,auto pod kompa bylo podlaczane i nic nie wykazalo,czujnik bodajze polozenia wału czy jakos tak.Silnik zagazowany sekwencja i na gezie i na benzynie to samo.RZucajcie pomyslami co moze byc nie tak albo jesli temat byl poruszany to dajcie linka łaskawie.pozdrawiam i z gory wszystkim dziekuje za pomoc.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob sty 17, 2009 02:26

przepływomierz . najlepiej pozycz na kilka minut i sprawdz.



Awatar użytkownika
jemiol7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr paź 01, 2008 14:37
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jemiol7 » sob sty 17, 2009 09:29

hmm, cieżko może być znależć przepływomierz w ABFie :D . Radzę sprawdzić przekażniki.
Pozdrawaim.



Awatar użytkownika
cbr16v
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr mar 01, 2006 16:48
Lokalizacja: Kozy
Kontakt:

Post autor: cbr16v » sob sty 17, 2009 09:59

radze podpiac pod kompa a tak na oko to sonda ;)


DIGIFANT I ;)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob sty 17, 2009 10:56

Albo sonda, albo wałki rozrządu źle ustawione. Zerknijcie jeszcze vagiem co dokladnie pojkazuje czujnik polozenia walu korbowego przy obrotach w ktorych zaczyna sie szarpanie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 17, 2009 13:57

woj-tek pisze:przepływomierz . najlepiej pozycz na kilka minut i sprawdz.
dobre... przeplywomierz... widziales abf na oczy????

[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 13:00 ]
gadom67 pisze:auto pod kompa bylo podlaczane i nic nie wykazalo,
podpiecie do kompa to nie wszystko generalnie trzeba najpierw polaczyc sie z ecu silnika, nastepnie z daleka unikac funkcji odczyt pamieci bledow, za to wejsc w parametry zmierzone i tam szukac parametrow poza norma, po znalezieniu takowego parametru usunac usterke i dopiero zagladnac do pamieci bledow i wszysktie usunac... ps dobra diagnostyka to koszt rzedu 200 pln

[ Dodano: Sob Sty 17, 2009 13:02 ]
bugalon pisze:Albo sonda, albo wałki rozrządu źle ustawione. Zerknijcie jeszcze vagiem co dokladnie pojkazuje czujnik polozenia walu korbowego przy obrotach w ktorych zaczyna sie szarpanie.
pokazuje zwykle wszystko ok poza tym ze na zgasznym silniku blad jest zawzsze


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
gadom67
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 25, 2008 21:29
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

Post autor: gadom67 » sob sty 17, 2009 16:05

evolution pisze:podpiecie do kompa to nie wszystko generalnie trzeba najpierw polaczyc sie z ecu silnika, nastepnie z daleka unikac funkcji odczyt pamieci bledow, za to wejsc w parametry zmierzone i tam szukac parametrow poza norma, po znalezieniu takowego parametru usunac usterke i dopiero zagladnac do pamieci bledow i wszysktie usunac... ps dobra diagnostyka to koszt rzedu 200 pln
no akurat o tym nie wiedzialem.W okolicy nikogo chyba kto by sie na tym znal nie mam.Na razie sprawdzamy to co mozna przelozyc z mojego ABFa do kolegi a jak nic nie da to wtedy sie kogos poszuka zeby jeszcze raz ale profesionalnie sprawdzil na kompie.Moze znacie kogos w okolicy Olsztyna???



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 17, 2009 16:49

a masz logi z vaga porobione??? podpowiem cos takich temató jak twoj jest duzo na forum w jednym byla mocna dyskusja z moim udzialem... poczytaj


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » sob sty 17, 2009 22:12

Eku spróbuj podmienić z tego drugiego ABF-a


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » pn sty 19, 2009 23:28

rzeczywiści dałem ciała z ty przpływomierzem akurat z tym silnikiem miałem mało doczynienia . Człowiek się uczy całe życie i głupi umiera. :blush:



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn lut 09, 2009 11:55

evolution pisze:wejsc w parametry zmierzone i tam szukac parametrow poza norma, po znalezieniu takowego parametru usunac usterke i dopiero zagladnac do pamieci bledow i wszysktie usunac...
Gdzie znaleźć lub gdzie kupić prawidłowe parametry ABFów ?? Potrzebuję zdiagnozować dwa ABFy, które robiłem. Mój na pewno ma coś nie tak, a ten drugi to tak zapobiegawczo.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pn lut 09, 2009 20:46

bedac nieskromnym dobry diagnosta bez zadnych ksiazek i dodatkowych danych po zobaczeniu tego co mierzy komputer sam wychwyci cos co sie nie zgadza, czyli mowiac wprost nigdy takich danych nie mialem... :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

sportowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 11, 2008 20:35
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: sportowy » wt lut 10, 2009 19:42

Witam miałem ten sam problem z szarpaniem borykałem się z tym 6 miesięcy auto miałem bez gazu z przebiegiem 13700 tyś km okazało się że miałem walnięty sterownik od map paliwa proponuje to sprawdzić żaden komputer mi tego nie wykrył :(


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214482

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » wt lut 10, 2009 20:45

sportowy pisze:miałem walnięty sterownik od map paliwa proponuje to sprawdzić żaden komputer mi tego nie wykrył
ja podobnie miałem,aż mi komp w ogóle padł. Auto miało loty,raz potrafiło jeździć normalnie wkręcać się na obroty równo a drugim razem szarpało tak że nie dało się jechać powyżej jakiś obrotów do momentu aż się zatrzymał i kaput! Dwa Dni w warsztacie i bajki...jeżdżę po naprawie już pół roku i lux jest;)
Ostatnio zmieniony wt lut 10, 2009 20:46 przez jawor87, łącznie zmieniany 1 raz.


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości