Problem z odpowietrzeniem jednego koła

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RPrafi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr sie 10, 2005 21:40
Lokalizacja: Konieczki

Problem z odpowietrzeniem jednego koła

Post autor: RPrafi » pt sty 16, 2009 22:15

Witam wszystkich.
Podczas odpowietrzania nic nie leci z przedniego prawego koła. Wykręciłem całkiem odpowietrznik i przedmuchałem - czyli sam odpowietrznik nie jest zapchany. Poluzowałem gumowy wężyk przy zacisku to płyn leci. Reszta kół jest oki. Po spuszczeniu płyn z tylnych kół - był ciemny i troszke było śmieci:(
Jak mam zrobić z tym odpowietrznikiem i może wymienić cały płyn?
Po drugie słabo hamuje lewe tylne koło. Rozebrałem ale wszystko jest oki (samoregulator działa). To samo jest z ręcznym - lewy jest słabszy:(
Dodam jeszcze, że dolałem płynu i podczas odpowietrzania tylnego prawego koła słyszałem jak lecą pęcherze powietrza (było słychać pod samochodem). Zajrzałem do zbiornika i były tam widoczne pęcherzyki powietrza. Może powininem poczekaj chwile jak dolałem świeżego płynu i dopiero odpowietrzać?
Co do regulatora to jest chyba oki ponieważ przy hamowniu na postoju ugina się.
Prosze o odpowiedź.
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 22:55 przez RPrafi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt sty 16, 2009 22:23

sam odpowietrzałes ???



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt sty 16, 2009 22:28

Przednie prawe i lewe tylne koło jest na jednej sekcji. Najprawdopodbniej padła Ci pompa hamulcowa na sekcji, albo uszczelniacz pod pompą. Ale pierw zobacz czy jak rozmontujesz zacisk z przodu, i jak się naciśnie hamulec czy tłoczek się porusza (tylko niech Ci druga osoba delkiatnie naciska hamulec by tłoczek nie wyskoczył - jeśli nie jest zatarty).
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 22:31 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.



RPrafi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr sie 10, 2005 21:40
Lokalizacja: Konieczki

Post autor: RPrafi » pt sty 16, 2009 22:40

Przejrzalem chyba wszystkie opowiedzi i nie znalazłem tego przypadku żeby przez odpowietrznik płyn nie poszedł. Pompa jest chyba oki bo przecież płyn leci przez gumowy wężyk przy zacisku. Przód hamuje oki i tylne prawe koło. Problem jest tylko z lewym tyłem i z tym że przez odpowietrznik w przednik kole nie leci płyn.
Pierwszy kolega chyba dokładnie nie przeczytał mojej wypowiedzi. i chyba logiczne jest że sam nie odpowietrzałem :)



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt sty 16, 2009 23:25

No właśnie dlatego podejrzewam pompę bo są 2 sekcje: Lewy przód - prawy tył , i prawy przód - lewy tył. Mogę Ci jeszcze poradzić (dość często opisywane na forum) że elastyczne węże (mam namyśli ten przy samym zacisku) jest nie drożny. Zdejmij go przed zaciskiem i zobacz czy leci płyn, jeśli tak sprawdź czy Ci się tłoczek nie zakleszczył.



RPrafi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr sie 10, 2005 21:40
Lokalizacja: Konieczki

Post autor: RPrafi » pt sty 16, 2009 23:43

Jak wcześniej napisałem. Wąż jest drożny a płyn nie leci tylko przez odpowietrznik. Jakiś czas temu wymieniałem klocki i tarcze - tłoczki działały dobrze. Czy jest taka możliwośc żeby w środku zacisku coś się przytkało i płyn nie leciał?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob sty 17, 2009 00:42

rozebrać zacisk to chwila może od tego zacznij


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 17, 2009 02:12

Proponuje
-rozebrać zaciski i je wyczyścić założyć nowe uszczelki
-zalać nowy płyn DOT 4
-najpierw odpowietrzyć pompę hamulcową na wężykach
-potem koła
prawe tylne , lewe tylne , prawy przód , lewy przód


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 425 gości