swap grilla z 2 na 4 swiatla (kilka pytan)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
- Lokalizacja: chojna- zachodniopom.
co do spalenie włącznika to greg ma rację. po włączeniu długich palą się dwie żarówki 60W w reflektorach i dwie po 55W w dodatkowych, co daje duże natężenie pradu i niepotrzebnie obciąża włącznik przy kierownicy. załóż przekaźnik między te dodatkowe światła a reflektor a przełącznik w kierownicy na pewno dłużej pochodzi. to dość prosta robota a jak je podłączyć zapytaj elektryka. generalnie pod kabelek od długich podpinasz sterowanie w przekaźniku a prąd do żarówek możesz pociągnąć bezpośredni z akumulatora do styku prądowego przekaźnika.
Oryginał bez przekaźników śmiga mi już 14lat i wyłącznik działa...Ale można zrobić tak jak kolega napisał.MADMAXOG pisze:co do spalenie włącznika to greg ma rację. po włączeniu długich palą się dwie żarówki 60W w reflektorach i dwie po 55W w dodatkowych, co daje duże natężenie pradu i niepotrzebnie obciąża włącznik przy kierownicy. załóż przekaźnik między te dodatkowe światła a reflektor a przełącznik w kierownicy na pewno dłużej pochodzi. to dość prosta robota a jak je podłączyć zapytaj elektryka. generalnie pod kabelek od długich podpinasz sterowanie w przekaźniku a prąd do żarówek możesz pociągnąć bezpośredni z akumulatora do styku prądowego przekaźnika.
Chociaż wydaje mi się że problem polegał w tym że coś było źle spiętę i w momencie zapalania drogowych świateł nie rozłączał świateł krótkich. I stąd wyższe napięcie.
Tak się dzieje jak tylko puszczasz długimi (delikatnie manetką załączasz długie) i wtedy jest jaśniej niż na długich światłach bo palą się jeszcze krótkie do tego.
- naughtyjurand
- Nowicjusz
- Posty: 47
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:04
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no dobra, dziekuje wszystkim za pomoc, juz wiem co i jak i czego mi jeszcze brakuje.
pozostaje mi jedynie zadac ostatnie pytania - jezeli ktos z was bedzie w niemczech, lub na szrocie, lub w jaki kolwiek sposob bedzie mial dojscie do czesci od "dalekich" w grilu na 4 swiatla to w tej chwili szukam jeszcze:
- orginalnych kabli ktore wychodza z halogenow w grillu na 4 swiatla (jestem gotow nawet wziac te kable razem z halogenami jesli to beda orginalne hella)
- no i nie jestem jeszcze pewien co do tych srubek ktore dostalem wydaje mi sie ze czegos tam brakuje wiec jesli ktos moglby jeszcze mi sprawdzic u siebie (najlepiej zrobic jakies fotki) jak wyglada w orginale mocowanie tych halogenow czy te sruby co mam to naprawde to co macie czy jednak sa tam sprezynki czy co... to by mi juz zalatwilo problem do konca.
pozostaje mi jedynie zadac ostatnie pytania - jezeli ktos z was bedzie w niemczech, lub na szrocie, lub w jaki kolwiek sposob bedzie mial dojscie do czesci od "dalekich" w grilu na 4 swiatla to w tej chwili szukam jeszcze:
- orginalnych kabli ktore wychodza z halogenow w grillu na 4 swiatla (jestem gotow nawet wziac te kable razem z halogenami jesli to beda orginalne hella)
- no i nie jestem jeszcze pewien co do tych srubek ktore dostalem wydaje mi sie ze czegos tam brakuje wiec jesli ktos moglby jeszcze mi sprawdzic u siebie (najlepiej zrobic jakies fotki) jak wyglada w orginale mocowanie tych halogenow czy te sruby co mam to naprawde to co macie czy jednak sa tam sprezynki czy co... to by mi juz zalatwilo problem do konca.
HELL WAS FULL, SO I CAME BACK!
Pstryknę dzisiaj i wrzucę zdjęcia. I opiszę gdzie co idzie.naughtyjurand pisze:no dobra, dziekuje wszystkim za pomoc, juz wiem co i jak i czego mi jeszcze brakuje.
pozostaje mi jedynie zadac ostatnie pytania - jezeli ktos z was bedzie w niemczech, lub na szrocie, lub w jaki kolwiek sposob bedzie mial dojscie do czesci od "dalekich" w grilu na 4 swiatla to w tej chwili szukam jeszcze:
- orginalnych kabli ktore wychodza z halogenow w grillu na 4 swiatla (jestem gotow nawet wziac te kable razem z halogenami jesli to beda orginalne hella)
- no i nie jestem jeszcze pewien co do tych srubek ktore dostalem wydaje mi sie ze czegos tam brakuje wiec jesli ktos moglby jeszcze mi sprawdzic u siebie (najlepiej zrobic jakies fotki) jak wyglada w orginale mocowanie tych halogenow czy te sruby co mam to naprawde to co macie czy jednak sa tam sprezynki czy co... to by mi juz zalatwilo problem do konca.
[ Dodano: Czw Gru 08, 2005 20:32 ]
Zapomniałem aparatu ale namalowałem conieco
Na czerwono są zaznaczone miejsca gdzie idą te cztery długie śruby co masz na fotce. W białe miejsce idzie po jednej śrubie bez regulacji która podtrzymuje lampę (nie widzę na fotkach żebyś ją miał)
Patrząc na śruby co masz na fotce:
biała nakrętka plastikowa idzie do lampy. Wkładasz w otwór w uchwycie lampy i prekręcasz (w ten sposób blokujesz te nakrętki. One muszą być tak jak czerwone miejsca na fotce.
Czarne plastiki na śrubach idą w otwory w atrapie. Najlepiej wciskać je z śrubami bo osobno to cieżko jak plastik siedzi w atrapie i w to wcisnąć śrubę.
Kwestia teraz miejsc zaznaczonych na biało. Tu potrzebne są bardzo podobne śruby tyle że bez nacięć na śrubokręt. Ale jak nie masz takich to włożysz takie jak masz pozostałe cztery i też będzie ok. Tylko z regulacją lamp będzie więcej zabawy.
A wkręty co widnieją na fotce są do mocowania atrapy od góry. Powinny na pasie górnym atrapy być dwa otwory i trzeba coś pomyśleć aby atrapę przykręcić do tego metalowego frontu.
Reszta to już tylko spiąć kable.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości