przebieg 250 tys TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przebieg 250 tys TDI
co sadzicie o taki przebiegu , czy na tym silniku jeszcze pojezdzi dlugo bez remontu jakiegos , co może siąść za niedługo ?? a silniki jest 1.9 tdi , 2002r.
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 16:36 przez dm84, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego... ja swojego Golfa AGR kupilem z przebiegiem 260tys. dzis mam 315tys. a najgorsze co mi sie w nim przytrafilo to wymiana sprzegla (1500zl.), wszystko zalezy od tego jak dbal o niego poprzedni wlasiciciel i jak Ty bedziesz, dodam do tego ze jesli kupiles go za granica z orginalnym przebiegiem to napewno dluzej pojezdzisz niz jak bys go kupil w polsce z przebiegiem 100tys pozdrawiam.
mały przebieg to nie antidotum na długowieczność
wszystko zalezy jak auto było uzytkowane
i serwisowane przebieg 200tys i wiecej nic tu nie znaczy
i pewnych awarii się nie przewidzi
nawet przy zancznie mniejszych przebiegach
wszystko zalezy jak auto było uzytkowane
i serwisowane przebieg 200tys i wiecej nic tu nie znaczy
i pewnych awarii się nie przewidzi
nawet przy zancznie mniejszych przebiegach
Ostatnio zmieniony pt lis 28, 2008 20:06 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: przebieg 250 tys
Kolego, ostatnio czytałem Auto Świat lub motor i był test Passata z silnikiem 1.9 z przebiegiem 200tys i po sprawdzeniu na hamowni okazało się że ma lepsze parametry niż nowy (większa moc, lepsza elastyczność i mniejsze spalanie, czyli wyglądało to tak jak wspomniał Szymon8 - tak jakby dopiero co się "dotarł" ). Jeżeli chcesz to później zapodam nr gazetkidm84 pisze:co sadzicie o taki przebiegu , czy na tym silniku jeszcze pojezdzi dlugo bez remontu jakiegos , co może siąść za niedługo ?? a silniki jest 1.9 tdi , 2002r.
Auto Świat grudzień 2008 - widzę że koledzy poniżej już mnie uprzedzili
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 20:39 przez yosef99, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja również czytałem ten artykuł. Był to passat 90 konny i po tak dużym przebiegu na hamowni pokazywało większą moc niż oryginalnie powinien miec więc albo silniczek był dobrze dotarty albo tak jak oni tłumaczyli że niektóre TDI mają więcej mocy niż mówi producent.Najgorzej wychodziły auta eksplatowane na gazie ( i nikt mi nie powie że gaz nie wpływa na żywotnośc silnika) i silniki o małej pojemności. A co do przebiegu 250 000 wydaję się już spory ale pewnie dla Takiego Diesla to jeszcze nic i sporo jeszcze wytrzyma choc tak jak wy piszecie większosc aut z Niemiec ma pewno większy przebieg a handlarze przekręcają tylko dlatego na 160 000 bo jakby potencjalny nabywca zobaczył większy przbieg to by go nie kupił bo myślał by że czeka go zaraz remont silnika.
Mama kolegi ma Golf IV ASZ z 2003 roku i 250 000 przebiegu, auto odpala od strzala przy nawet przy -30 (swiadkiem jestem), nie zre oleju, od nowosci serwisowane w ASO, wymiany oleju, filtrow i wszystkich rzeczy zawsze na czas - nawet przy -15, -20 nie pusci ani pol czarnego bąka przy odpalaniu.
Auto nigdy nie mialo robionego remontu silnika, silnik szczelny, zero problemow.
Jak sie dba o auto, to takie 250 000 to jest nic dla TDI
PS. Ja mam 335 tys i tez jakos jezdzi
Auto nigdy nie mialo robionego remontu silnika, silnik szczelny, zero problemow.
Jak sie dba o auto, to takie 250 000 to jest nic dla TDI
PS. Ja mam 335 tys i tez jakos jezdzi
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10583
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: przebieg 250 tys TDI
Mój Mk5 1.9 TDI PD ma prawie 300.000 km (o ile się nie mylę brakują 4 tysiączki) - nie licząc awarii dwumasu wszystko jest OK, oleju od wymiany do wymiany czyli co 25.000 km (long Life) dolewam około 0,5 litradm84 pisze:co sadzicie o taki przebiegu , czy na tym silniku jeszcze pojezdzi dlugo bez remontu jakiegos , co może siąść za niedługo ?? a silniki jest 1.9 tdi , 2002r.
Witam
Pewnie jakby ktoś z fachowców się uczepił to by było trzeba rozróżnić TDIki na VP, PD.
Gdzieś był filmik jak mk3 (czyli vp, bez zmiennej geo) przekręcało 2 raz licznik (600 000km) i jeszcze jeździło.
Pewnie jakby ktoś z fachowców się uczepił to by było trzeba rozróżnić TDIki na VP, PD.
Gdzieś był filmik jak mk3 (czyli vp, bez zmiennej geo) przekręcało 2 raz licznik (600 000km) i jeszcze jeździło.
"Jak dbasz tak masz" i cała prawdadziejo pisze:mały przebieg to nie antidotum na długowieczność
wszystko zalezy jak auto było uzytkowane
i serwisowane przebieg 200tys i wiecej nic tu nie znaczy
i pewnych awarii się nie przewidzi
nawet przy zancznie mniejszych przebiegach
Ostatnio zmieniony sob sty 17, 2009 12:12 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 138 gości