MK4 Zmiana zagarów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tak dużo będziesz musiał zmienić Pełny FIS nie siedzi tylko w "zegarach". Proponuję użyć TEGO i znaleźć :green_fuck: :green_fuck:
Skoda - Simply Clever! :]
galik18, potrzeba CAN adapter + manetka i kilka przewodów - wada - wszystkie CAN adaptery zaniżają spalanie drastycznie - wiec tylko uzyskasz prawdziwe :
1. temp zewnętrzna
2. średnia prędkość
3. przejechany dystans od włączenia do wystygnięcia silnika (MFA1) -czyli "dzienny"
4. przejechany dystans od ostatniego kasowania (np miesięczny) i średnia prędkosć na tym dystansie
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 9:27 am ]
inne rozwiązanie - szukaj takich zegarów ale z numerem 1J5 919 a nie z numerem 1J5 920
1. temp zewnętrzna
2. średnia prędkość
3. przejechany dystans od włączenia do wystygnięcia silnika (MFA1) -czyli "dzienny"
4. przejechany dystans od ostatniego kasowania (np miesięczny) i średnia prędkosć na tym dystansie
[ Dodano: Pią Sty 16, 2009 9:27 am ]
inne rozwiązanie - szukaj takich zegarów ale z numerem 1J5 919 a nie z numerem 1J5 920
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości