Czy mozna założyć springi -40 lub -60 na orgi amortyzatory
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Czy mozna założyć springi -40 lub -60 na orgi amortyzatory
Witam
mam takie pytanie jak bym założył na przód i tył sportowe spreżyny -40 lub -60 to jak to by sie zachowywało dało by sie na tym jezdzić
mam takie pytanie jak bym założył na przód i tył sportowe spreżyny -40 lub -60 to jak to by sie zachowywało dało by sie na tym jezdzić
-40 niby mozna
-60 nie
ale ani tego ani tego na serii nie polecam
-60 nie
ale ani tego ani tego na serii nie polecam
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
amorki szybciej popsujesz i wg mnie moze tluc troche
nie bedzie to taki komfrt resorowani jak na calym kicie
bo amorki sport maja krotszy skok dopasowny do sprezyny
nie bedzie to taki komfrt resorowani jak na calym kicie
bo amorki sport maja krotszy skok dopasowny do sprezyny
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Wiele osób się nad tym zastanawia. Ogólnie seryjny amor nie jest przystosowany do -40 czy -60 (inna charakterystyka, skok, itp) O ile na -40 seryjka daje rade to na -60 szybko pada.BazaMKII pisze:mam takie pytanie jak bym założył na przód i tył sportowe spreżyny -40 lub -60 to jak to by sie zachowywało dało by sie na tym jezdzić
Wiem, wiem... zapewne znajdą się osoby które maja nawet -80 na serii i rzekomo nić się nie dzieje ale w rzeczywistości żywot amorów skończył się już dawno i nawet tego nie zauważyli.
Tak jak MAPET nie poleca tak i ja nie polecam. Generalnie na rynku jest tyle firm, które oferują całkiem niezłe sportowe amory w dodatku za niewielkie pieniądze że warto skompletować całego kita
Wybór zawsze należy do użytkownika
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 21:30 przez RIF-RAF, łącznie zmieniany 1 raz.
Loża szyderców & ABF slow and low squad [img]http://img80.imageshack.us/img80/2782/chmuraba4.gif[/img]
VW Klub Polska #444
VW Klub Polska #444
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
chciałbym się przejechać Twoim autem..... bo napiszę jedno.... -40mm na serii amorach to kupa... auto staje się niższe i nic po za tym.... daje nam złudne poczucie lepszego prowadzenia.... prowadzenia na wprost, nie zaś na zakrętach a to jest bardzo ważne. Do tego niekiedy jest tak, że podnosząc auto na lewarku sprężyna sportowa jest luźna w kolumnie ... o zgrozo.... Ktoś tu napisze zaraz czy tak kiedyś jeździłem, że się mądrze... Tak jeździłem tak bo zbierałem $$ na przednie amory sportowe i powiem jedno... nigdy więcej już tak nie będę eksperymentował. Nie dość, że amory padają, auto zachowuje się w nieprzewidywalny sposób daje złudne poczucie lepszego prowadzenia to amortyzator standardowy po skróceniu jego zasięgu pracy nie będzie tłumił tak jak powinien. Na tyle mam jeszcze standardowe gazowe amortyzatory(mam je z 7 mies) i wiosna/lato wylatują na rzecz sportowych. Po założeniu sportowych amorów nie dość, że auto się trochę utwardziło to i dziury mu nie straszne tak jak na standardowych amorach gdzie dobijają czasem do odbojów.Gangst3R pisze:Ja mam seryjne amory na -60 z przodu i pol roku na nich jeżdżę. Nic nie tłucze. Możliwe że się szybciej zużyją. Wtedy założe o krótszym skoku.
i taka jest prawda.... chcesz coś dobrze zrobić to zrób to jak należy i słuchaj ludzi, którzy takie błędy już wcześniej popełniliMAPET pisze:-40 niby mozna
-60 nie
ale ani tego ani tego na serii nie polecam
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 00:00 przez marcinas1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Zgodzę się z tobą. Auto prowadzi sie dupiato, dokładnie tak jak na seryjnym zawieszeniu, ale optycznie jest niżej. Co do tego, że powinno sie stosować amory o skróconym skoku to jest rzecz jasna, ale da się jeździć i to wcale nie znaczy, że będzie sie gorzej prowadził niz na serii.marcinas1983 pisze:chciałbym się przejechać Twoim autem..... bo napiszę jedno.... -40mm na serii amorach to kupa... auto staje się niższe i nic po za tym.... daje nam złudne poczucie lepszego prowadzenia.... prowadzenia na wprost, nie zaś na zakrętach a to jest bardzo ważne (...)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
no to sorki ale po co tak zakladac?Zgodzę się z tobą. Auto prowadzi sie dupiato, dokładnie tak jak na seryjnym zawieszeniu, ale optycznie jest niżej.
to jest tuning mechniczny czyli lepsze prowadzenie auta hamowanie jazda na lukach itp.... a obnizenieoptyczne to tylko tego nastepstwo... mam wrazenie ze wiekszosc kupuje to jednak dla wygladu... i nie dba czy bedzie sie jezdzilo dobrze czy kijowato...
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Wyobraź sobie, że ja obniżłem auto tylko i wyłącznie po to aby wygląd poprawić. Nie mam zamiaru sie nigdzie ścigać, a do normalnej jazdy w zupełności wystarcza.MAPET pisze:no to sorki ale po co tak zakladac?Zgodzę się z tobą. Auto prowadzi sie dupiato, dokładnie tak jak na seryjnym zawieszeniu, ale optycznie jest niżej.
Jak bym chciał poszaleć to kupiłbym GTI 16V walnął po całości -80 na gwincie i wtedy by była frajda z jazdy.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
nie chodzi o sciganie bo tez sie nie scigam ale o bezpieczenstow... robiac cos dla optyki trz trzeba troszk epomyslec jak to dalej wplynie na inne czynniki
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
taaa... powykręcaj sobie po 2 śruby z każdej felgi... tez da się jeździć - pytanie jak długoGangst3R pisze:Co do tego, że powinno sie stosować amory o skróconym skoku to jest rzecz jasna, ale da się jeździć i to wcale nie znaczy, że będzie sie gorzej prowadził
Loża szyderców & ABF slow and low squad [img]http://img80.imageshack.us/img80/2782/chmuraba4.gif[/img]
VW Klub Polska #444
VW Klub Polska #444
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości