Auto po wymianie rozrzadu regulacji pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Auto po wymianie rozrzadu regulacji pompy

Post autor: skuchol » czw sty 15, 2009 21:03

witam osr wymienilem rozrzad i wyregulowana pompa wtryskowa i zregenerowana gdyz wczesniej auta przestalo odpalac, teraz odpalana szlak;) extra przyspieszenie;) ale dosyc glosno chodzi szczegolnie na biegu jalowym...kat wtrysku rozrzad wszystko ok nastawione. czy powodem moze byc napinacz paska wielorowkowy? badz popychacze chydrauliczne auta na wolnych obrotach chodzi nieco jak traktorek..silnik 1z



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sty 15, 2009 21:06

skuchol pisze:kat wtrysku rozrzad wszystko ok nastawione
tzn jaki ten kąt jest ?



Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » czw sty 15, 2009 21:21

mechanik ktory to robil mowil ze jest ok jest dobry wiec chyba wie co gada



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sty 15, 2009 21:31

skuchol pisze:mechanik ktory to robil mowil ze jest ok jest dobry wiec chyba wie co gada
a gdzie to sprawdzał ?
niektórzy mechanicy oceniają kąt na słuch :panna:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw sty 15, 2009 21:36

damcio151 pisze:
skuchol pisze:mechanik ktory to robil mowil ze jest ok jest dobry wiec chyba wie co gada
a gdzie to sprawdzał ?
niektórzy mechanicy oceniają kąt na słuch :panna:
Dobry bo koła ustawiał na mazaki :grin: i znam magików co potrafili gadac ze na zegar pompe w TDI usatwili- chyba na słuch :hmm: Wrzuć wartośći Vaga kata wtrysku to sie obluka. Jezeli wczesniej przed robotą pompy chodził ok to jak nic kąt wtrysku, bo wtrysków przeciez nie ruszał.



Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » czw sty 15, 2009 22:06

caly silnik byl rozgrzebany bo szukal przyczyny;/ ze auta przestalo odpalac... gosciu ma komputer mowil ze kat wtrysku jak i rozrzad ustawil podpinajac pod kompa, chyba ze jest ktos ze slaska kto by mogl mi sprawdzic ten kat wtrysku? / a moze oduczylem sie dzwieku klekotania gdyz prawie 1 miesiac jedzilem benzyna 16V
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 22:09 przez skuchol, łącznie zmieniany 1 raz.



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » czw sty 15, 2009 23:22

skuchol pisze:a moze oduczylem sie dzwieku klekotania gdyz prawie 1 miesiac jedzilem benzyna 16V
Pewnie tak.

Powtarzając za powyższymi wypowiedziami, bezwzględnie tylko wartość konta wtrysku jest punktem wyjściowym do dalszej dyskusji. pozdro



Awatar użytkownika
Turbonalepa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
Lokalizacja: Gubin
Kontakt:

Post autor: Turbonalepa » pt sty 16, 2009 01:41

Kolego ostatnio zgłosił się od mnie kolega z forum, żeby sprawdzić mu kąt w 1.9 TDI AHU w MK III. Przyjechał i jak usłyszałem silnik to się za głowę złapałem. Klepał tak metalicznie, że mało się nie rozleciał. Ja za VAGA a tam 0 kąt. Sprawdzam znaki a magik namalował znaczków z 10 na wszystkich kołach (cholera wie po co bo są fabryczne) i pompa była przestawiona o dwa zęby względem wału korbowego a wałek rozrządu o jeden w tą samą stronę co pompa (SZOK !!!). Ustawiłem na znaki potem kąt w VAGU i właściciel zadowolony - odpala na strzała i klepie miękko jak zdrowe TDI.

Więc radzę sprawdzić ile masz kąt w BS.

Pozdrawiam.


Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145

Awatar użytkownika
konri
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw lis 01, 2007 13:17
Lokalizacja: Zielona Góra/Rzepin

Post autor: konri » pt sty 16, 2009 11:44

Potwierdziam. Bylem przy calej robocie i nawet pompe trzymalem :helm:

Co do sprawy tak jak Turbonalepa mowi - sprawdz kat wtrysku w BS.


Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:

Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 140 gości