AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?
Witam !
Postanowiłem załozyc swój temat, żeby wysłuchac co o tym sądzicie. Chciałbym, żeby ludzie z szerszą wiedzą wypowiadali się.
Więc tak auto GOLF IV '99 silniczek AHF, seria wypluła 116 KM i 242 Nm, został przeprogramowany u Rogala na 136,6 KM i 301,8 Nm.
Mocy zaczeło oczywiscie brakować. Wymieniłem wtryski na 216, po czym padło turbo, zakupiłem więc od ASZ firmy KKK w dobrym stanie (podobno cieszą się dobrą opinią).
Auto z dołu nie ukrywam jest troche leniwe, oto logi z dynamicznej próby 4 bieg.
jak widać z dołu turbo troche późno "startuje". Zamierzam jechać do Rogala na korekte softu co wiadomo poprawi sytuacje.
Teraz moje wątpliwosci, do ilu starcza seryjny IC (który wiadomo jest małych rozmiarów) nie chce zakładać FMIC, bo wiąze się to ze znacznymi kosztami i przeróbkami.
Co będzie w lato wiadomo, że bedzie puchło ale nie chce zagotować motoru nie pałuje motoru non stop po miescie, ale wiadomo czasami trzeba tez przycisnąć.
Jaka jest w miare optymalna granica na takiej konfiguracji, żeby za bardzo nie puchło.
Wogole jakie wyniki osiągaliscie na podobnych gratach?
Pozdrawiam
Postanowiłem załozyc swój temat, żeby wysłuchac co o tym sądzicie. Chciałbym, żeby ludzie z szerszą wiedzą wypowiadali się.
Więc tak auto GOLF IV '99 silniczek AHF, seria wypluła 116 KM i 242 Nm, został przeprogramowany u Rogala na 136,6 KM i 301,8 Nm.
Mocy zaczeło oczywiscie brakować. Wymieniłem wtryski na 216, po czym padło turbo, zakupiłem więc od ASZ firmy KKK w dobrym stanie (podobno cieszą się dobrą opinią).
Auto z dołu nie ukrywam jest troche leniwe, oto logi z dynamicznej próby 4 bieg.
jak widać z dołu turbo troche późno "startuje". Zamierzam jechać do Rogala na korekte softu co wiadomo poprawi sytuacje.
Teraz moje wątpliwosci, do ilu starcza seryjny IC (który wiadomo jest małych rozmiarów) nie chce zakładać FMIC, bo wiąze się to ze znacznymi kosztami i przeróbkami.
Co będzie w lato wiadomo, że bedzie puchło ale nie chce zagotować motoru nie pałuje motoru non stop po miescie, ale wiadomo czasami trzeba tez przycisnąć.
Jaka jest w miare optymalna granica na takiej konfiguracji, żeby za bardzo nie puchło.
Wogole jakie wyniki osiągaliscie na podobnych gratach?
Pozdrawiam
<wymoderowano>
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
podobnoeku_suci pisze:Podobno wchodzi w seryjne miejsce bez cudowania.
ja niedługo chyba będę się do tego przymierzał
IC od ARL starcza spokojnie do 200KM niektórzy mówią że nawet do 220KM
jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia ze wstawianiem IC do golfa IV z klimą albo w ogóle jakiego kolwiek SMICA do czwórki z klimą to niech da znać
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
zależy czy czysty i dokładnie jaki w tym roku wstawiali, 110KM mczęsto bywały taki że do 160KM dają radę jak poprawisz trochę przepływ powietrza (dobre nacięcia w nadkolu) ale raczej trzeba się nastawić że 140-150KM to już max na lato, bo w zimię oczywiście i 165KM pewnie da radę,
ps
ale jak IC nie jest w stanie idealnym, to 140-150KM
znam przypadki jak wszystko było sprawne a przy 140KM już fura się zaczynała gotować
ps
ale jak IC nie jest w stanie idealnym, to 140-150KM
znam przypadki jak wszystko było sprawne a przy 140KM już fura się zaczynała gotować
Ostatnio zmieniony pt sty 16, 2009 11:20 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: wt maja 08, 2012 18:00
Re: AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?
witam podepne sie pod temat posiadam ahf audi a3 po chipie i wtryskach 0.216 kolektor asz wyszło mi 155 hp potem założyłem tłokorozdzielacz 11mm teraz czeka sprzęgło z g60 i jednomas a wczoraj zakupiłem turbawkę z asz i ma pytanie czy muszę zmieniać mam sensor czy moge pozostac na starym? czym sie różni turbo z arl od asz? bo miałem do wyboru arl i asz ale ta z arl nie podobała mi sie to wziołem asz.
na ile mogę liczyć przy 0.216 wtrskach, pompie 11mm, turbie asz, kolektorze asz i na wiosnę fmic. oczywiście po programie
na ile mogę liczyć przy 0.216 wtrskach, pompie 11mm, turbie asz, kolektorze asz i na wiosnę fmic. oczywiście po programie
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 161
- Rejestracja: śr sie 01, 2012 22:10
- Lokalizacja: LUBIN/Wrocław
AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?
radeks1985,
realnie 170km,bedzie Cie ograniczac turbo , jakbys wzial arl to masz turbo wydajne do tych 190km, ale wtedy trzeba by dawc wtryski 230-260
realnie 170km,bedzie Cie ograniczac turbo , jakbys wzial arl to masz turbo wydajne do tych 190km, ale wtedy trzeba by dawc wtryski 230-260
AHF + 0,216 + turbo ASZ + ori IC - co z tego bedzie ?
Wdziałem tu na forum wykres, gdzie na 216 gościu miał prawie 200KM na 216, turbo to GTB1756vk .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości