kolo pasowe wirbruje na wale

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » śr sty 14, 2009 23:21

może i mało bo skrzywionej końcówki wału nigdy nie widziałem i myślę że nie ma takiej siły nawet przy ostrym dzwonie silnik pęknie wszystkie koła sie pogruchoczą a ta końcówka się nie zegnie . Ona się tylko wyrabia gdy kółko sie poluzuje i później nawet nowe się buja i odkręca . a jak ktoś oprócz ciebie widział skrzywiona to niech napisze .



DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » śr sty 14, 2009 23:27

jesli jeszdzisz dlugo z kiwajacymi sie kolami chcac nie chcac musi sie koncowka wykrzywic/ to jak w takim arzie wytlumaczysz to ze po frezowaniu walu na rowno po zalozeniu nowych kol dalej bije ?czym w takim razie jest to spowodowane?


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » śr sty 14, 2009 23:40

wyjmij wał i niech go przefrezują na szlifierni i wtedy będzie dobrze bo na silniku jest bardzo mała szansa dobrze to zrobić , wiem ile to jest pracy bo nie raz to robiłem - ale zawsze po robocie było git.

[ Dodano: 14 Sty 2009 22:48 ]
druga sprawa jest taka że ta śruba z frezem ma mozliwość podczas obrabiania się delikatnie bujać na boki bo przecież w gwincie nie jest idealnie spasowana tylko jest duza tolerancja pomiedzy śrubą a gwintem w wale .



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr sty 14, 2009 23:54

Nie trzeba wyjmować mam dorobioną szlifierkę mocowaną do bloku wałek w gurę świece wykręcone dobry akumulator jeden kręci rozrusznikiem drugi pod spodem i po robocie.



DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » czw sty 15, 2009 00:05

no wiec powiem wam tak mialem robiony taki zabieg tym grezem i dalej kiszka nowe kolo na wal nowa sroba klej ,tumik drgan stary, i od alternatora stare kolo i dalej wali jak szalone jestem prawie przekonany ze to koncowka walu jest krzywa


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » czw sty 15, 2009 11:07

mam dorobioną szlifierkę mocowaną do bloku wałek w gurę świece wykręcone dobry akumulator jeden kręci rozrusznikiem drugi pod spodem i po robocie.

Pisałem wcześniej że słyszałem o czymś takim czoło będzie zrobione prawidłowo ale wycięcie na klin pozostanie zdeformowane. Jeśli go wyjmiesz to wycięcie na klin też zregenerują , bo jeśli będzie luz na klinie jest prawdopodobieństwo poluzowania się śruby ponownie.

[ Dodano: 15 Sty 2009 10:11 ]
duluś jedz do romana58 jak przeszlifuje to zobaczysz że koło będzie chodzić prosto . bo tym frezem to mozna sobie w d. popgrzebać.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 15, 2009 11:20

ja to zrobiłem na silniku JR za pomocą szlifierki i rozrusznika po uprzednim zdjęciu wału rozrządu i wtryskiwaczy



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » czw sty 15, 2009 11:21

i czy po robocie chodzi kółko prosto



DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » czw sty 15, 2009 15:56

w takim razie mzoecie polecic jakiegos mahera ktory mi to zrobi na silniku??w okolicach krakowa katowic??


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw sty 15, 2009 16:34

woj-tek pisze:może i mało bo skrzywionej końcówki wału nigdy nie widziałem i myślę że nie ma takiej siły nawet przy ostrym dzwonie silnik pęknie wszystkie koła sie pogruchoczą a ta końcówka się nie zegnie . Ona się tylko wyrabia gdy kółko sie poluzuje i później nawet nowe się buja i odkręca . a jak ktoś oprócz ciebie widział skrzywiona to niech napisze .
dokładnie, to jest materiał kruch i twardy, predzej pęknie niz sie zegnie.

a tym frezem to napewno dobrze nie zrobisz, najlepiej wyciagnąć i na maszyne.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 15, 2009 20:10

woj-tek pisze:i czy po robocie chodzi kółko prosto
Brak widocznego bicia koła pasowego



DULUŚ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt mar 14, 2008 23:15
Lokalizacja: K-C-H
Kontakt:

Post autor: DULUŚ » pt sty 16, 2009 23:03

znacie jakiegos magika z okolic krakowa katowic ktory to zrobi??na silniku tak jak mowicie?


MOJE PASERATTI TDI
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2461257#2461257

woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » sob sty 17, 2009 02:47

piter_s pisze:a tym frezem to napewno dobrze nie zrobisz, najlepiej wyciagnąć i na maszyne.
widzę że jest jeszcze ktoś oprócz mnie kto podziela moje zdanie i pewnie też zna ten temat dokładnie dziękuję za poparcie piter_s



arwam

Post autor: arwam » sob sty 17, 2009 09:01

dokładnie, to jest materiał kruch i twardy, predzej pęknie niz sie zegnie.

a tym frezem to napewno dobrze nie zrobisz, najlepiej wyciagnąć i na maszyne.

woj-tek pisze:widzę że jest jeszcze ktoś oprócz mnie kto podziela moje zdanie i pewnie też zna ten temat dokładnie dziękuję za poparcie piter_s

Skoro lubicie stważać sobie dodatkowej roboty to jest ok
To w końcu wasze samochody i zrobicie jak sobie każdy myśli.
ja będę chyba kupował wał od TDI bo jak zciągnąłem kółko w swoim AAZ'cie to stwierdziłem że tu już nic nie pomoże i tylko trochę wyrównałem skręciłem na klej,
Anie opłaca się inwestować bo po pierwsze to kiedyś było nacinane drugie wycięcie na klin;
a po drugie to po napawaniu materiał straci swoją wytrzymałość.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości