silnik zapala i gaśnie ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
baciano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr mar 28, 2007 01:36
Lokalizacja: SI
Kontakt:

silnik zapala i gaśnie ???

Post autor: baciano » śr sty 14, 2009 13:35

witam mam problem od jakiegos czasu zdarza mi sie cos takiego ze zapalam silnik obroty wskakuja na 1000 i po 1sekundzie gasnie tak jak by go cos odcinalo. zdarza sie to w rozne dni na cieplym i na zimnym silniku przewaznie jest tak ze nie zapali ze 2 razy a za 3 zapala i juz dziala przez kolejne kilka dni bez problemu ;) wczoraj zdarzylo mi sie tak ze zostawilem auto pod domem na godzine i juz go nie odpalilem dopiero jak postal pol dnia to odpalil z pierwszego strzalu ;) na google wyczytalem ze duzo ludzi ma taki problem ale nikt nie umie podac konkretnej przyczyny (immobilizer, rozkodowane kluczyki, czujnik halla, czujnik temp.)
jesli ktos mial taki przypadek i go usunal to prosze o pomoc :)
Ostatnio zmieniony śr sty 14, 2009 13:35 przez baciano, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » śr sty 14, 2009 13:42

Sprawdź czy Ci czasem immo nie blokuje, u mnie podociskałem kable do centralki immo i jest spokój.

Immo znajdziesz idąc po kablu od czytnika w stacyjce, znajduje się mniej więcej nad kolumną kierowniczą.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr sty 14, 2009 13:44

Ja miałem tak, ale - proszę się nie śmiać - we fiacie 126p, wymieniałem już cewkę, świece i za każdym razem po wyłączeniu ciepłego silnika nie mogłem go uruchomić po 10 minutach, dopiero postał godzinkę i odpalił. Przyczyną były stare przewody WN, które po wyłączeniu silnika zaczęły się pocić, zbierała się na nich wilgoć, było przebicie na przewodach i lipa z uruchomieniem silnika. Wymieniłem przewody na nowe i jak ręką odjął. Radzę wymienić przewody WN na nowe.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
baciano
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr mar 28, 2007 01:36
Lokalizacja: SI
Kontakt:

Post autor: baciano » śr sty 14, 2009 22:38

mi sie wydaje ze to raczej immo bo gasnie zawsze po 1sek od zapalenia ;) bede musial wytargac ten immo i sprawdzic styki na kablach
Ostatnio zmieniony śr sty 14, 2009 22:39 przez baciano, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości