
1.narzędzia potrzebne do naszych prac
-nasadki 8,10,24,kombinerki,breszka,oraz specjalny klucz do dokręcenia koła ze sprzęgiełkiem (patrz foty poniżej),oraz oczywiście same koło pasowe


2.następnie odkręcamy i wypinamy przewody dochodzące do altka i demontujemy obudowę filtra powietrza


3.następnie ściągamy pasek mikro,użyłem breszki ponieważ,łatwiej szybciej i wygodniej



4.po demontażu paska przystępujemy do demontażu alternatora,czyli nasadka nr 13 wykręcamy śruby mocujące,przy czym do tej 2 dolnej tez trzeba użyć breszki(przytrzymać musi 2 osoba aby wykręcić dolna śrubę-patrz foto powyżej)



altek będzie ciasno siedział to jedna osoba go trzyma 2a 2 delikatnie breszką podważa

5.następnie alternator wkręcamy za koło pasowe w imadło i nasadka 24 wykręcamy stare zwykłe koło

6.następnie alternator mocujemy w imadle w poniżej pokazany sposób i za pomocą specjalnych kluczy wkręcamy nowe koło ze sprzęgiełkiem


7.po montażu kółka zakładamy altek i całą resztę powyżej ciesząc się błoga ciszą


a tu krótki filmik poglądowy z zachowania się napinacza i rolki napinacza,paska mikro,po wymianie(jak widać 0 drgań),bloga cisza tylko słychać przyjemny dla ucha klekot

[youtube][/youtube]