koncowki wtryskiwaczy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

koncowki wtryskiwaczy

Post autor: mular » pn lut 12, 2007 00:05

czy ktos z was wymienial koncowki wtryskiwaczy i ile to kosztuje do 1z



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pn lut 12, 2007 01:24

mular, ogolnie koncowki od 1zeta sa niedostepne, nowe wtryski kosztuja tysiac zlotych sztuka a sterujacy dwa tysace w serwisie ale mozesz uznac za niewiarygodnie bo sprawdzalem okolo dwa lata temu. ale jak jestes zainteresowany wtryskami calymi to sie odezwij do mnie na priv bo mam lezac dobre wtryski w bardzo dobrej cenie. pozdro :pub:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn lut 12, 2007 10:05

Bula88 pisze:mular, ogolnie koncowki od 1zeta sa niedostepne, nowe wtryski kosztuja tysiac zlotych sztuka a sterujacy dwa tysace w serwisie ale mozesz uznac za niewiarygodnie bo sprawdzalem okolo dwa lata temu. ale jak jestes zainteresowany wtryskami calymi to sie odezwij do mnie na priv bo mam lezac dobre wtryski w bardzo dobrej cenie. pozdro :pub:
a kto patrzy po cenach ASO :P ja kupilem 4 nowe wtryski od ASV za 1000zl a nie po 1tys szt.;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn lut 12, 2007 21:03

ASO wcale nie jest najdrozsze :bigok: W aso maja zazwyczaj regenerowane(zostawiasz swoje stare) sa tansze - cena ok 800 x3 + sterujacy ok 1300. Nowe w Boschu - szkoda nawet pisac bo sie rozlaczylem po podaniu ceny :bajer: Ale tez slyszalem ze cos sie ruszylo w cenach i mozna kupic juz za ok. 1000 zl na allegro


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » wt lut 13, 2007 18:08

Dzieki. slyszalem ze ktos te koncowki regeneruje,ale odkladam ten problem na pozniej musze wczesniej skontaktowac sie z Adamm-em bo na bank mam nastawnik do czyszczenia



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » wt lut 13, 2007 22:13

Końcówki we wtryskach tdi sa wymienne i mozna je wymieniać - bardzo dobre końcówki (równiez o wyższej wydajności) są w ofercie firmy FRATELLI BOSIO - LINK DO FIRMY - jest również przedstawiciel tej firmy w Polsce. Cena najwydajniejszych RACE 520 (sam mam takie w aucie) to około 1400 zł za 4 szt. - na nich można osiągnać ponad 200 KM - TU PRZYKŁAD
Pozdrawiam.



maluch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn sty 01, 2007 16:51
Lokalizacja: koniec swiata

Post autor: maluch » wt lut 13, 2007 22:16

ja jak szukałem wtrysków to znalazłem tylko w jednym sklepie końcówki do 1z orginalne bosch po 290zł za sztuke w innych sklepach mówili że nigdzie tego nie dostane a wtym jednym sklepie mieli



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » śr lut 14, 2007 00:42

Adamm pisze:a kto patrzy po cenach ASO ja kupilem 4 nowe wtryski od ASV za 1000zl a nie po 1tys szt.;p
Adamm, sorry ale zapomnialem doodac wlasnie o allegro, sam sie do nich przymierzam :D



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt sty 02, 2009 22:10

odkopuje temat.
jak to jest z ta regulacja w 1z, czy do korpusu takiego wtryskiwacza mozna zapodac końcówke od afn-a, da sie to wyregulowac??.
jak mam korekcje w granicach do +0.80 to nie ruszac i dac sobie jeszcze spokój, bo denerwuje mnie jedno, czuc strasznie spaliny, w innych tdi o takim silniku nie smierdzi az tak spalinami.
niby wszytko poustawiane jest ok, kat na 43st, oleju nie bierze, turbo dmucha, uszczelka głowicy ok, wiec czemu tak czuc spalinami na jałowym, a i po depnieciu na postoju troszke na biało zakopci.



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt sty 13, 2009 13:02

piter_s pisze:jak to jest z ta regulacja w 1z, czy do korpusu takiego wtryskiwacza mozna zapodac końcówke od afn-a, da sie to wyregulowac??.

Do korpusów od 1Z wchodzą od AFN,ASV(czyli od wszystkich 110KM) i hybrydowe 216 to max jakie włożysz :bigok:



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » wt sty 13, 2009 13:37

a jak sprawdzić czy wtryski są całe??

Bo ja mam problem taki, że jak rano odpalam to najpierw jest spory niebieski "bączek". Auto wciąga tak z pół litra oleju na 10k km więc nie są to raczej uszczelniacze. Zasugerowano mi, że to właśnie mogą być wtryski. To jak je sprawdzić aby mieć pewność?. Dodam, że nie kopci mi na czarno anie na niebiesko podczas jazdy. tylko przy uruchomieniu po dlugim staniu.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
piow11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pn kwie 03, 2006 17:26
Lokalizacja: Krosno

Post autor: piow11 » wt sty 13, 2009 14:31

Velthar, Trza wymontować wtryski i sprawdzić na przyrządzie. Dobry pompiarz zrobi to błyskawicznie. Ja wczoraj wymieniałem w AFNie. Sterujacy mi lał konkretnie i zapychał sadzą turbinę. Wymieniłem wszystkie.
Pozdrawiam
dodam jeszcze że ten lejący wtrysk miał słabiutkie ciśnienie - 130 bar
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 14:36 przez piow11, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt sty 13, 2009 18:39

a jak sie maja korekcje z vaga do stanu rzeczywistego wtryskiwaczy?.
taki mechanior powiedział mi ze to nie idzie wyczaic po korekcjach, bo tak naprawde to jeden wtrysk ma tylko sterowanie, a reszta to z kąd??, przecierz zadnych kabli nie ma do nich.
mówiłe własnie ze najlepiej sciągnąć i do przyrządu na sprawdzenie.

jeszcze jedno, jak wtryski troche leja, tzn. sa poprzestawiane i maja niskie cisnienie, to sama regulacja jest wykonalna, czy juz tylko nowe końcówki???.

tez mam taki motyw przy odpaleniu zimnego silnika troche przykopci i zawsze czuc spaliny, a wszystko jest dobrze ustawione kąt 46st, turbo suche, pali dobrze na mrozach, za pierwszym razem tylko troszke przebierze i pracuje równo, oleju mało podpija tez pewno z 0,5l na 10tys.

nie wiem juz co to moze być, zostały mi tylko wtryski, korekcje maja
+0,70/+0,45.

czy sama regulacja pomoże???

[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 17:42 ]
no i zje paliwka tak z 7-7,5l



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 198 gości