mam problem z moim mk 4 a mianowicie gdy auto czodzi na postoju po dodaniu gazu na 4tys i przytrzymaniu go na takich obrotach przez 5s to brak jest calego sprzegla jest tylko przy koncu i slychac stuki od strony skrzyni autko ma dziwne wibracie nastepnie gasze auto wyciskam sprzego z 30 razy odpalam auto i jest ok ale gdy duzej pchodzi to przy dodani gazu na 110 ato ma drgania i tak caly czas ale jesli znowu powyciskam sprzego to wszystko jest ok ale tylko przez kilk min i tak jest za kazdym razem wszystko jest ok jak jade tylko na postoju mam taki problem prosze o pomoc z gory dziekuje
MK4 1.9TDI AJM 115 6biegow 2001
stuki sprzegla
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
stuki sprzegla
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 00:39 przez kusmat19, łącznie zmieniany 2 razy.
gti tdi maniak
myśle że problem może tkwić w łożysku oporowym- mogło się sypnąć! podczas jazdy wałek jest poddany obciążeniu dlatego nie może łożysko zbytnio hałasować, natomiast na jałowym nie ma obciążeń na wałku i skrzyni i własnie dlatego wtedy słychać stuki chyba bez wyciągnięcia skrzyni się nie obejdzie- ale to jest tylko moje zdanie może ktoś się wypowie?
chcem dodac ze moje podejrzenie padlo na wysprzeglik a on jest razem z lozyskiem dociskowym co o tym sondzisz
tylko zastanawiaja mnie te wibracie przy obrotach 110 ze wysprzeglik morze byc za to odpowiedzialny ala na to wlasnie wskazuje
[ Dodano: 30 Sty 2009 22:16 ]
I mam przyczyne padlo mi kolo dwumasowe zakladam zestaw valeo jednomas mysle ze bedzie ok mam delikatna noge
tylko zastanawiaja mnie te wibracie przy obrotach 110 ze wysprzeglik morze byc za to odpowiedzialny ala na to wlasnie wskazuje
[ Dodano: 30 Sty 2009 22:16 ]
I mam przyczyne padlo mi kolo dwumasowe zakladam zestaw valeo jednomas mysle ze bedzie ok mam delikatna noge
gti tdi maniak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 44 gości