kraja87 pisze:Kurcze ale nei jestem za bardzo przekonany do siłowników elektrycznych. Kumpel zakładał cały centralny na siłownikach elektrycznych w mk2 i działało bez problemu... aż do pierwszego poważnego mrozu :/
Kupic porzadny, drogi silownik 6kg. Bedzie dzialac lata. Tani Tajwan czy inne Chinskie wyroby to shit i pada szybko...
kraja87 pisze:SToRM, czyli jeśli ciebie dobrze rozumiem to w drzwiach jest tylko stycznik, i gdy przekręcasz kluczyk wtedy z tego stycznika idzie jakiś sygnał do pompy która zamyka resztę drzwi?
Dokladnie.. Przekrecasz klucz - zapadka w klamce pcha jezyczek przy zamku w dol. Na jezyczku przymocowany jest pret ktory odchodzi do stycznika, ktory umocowany jest w polowie drzwi. Ten zwiera odpowiednie styki i juz pompka robi reszte roboty
kraja87 pisze:Nie da się jakoś teg obejść bez montarzu siłownika?
Bez nie da rady...
Ewentualnie jak uczulony jestes na elektryke, to zaloz w drzwi kierowcy, pneumatyczny silownik z drzwi pasazera (napewno gdzies wyrwiesz na allegro)
Podepnij go w instalacje powietrza z pompki, a sama pompke wysteruj jakims ukladem.