Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
lukaszvo84
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 21:46
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszvo84 » pn sty 12, 2009 17:52
Mam golfika 1.9 Tdi i z tlumnika wydobywa sie olej tzn wilgotne so koncowki tłumnika.I jak zdiolem przewód od intercolera tez tam jest mokro od oleju.Co myslicie ze to turbina ???
-
Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: Lukas-182 » pn sty 12, 2009 18:10
Olej w intercoolerze będzie zawsze, zależy ile go tam masz ??
Luzy na wirniku sprawdzałeś ?? Ile ci oleju od wymiany do wymiany żre ?? Osiągi autka nie zmalały ??
-
lukaszvo84
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 21:46
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszvo84 » pn sty 12, 2009 18:15
Kolego ja go dopiero co kupiłem i duzo Ci nie powiem a boje sie tak jezdzic .A oleju w przewodach jest sporo mozna powiedziec za plynie.
-
Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: Lukas-182 » pn sty 12, 2009 18:35
Sprawdź luzy na wirniku turbosprężarki, jak mocno wyczuwalne to mogło turbo paść...
Kopci ci na biało albo na niebiesko podczas jazdy ??
-
lukaszvo84
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 21:46
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszvo84 » pn sty 12, 2009 18:37
Tak kopci na niebiesko i smierdzi jak go mocniej zagrzeje,dodam ze przebieg to 150 tys
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 18:38 przez
lukaszvo84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
-
Kontakt:
Post
autor: Lukas-182 » pn sty 12, 2009 19:08
No to masz z wielkim prawdopodobieństwem padniętą turbosprężarkę, sprawdź jeszcze te luzy i będzie wiadomo...
-
kompot
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
- Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
-
Kontakt:
Post
autor: kompot » pn sty 12, 2009 21:18
lukaszvo84 pisze:Tak kopci na niebiesko i smierdzi jak go mocniej zagrzeje,dodam ze przebieg to 150 tys
Czy na liczniku widnieje napis TOTAL?
taki
-
lukaszvo84
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 21:46
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszvo84 » pn sty 12, 2009 22:10
tak jest ten napis TOTAL przebieg jest chyba prawdziwy.A moze ktos wie ile kosztuje turbina nowa lub regeneracja ?
-
sagon
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » pn sty 12, 2009 22:14
lukaszvo84, masz zamiar zostac przy seryjnej mocy?Bo jezeli nie to pomysl o wiekszej turbince.Tak chyba juz doczekala swojego konca.
AFN 165,5@380,8
-
roman58
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: roman58 » pn sty 12, 2009 22:15
Wygląda na przedmuch a 150 tyś to on kiedyś miał chyba że masz go od nowośći.
-
lukaszvo84
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 21:46
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszvo84 » pn sty 12, 2009 22:17
tak zostane przy seryjne mocy narazie chce go doprawadzic zeby sie dalo jezdzic,a moze pozniej delikatnie cos dołozyc .
[ Dodano: 12 Sty 2009 21:21 ]
a jeszcze zapytan sie was o to słowo TOTAL kiedys czytalem ze po cofnieciu licznika to podobno znika moj ma 150 tys i Total pisze kupiłem go we Francji.
-
ringel
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 19:58
- Lokalizacja: Munchen
Post
autor: ringel » wt sty 13, 2009 00:42
lukaszvo84 pisze:a jeszcze zapytan sie was o to słowo TOTAL kiedys czytalem ze po cofnieciu licznika to podobno znika moj ma 150 tys i Total pisze kupiłem go we Francji.
Total znika gdy przekroczy sie przebieg 300tys i po tym zaczyna liczyc od zera. Chociaz widzialem przypadki ze licznik pokazywał normalnie przebieg wiecej niz 300tys. Pewnie ktos zmienił kodowanie albo takie serie tez wypuscili
Dla ludzi korygyjących liczniki takie z Mk3 to jest pikus, TOTAL moze zostac przy korekcji a cos o tym wiem
-
lukaszvo84
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 21:46
- Lokalizacja: kielce
-
Kontakt:
Post
autor: lukaszvo84 » wt sty 13, 2009 17:02
witam wyjolem dzisiaj ta turbine i czuc na niej duze luzy na wirniku i jakos ciezko sie kreci.Chyba do regeneracji ja oddam co o tym myslicie ????
[ Dodano: 13 Sty 2009 22:09 ]
MOZE BY KTOS ODPISAŁ.
-
arwam
Post
autor: arwam » śr sty 14, 2009 11:23
możesz fotkę zrobić może ci ktoś pomoże ale ja bym wolał kupić dobrą używkę niż dawać do regeneracji ponieważ tam bardzo często zrobią zbyt ciasne pasowania i wirnik staje w trakcie jazdy.
Luz na wirniku musi być niewielki ale jednak nie może być natomiast wzdłużnego luzu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 224 gości