Przerywanie golf 2 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » śr gru 07, 2005 13:23

Tu masz link do katalogu - siln. PN:
http://www.iskra-kielce.pl/zas.php?poj=3680

Jak masz gaz, zakładaj jednoelektrodowe do gazu

Nie masz gazu - lepsze są z 3 elektrodami (FE 55 LTXS), ale spoko i dobrze będzie jeździł też ze zwykłymi jednoelektrodowymi.

Przy 1-elektrodowych przed montażem sprawdź przerwę na świecy (szczelinomierz, ewent. trzeba dogiąć/odgiąć elektrodę masową)


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » śr gru 07, 2005 13:24

Ja mam nówki NGK 3 elektrodowe dedykowane właśnie do PN-ki. wcześniej również były te same NGK tylko były całe czarne. Po zmianie świec jakiś tydzień temu szarpanie i muleniejkby trochę ustało, ale pojeździłem ten tydzień i jest podobnie jak było. Poza tym świeczki wykluczam, bo NGK jednak nie partoli świec. Polecam te NGK 3 elektrodowe, bo są one dedykowane jako jedyne 3 elektrodowe właśnie do PN-a. Taką informację otrzymałem w Intercarsie.

Także Guby1 może Tobie pomoże wymiana tych świec BOSHA bo fakt mi też je odradzano(podobno to już nie ten BOSH co kiedyś), ale Ty miałeś nieco inne objawy, a u mnie to raczej nie to.



Awatar użytkownika
losnorwoks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 23:05
Lokalizacja: Wrocław/Złotoryja
Kontakt:

PF i czkawka na wysokich obrotach

Post autor: losnorwoks » śr gru 07, 2005 15:28

Witam,,czytam właśnie dyskusję na temat dławienia sie auta zarówno na benzynie jak i na gazie bo mam w sumie podobny problem i nie wiem od czego zacząć. Gti II Silnik PF Digifant auto przy gwałtownym przyspieszaniu na sekundę dławi sie pow 4tys i idzie dalej potrafi tez przy 4,5tys jeszcze raz sie przytkać. Na gazie i na benzynie to samo, przy stopniowym przyspieszaniu problem nie wystepuje. Dzieje sie tak od pewnego czasu. Kable Beru, rok temu kupione,,swiece NGK 3elektrody ale mają już z 50tys :>,,,silnik stan idealny,,po generalce,,równo pracuje i trzyma obroty,,,troche się jakby minimalnie zmulił ostatnio,,dolot stozkowy wydech raczej przelotowy bez kata ostatni tłumik komorowy(jak orginalny). Moze ktoś coś zasugeruje..



wejlantf

Post autor: wejlantf » śr gru 07, 2005 17:10

guby1 pisze:BYLA TO NAJBANALNIEJSZA Z OPISANYCH TU MOZLIWYCH USTEREK A MIANOWICIE SWIECE
dzięki za plusa i cieszę się, że skończyło się tylko na wymianie świec :bigok:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr gru 07, 2005 17:20

ja też tak miałem, sprawdż przerywacz na rożdzielaczu, u mnie po wyczyszczeniu styków problem znikną, jeżeli bedziesz miał już mocno zużyte styki to wymień przerywacz, koszt około25zł.

[ Dodano: Sro Gru 07, 2005 16:23 ]
Kubus20 pisze: NGK 3 elektrodowe, bo są one dedykowane jako jedyne 3 elektrodowe właśnie do PN-a.
też sobie dwa dni temu kupiłem ale nienależą do tanich


:-k ...

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » śr gru 07, 2005 21:10

misiek10111 pisze:Kubus20 napisał/a:
NGK 3 elektrodowe, bo są one dedykowane jako jedyne 3 elektrodowe właśnie do PN-a.

też sobie dwa dni temu kupiłem ale nienależą do tanich
No ja dałem 68 zł za komplet i nie uważam, że to drogo jak za NGK.

P.S. Łatwo jest się dobrać do tego rozdzielacza, bo nigdy jeszcze tego nie rozbierałem.
Misiek 10111 napisz po kolei co i jak. :pub:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr gru 07, 2005 21:43

Kubus20 pisze:Misiek 10111 napisz po kolei co i jak.
bardo łatwo, najpierw zdejmni kopułkę, potem palec,potem wzależniści czy masz plastikową osłonke która przykrywa przerywacz( ja niemam), a podnią będzie będzie przerywacz który jest przykręcony do całego apartu zapłonowego,odkręć go i ostrożnie wyczyść styki np.płaskim pilnikiem iglakiem, po wyczyszczeniu styków zamontuj to wszystko w odwrotnej kolejności ale nie zapomni ustawić przerwy na przerywaczu ( na tych stykach ok 0.40 mm, potrzebny ci to tego będzie szczelinomierz)powodzenia


:-k ...

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw gru 08, 2005 01:10

Jutro a wwłaściwie dzisiaj jak czas pozwoli obadam tą kopułkę i palec. PZDR



piotrektrium
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob gru 03, 2005 17:03
Lokalizacja: czechowice-dziedzice
Kontakt:

Post autor: piotrektrium » czw gru 08, 2005 15:01

hehe, miałem ten sam problem.Silnik 1.3 gaźnik. Co ciekawe golfik jezdzil na tych samych swiecach jakies 5 lat, byly to swiece 3 elektrodowe, po 5 latach golfik zaczał przerywać, sprawdzilem swiece, każda miała iskre.Dałem auto do mechanika, 3 dni robili i stwierdzili że na 75% to aparat zapłonowy (który jak twierdzili był wybity), prawie go kupiłem.Ale postanowiłem jeszcze sam poszperać.Wymieniłem owe świece 3 eletrodowe na jeszcze starsze swiece jednoelektrodowe z malucha:) autko przestało przerywać a ja jestem jakies 140 zl do przodu(aparat). Ale mi się wydaje że problem nie leży w świecach. Moim skromnym zdaniem to wina cewki.Może te prądożercze cewki 3elektrodowe które mają dupną iskre i auto faktycznie dzieki nim jest mocniejsze po tych 5 latach zużyły, wykończyły (niewiem czy to możliwe) cewke, tzn. cewka może już na nie nie wyrabia?? Nie wiem.W każdym razie jak odbuduje budżet po mechaniku (80 zl za nic :) ) zamierzam kupić nową cewke i założyć te świece co miałem wczesniej(3elektrodowe) wtedy sie przekonam co tak naprawde było dupniete:) Pozdrawiam wszystkich:)



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » czw gru 08, 2005 15:46

miałem to samo i obstawiam podstawę gażnika koszt wymiany to od 25 zł do 140 zł w zależności od konstrukcji.Jak możesz to delikatnie docisnij gażnik w czasie jak silnik jest uruchomiony. U mnie to odrazu dawało efekt w postaci wyrównania sie obrotów.



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » czw gru 08, 2005 15:59

gor7 pisze:miałem to samo i obstawiam podstawę gażnika koszt wymiany to od 25 zł do 140 zł w zależności od konstrukcji.Jak możesz to delikatnie docisnij gażnik w czasie jak silnik jest uruchomiony. U mnie to odrazu dawało efekt w postaci wyrównania sie obrotów.
U mnie na postoju obroty są raczej równe. Chodzi o to, że:

1. Jeżeli silnik jest jeszcze zimny, tzn. chwilę po rozpoczęciu jazdy i zrobie tak, że jadę na przykład jadę na 3 na dośc wysokich obraotach i puszczę na luz to silnik schodząc z obrotów gaśnie, ale tylko i wyłącznie na zimnym silniku.

2. Przy normalnym przyspieszaniu silnik zachowuje się w miarę normalnie, ale przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu zachowuje się tak jakby się dławił i łapie takiego muła na kilka sekund po czym wyrywa ostro do przodu.

Mam nadzieję, że teraz objawy u mnie są całkowicie jasne :>

Co do pierwszego przypadku to ja obstawiam raczej sondę i bardzo zastanawiam się nad zapłonem.



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw gru 08, 2005 16:18

piotrektrium pisze:hehe, miałem ten sam problem.Silnik 1.3 gaźnik. Co ciekawe golfik jezdzil na tych samych swiecach jakies 5 lat, byly to swiece 3 elektrodowe, po 5 latach golfik zaczał przerywać, sprawdzilem swiece, każda miała iskre.Dałem auto do mechanika, 3 dni robili i stwierdzili że na 75% to aparat zapłonowy (który jak twierdzili był wybity), prawie go kupiłem.Ale postanowiłem jeszcze sam poszperać.Wymieniłem owe świece 3 eletrodowe na jeszcze starsze swiece jednoelektrodowe z malucha:) autko przestało przerywać a ja jestem jakies 140 zl do przodu(aparat). Ale mi się wydaje że problem nie leży w świecach. Moim skromnym zdaniem to wina cewki.Może te prądożercze cewki 3elektrodowe które mają dupną iskre i auto faktycznie dzieki nim jest mocniejsze po tych 5 latach zużyły, wykończyły (niewiem czy to możliwe) cewke, tzn. cewka może już na nie nie wyrabia?? Nie wiem.W każdym razie jak odbuduje budżet po mechaniku (80 zl za nic :) ) zamierzam kupić nową cewke i założyć te świece co miałem wczesniej(3elektrodowe) wtedy sie przekonam co tak naprawde było dupniete:) Pozdrawiam wszystkich:)
Kup iskry póki co, jednoelektrodowe, 24 zł/komplet


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Qboy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 17:06
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Qboy » czw gru 08, 2005 17:03

A ja was zaciekawie czym innym.Miałem tez podobnie:mułowaty,na wolnych obrotach nie równo pracował i dławił sie.Rozkrecał sie z opuznieniem i było odczuwalne ze jest słaby.Wymieniłem(świece,filtry,kable) i wyczysciłem cały układ zasilający i nie dało to większego rezultatu.Wiec dalej szukałem przyczyny.I co sie okazało?Był sobie załozony katalizator :grin: Po wyjeciu go okazało sie totalne 0% przeswitu-nic same ciemnosci.Nie długo sie zastanawiajac w miejsce katalizatora przyszła rura.Efekt?Nie te auto.Nic nie przerywało,slinik równo i precyzjnie wkrecał sie na obroty.Od tego mometu nie miałem z nim zadnego problemu(narazie)a miną juz rok.Moze w niektórych waszych przypadkach to poskutkuje :okej: To juz wszystko co miałem do napisania z serii programu urzekła mmnie twoja historia :rotfl:



tomazino

Re: Przerywanie golf 2 1.6

Post autor: tomazino » czw gru 08, 2005 17:06

guby1 pisze:Witam, mam golfa2 1.6 silnik PN czy ktos mi podpowie jaka jest przyczyna przerywania w przypadku gdy mociej nacisne pedal gazu. Mam instalacje gazowa objawy pojawiaja sie zarowno na gazie jak i benzynie. Jesli naciskam gaz wolno autem nie szarpie Ostatnio zostaly wymienione przewody wysokiego napiecia kopolka i palec swiece sa sprawne Dodatkowo stracil na mocy Prosze o pomoc
Ja kupiłem nówki świece iskry i miałem ten sam problem.poświęciłem parę złotych na NGK 3elektr. i problem nie istnieje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 225 gości