Przepływomierz tnie moc

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Przepływomierz tnie moc

Post autor: CrocodileReggae » ndz sty 11, 2009 20:11

Witam wszystkich...
W moim AHF z 2000r występuje odczuwalny spadek mocy przy 2500-3000 RPM na 4 i 5 biegu.
Po przekroczeniu tej granicy przyspiesza ale powoli.
Generalnie lepiej zmienić nz 5 bieg przy 2500-2700 niż trzymać na 4
Kierownice ok- ruszałem nimi w pełnym zakresie.
Zrobiłem przekładkę przepływomierza z A3 AFN - i bingo
Wskazówka licznika już nie zatrzymuje się na 160 tylko płynnie idzie dalej.
Prosta sprawa... Postanowiłem kupić używkę.
Pytanie 1-Czy ktoś zmieniał przepływke w serwisie vw/seat/skoda podobno 2 lata gwarancji. Gdzie jest najtaniej i ile to kosztuje?
2 Czy przepływomierz powinien mieć drucik z takim jakby opornikiem? Czy tylko same stopki?
3 - Znalazłem używkę za 100 zł. Warto?
4 - Co w nim umyć? Skoro nie widać tej całej niteczki pokrytej platyną co to taka delikatna niby jest? Czy komuś mycie wyeliminowało ww objawy?
5- Czy jest gwarancja na taką kupioną poza serwisem?


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz sty 11, 2009 21:06

Kolego nie baw sie w uzywane przeplywki,bo mozesz kupic taka sama jak ta Twoja.
Czasami wymycie przeplywki pomaga,ale nie jest to regula.
Kup nowa. Jak masz kase to w aso,ale to dosc duzy wydatek.Z wymiana okolo 1000 zeta.Mozesz poszukac na allegro.Gdzies takie cos widzialem.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » ndz sty 11, 2009 21:13

Znam kilka opinii że te z allegro to albo podróbki (bosch za 200zł) albo chińszczyzna która udaje przepływomierz (te albo dolewają za dużo albo tną) - więc lepiej kupić używkę którą można przetestować - moim zdaniem- mylę się?

http://auta.intercars.com.pl/?grut=101878

Czytałem dużo dobrego o pierburgach - w naszych też da się chyba zastosować - podobno " wieczne "

Ponawiam pytanie dot. akcji serwisowej gdzie trzeba oddać starą przepływkę a nowa kosztuje wtedy około 300 zł - jeśli montuje sie w serwisie to dają podobno 2 lata gwarancji


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » ndz sty 11, 2009 23:23

Na początek kup środek do czyszczenia przepływek i spróbuj podziałać. Zrób logi.

Nowej przepływki najlepiej szukać oryginalnej u tunerów, jak szukałem do siebie cena wynosiła ok. 250 zł. Taka sama w serwisie Skody 360zł, a w serwisie Volkswagena 460zł.
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 23:23 przez kompot, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn sty 12, 2009 09:03

Dzięki... Tak zrobię...
A i jeszcze jedno... macie może namiar gdzie można kupić klucz do odkręcenia wkładu -torx 5 ramienny z wejściem na bolec? Dosyć nietypowy klucz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 12, 2009 09:28

CrocodileReggae, nie wiem czy ja nie mam takiego, jak cos to podjedz to sie zobaczy :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn sty 12, 2009 12:16

CrocodileReggae, ja w audi tak miałem że przepływomierz był przykręcony na te śruby odkręcane na ten nietypowy torx.Ostatnio u siebie wymieniłem na zwykłe śruby na klucz 10 i mam spokój.Teraz to mogę nawet w trasie odkręcić przepływkę :bigok:

Celowo dali te śruby żeby nie można było odkręcić w domu i jechać do ASO :green_fuck:

Ja odkręciłem to kombinerkami ale po długim czasie :grin:

[ Dodano: Pon Sty 12, 2009 11:26 ]
sagon pisze:Jak masz kase to w aso,ale to dosc duzy wydatek.Z wymiana okolo 1000 zeta
sagon, gwarantuje Ci że kupno tego klucza do odkręcania przepływki i przepływka wyniesie Cię mniej niż 1000zł.PO co oddawać do ASO.Wymiania polega na odkręceniu 2 śrub i po sprawie :bigok:

W golfie wymieniałem przepływomierz na oryginalny PIERBURGA 450zł.Kupowałem od faceta na allegro z Pruszkowa i dostałem roczną gwarancje.Mówił mi że w starych Audi 100 C4 to przepływki kosztują ponad 1,5tys zł.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 12:30 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Przepływomierz tnie moc

Post autor: czyzaczek » pn sty 12, 2009 13:48

CrocodileReggae pisze:1-Czy ktoś zmieniał przepływke w serwisie vw/seat/skoda podobno 2 lata gwarancji. Gdzie jest najtaniej i ile to kosztuje?
2 Czy przepływomierz powinien mieć drucik z takim jakby opornikiem? Czy tylko same stopki?
3 - Znalazłem używkę za 100 zł. Warto?
4 - Co w nim umyć? Skoro nie widać tej całej niteczki pokrytej platyną co to taka delikatna niby jest? Czy komuś mycie wyeliminowało ww objawy?
5- Czy jest gwarancja na taką kupioną poza serwisem?
1. Uwierz mi, że jest to nieopłacalne... Mi zawołali za wymianę prawie 800 zł;
2. Używkę? nie warto, jest to element eksploatacyjny jak tarcze, klocki, płyny... Po prostu się zużywa ;
3. Jak kupiłem Bosha od tego gościa z Allegro.

http://moto.allegro.pl/item528295816_pr ... _bosh.html

gwarancja na rok.

Wcześniej miałem GAP-a i wytrzymała ze 30 dni...

Wymiana to jest zabawa dla każdego.. Nawet dwoma lewymi rękami....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pn sty 12, 2009 16:38

Wykręcałem go już kilka razy...
Na śrubki też mam patent - najlepiej idzie szczypcami - podobnymi do kombinerek ale z taka 2-stopniową regulacją - początkowo zaciskamy ten wkręt na płask a potem jak już idzie od góry....

Mam ofertę na magnetti marelli - słyszał widział wie ktokolwiek cokolwiek - o tych przepływkach - cena ok160- 170 zł - po super upustach


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 159 gości