Po remoncie głowicy, przerywa itp.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 12, 2009 00:46

sas_gti, sprawdzilem swoja starą fotkę i mialem podczepione do tego przyczepionego do przepustnicy ktore to nazwalem dolotem :>
W kazdym razie w nim mialem wsadzoną wkręconą sróbkę i tam bylo to przyczepione. Ale ten kabelek nic nie dał.. ZAGADKA jak WUJJJJ :(((( a ja samochodu juz 3 tygodnie nie mam bo nikt nie wie o co chodzi :/


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Damilio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 22:27
Lokalizacja: Biernów k/Połczyna Zdroju
Kontakt:

Post autor: Damilio » pn sty 12, 2009 01:07

chosen, jak zakładałeś głowicę to dałeś nowy pasek rozrządu i napinacz?? sprawdziłeś już czy znaki na kołach pasowych zgrywają się z tymi na obudowie?? a co do tego tykania jeśli nie dałeś nowego napinacza paska rozrządu to może właśnie czas go wymienić bo pewnie się kończy... Tato miał podobny przypadek w mk1 kiedy to coś zaczęło mi stukać, pukać w okolicy kół pasowych tyle że w dieslu. wszystko posprawdzał, dopiero jak zdjął głowicę i gdy już pasek zakładał to okazało się że napinacz się skończył...


Oprócz kobiet i VW nic więcej mi nie trzeba:)))

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 12, 2009 01:56

Damilio, paska i i napinacza nei wymienialem ,z tego powodu ze jakeis 30 tys temu byly robione.
Napinacz był sprawdzany i jest git.
Znaki sie wszędzie pokrywają.

Nikt nie wie co jest :/


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 12, 2009 11:33

wskazówki co należy zrobić masz a zatem pomiar ciśnienia sprężania przede wszystkim. Bez tego ani rusz. Teraz trzeba już działać a nie rozważać teoretyczne możliwosci.
Ostatnio zmieniony pn sty 12, 2009 11:33 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 12, 2009 13:26

sas_gti pisze:wskazówki co należy zrobić masz a zatem pomiar ciśnienia sprężania przede wszystkim
przecież robił :chytry:

[ Dodano: 12 Sty 2009 12:27 ]
chosen pisze:Przy wtryskach nie bierze lewego powietrza, rozrząd ustawiony lala, A cisnienie na kazdyym cylindrze po 11 ..... dziwnie wysokie jak na 100 km po remoncie głowicy :>
czy wysokie to bym się kłócił



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 12, 2009 14:33

toffic, hmmm, powinno byc blizej 12 ?? Dołu nie robiłem ale to teraz nie ważne, zreszta wzrosnie troche jak przejade 1000km a to jest meirzone po przejezdzie 100km.

Lepiej powiedz co tu kurde zrobic...

sas_gti, czytaj przecziez zrobilem pomiar :/


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sty 12, 2009 14:52

chosen pisze:Dołu nie robiłem ale to teraz nie ważne, zreszta wzrosnie troche jak przejade 1000km a to jest meirzone po przejezdzie 100km.
Zawory dociera się przy rozbiórce głowicy, jak są zdupczone to nigdy ci się "same" nie dotrą nawet jak zrobisz 100 000 000km, nie wiem w jakim stanie masz dół ale dla mnie 11 po remoncie głowicy to mało



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 12, 2009 15:25

toffic, spx jak mowilem dół sie zrobi na wakacje :>

za godiznke jade do magika sprawdic dwie rzeczy, czy kopułka nie jest mokra i czy nie zrobili gdzies zwarcia i naruszyli digiego .... Jade z kumplem on ma taki sam silnik w sowim mk2.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn sty 12, 2009 18:35

a sorki nie doczytalem :)



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pn sty 12, 2009 21:23

no i bylem teraz u niego, sprawdzilem digiego i moduł zapłonowy + czy kopułka sucha i jest wszystko git:/

Nikt nie wie co jest....


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 13, 2009 12:32

chosen, wpadłem na coś ale to już szukam dziuary w całym
A jakby sie przedmuch na uszczelce zrobił miedzy cynildrami? oleju ani wody by nie brał, tylko czy to mozliwe ze na komresji by wyszlo ok. W sumie mozliwe bo podczas badania manometrem sprezanie jest samo powietrze z dosc nieduzym cisnieniem w stosunku do cisnienia zapłonu mieszanki w cylindrze. Moze podczas zapłonów częsc ciśnienia ucieka do cylindra obok.
btw kompresja 11 jest ok i wcale nie nalezy tu upatrywać przyczyn.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » wt sty 13, 2009 13:20

sas_gti, no ale zeby to sprawdzic to znowu trzeba głowice ściągac przypuszczam ...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt sty 13, 2009 18:48

no właśnie :grrr:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 13, 2009 19:06

chosen pisze:no ale zeby to sprawdzic to znowu trzeba głowice ściągac przypuszczam ...
jest inna metoda, dmuchasz do cylindra powietrze i patrzysz gdzie ucieka :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 270 gości