Brak ogrzewania w AUDI A4 1,8 '95
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Brak ogrzewania w AUDI A4 1,8 '95
Witam - jak w temacie - niema ogrzewania z nawiewów, w środku samochodu zimno jak na zewnątrz, powiedzcie co sprawdzić, co może być przyczyną, możliwości mam dość ograniczone jest to samochód mojej koleżanki, przebywamy właśnie na terenie holandii, a niestety zima tego kraju w tym roku nie ominęła i mrozik trzyma, pomocy - z góry dzieki
jeśli jest padnięty termostat i cały czas otwarty to podczas jazdy nie trzymałby temperatury co widoczne by było na wskaźniku,pokazywałby około 60 stopniłyssy pisze:jak sprawdzić ten termostat?
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 15:58 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
ostatnio w piatek robilem paska b5 i dopejscie bylo takie jak w mk2 czyli tylko 2srubki na wieszchu. klina i wspoma z boku audi teoretycznie jest taka sama.a przed swietami tez robilem brak ogrzewqnia i okazalo sie ze nagrzewnica byla tak zabita ze w w pasku bylo masakrycznie zimno. pomoglo wypulkanie nagrzewnicy octem 2 razy po 15 minyt .i w pasku zrobilo sie cioeplo. moze w ty audi poprostu jest zapowietrzony układ chlodzenia.i wystarczy dolac plyny .i przy nagrzewnicy odpowietzryc to znaczy lekko sciagnac przewud na nia idacy tak zeby woda sie pokazała. postaraj sie dowiedziec cos wiecej na temat tego grzania . np czy temp silnika jest w normie ok 90 czy jest plyn czy w czasie jazdy temp silnika rosnie a w jezdzie spada.moze *#cenzura#* a ly tu sie rozpisdujemy
nie wiem jak jest w A4 ale w B4 na prawym wężu od nagrzewnicy jest zaworek odpowietrzający..to znaczy mam ścisnąć przewód czu go zdjąć-odłączyć od nagrzewnicy
może w A4 jest tak samo,musisz zobaczyć
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 19:22 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
nie na jednym przewodzie od nagrzewnicy sa dwie kreski namalowane na tym przewodzie sciskasz opaske i przesuwasz ja. pod opaska jest otworek .to taki maly odpowietrznik zamiast korka .zaczynasz sciagac przewud tak zeby otworek byl poza plastikowym kruccem nagrzewnicy. wtedy powinno sie pojawic powietrze lub woda jesli powietrze to dobrze bo jest szansa ze tylko zapowietrzone .potem skladasz i dolewasz plunu do zbiorniczka na maxxa.jesli nagrzewnica bedzie juz cieplaa to sprawdz czy w aucie robi sie cieplo. jesli nie to znaczy ze jest zabita,a w tedy tylko wymiana czaschlonna i kosztowna lub wypulkanie. zawsze warto zaryzykowac tylko nie wolno przesadzic zeby nie zaczeła cieknac.zdaj relacie z naprawy
... wiec, znalazłem te dwa węże co wchodzą do nagrzewnicy, zsunąłem ten wężyk z dziurką trochę z króćca tak aby nie zasłaniał otworu, usłyszałem cikchuchutkie psyknięcie, potem pościskałem wąż od chłodnicy, trochę nawet płynu się wydostało przez otwór po paru ściśnięciach, zmontowałem całość z powrotem, niestety płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest 2 cm poniżej minimum i miałem już dolać ale koleżanka ma w zbiorniczku różowy płyn, a na dolewkę zakupiła niebieski - czy to można miaszać?-nic się nie stanie?
Mimo nie dolania płynu postanowiłem sprawdzić - zapaliłem motor i po około 5-7 minutach węże od nagrzewnicy zaczęły sie robić ciepłe (oba),ale niestety powietrze z nawiewów nadal zimne, poczekałem aż temperatura silnika wzrosła na 90, wtedy już płyn krążył nawet przez chłodnice,ale z nawiewów nadal zima... i co teraz?
Mimo nie dolania płynu postanowiłem sprawdzić - zapaliłem motor i po około 5-7 minutach węże od nagrzewnicy zaczęły sie robić ciepłe (oba),ale niestety powietrze z nawiewów nadal zimne, poczekałem aż temperatura silnika wzrosła na 90, wtedy już płyn krążył nawet przez chłodnice,ale z nawiewów nadal zima... i co teraz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości