wezyki dochodzące do n 75 w mk3

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Troszek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 01, 2008 23:03
Lokalizacja: sulejów
Kontakt:

wezyki dochodzące do n 75 w mk3

Post autor: Troszek10 » sob sty 10, 2009 19:46

witam mam ppytanie czy na wezykach dochodzących do n75 musza byc opaski zaciskowe ??? jedni mowią ze musza byc inni ze nie poniewaz powietrze które przez nie przepływa działa zasysająco. Walcze z notlaufem dlatego prosze o pomoc. Z góry dziekuje



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob sty 10, 2009 20:18

Nie musi byc zadnych opasek zaciskowych.W zadnym TDI na tym zaworze takich nie ma.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob sty 10, 2009 20:40

sagon pisze:Nie musi byc zadnych opasek zaciskowych.W zadnym TDI na tym zaworze takich nie ma.
taaa :chytry: a ja mam :chytry:
a to czy jest podcisnienie, czy ciśnienie to już zależy jaki motor ...
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2009 20:40 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 10, 2009 20:56

sagon, w oryginale byly opaski

ja nie mam i nic sie u mnie nie dzieje ale to tez zalezy jaki wezyk sie zastosuje :) jesli bedzie za luzny to wypaaloby miec opaski

Troszek10, a jaki masz dokladnie motor?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob sty 10, 2009 22:14

Ja jeszcze nie widzialem opasek na podcisnieniach.A ogladalem juz wiele silnikow.
Byc moze u was takowe sa.U mnie nie bylo i nie ma.I nie bedzie :grin:


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 10, 2009 22:31

sagon, bo przy AFNach nie bylo

jesli uklad jest podcisnieniowy to fabrycznie nie bylo
w 1Z gdzie uklad jest cisnieniowy fabrycznie byly opaski ale nie sa wymagane


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob sty 10, 2009 22:54

Adamm, zatem wszystkie watpliwosci zostaly juz rozwiane.
Chyle czola.


AFN 165,5@380,8

tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » ndz sty 11, 2009 01:56

Adamm pisze: w 1Z gdzie uklad jest cisnieniowy fabrycznie byly opaski
Oto dowód
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Troszek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 01, 2008 23:03
Lokalizacja: sulejów
Kontakt:

Post autor: Troszek10 » ndz sty 11, 2009 11:20

ja w orginalnych wezykach miałe,m opaski ale te wezyki zchodziły jak by tych opasek nie było. teraz wymieniłem i są dopasowane i nie spadają a silnik mam 1z.

[ Dodano: 11 Sty 2009 10:22 ]
zmostkowałem czerwony z niebieskim wkładem od długopisa zelowego ale jeszcze nie zrobiłem pruby czy łapie mi notlaufa wie jeszcze nie wiem czy pomogła wymiana wezyków ;)



matuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn mar 05, 2007 23:58
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: matuz » pn sty 12, 2009 15:35

cześć. a na jakie wymieniałeś, bo moje już niedługo się rozpadną i wpadałoby profilaktycznie zmienić, tylko nie wiem, jakie najlepiej zastosować. jak poszedłem do sklepu i chciałem wężyki ciśnieniowe, to wielkie oczy robili po co i na co mi to. głąby. i oczywiście nie było

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 12, 2009 15:52

matuz, zwykle gumowe do paliwa wystarcza


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

matuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn mar 05, 2007 23:58
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: matuz » wt sty 13, 2009 09:27

dzięki :pub:

A ja tu chciałem Amerykę odkrywać...



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » wt sty 13, 2009 10:24

Adamm pisze:matuz, zwykle gumowe do paliwa wystarcza
Ja u Siebie też ostatnio pozmieniałem na paliwowe.Koszt nie wielki :bigok:



Troszek10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn gru 01, 2008 23:03
Lokalizacja: sulejów
Kontakt:

Post autor: Troszek10 » wt sty 13, 2009 19:14

ja u siebie zmieniłem i po zmostkowaniu zrobiłem rundke i nadal łapie mi notlaufa czy to moze byc wina zych opasek zaciskowych ze ich nie mam ??? Mam sielnik 1z 1,9 tdi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości