Po remoncie głowicy, przerywa itp.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr gru 31, 2008 19:46

Zgadzam się to też może byc to . Na odległosc to trudno. #-o



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » czw sty 01, 2009 16:06

ja sobie wszytsko sam ustawiam, raz tylko bylem na analizatorze zeby miec wyznacznik swoego rodzaju na PB podobnie, z tym ze go zamula ze nie chce sie wyzej na 2gim biegu wkrecic z gazem w podlodze niz tam cos ponad 4 tysie...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt sty 02, 2009 00:33

Hans-Hans pisze:. Jesli będze słaba to trzeba wymienic gniazda zaworowe na nowe i odpowiednio to wymierzyc a to bardzo precyzyjna robota kto wymieniał już płytki w hydraulice oczywiscie nie VW to już wie jaka jest tam precyzja . Przefrezowanie gniazd jest nieodwracalne muszą byc nowe.
Nie strasz, da się to łatwo naprawić. Co do twojego problemu chosen wydaje mi się że zapłon ostro do tyłu ew. źle dotarte zawory nie trzymają kompresji



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt sty 02, 2009 01:04

toffic, czyli 13-stka i aparatem w odwrotna stronę do wskazówek zegara... Zastanawia mnieto stukanie jeszcze z okolic pomp wody/wspomagania..


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt sty 02, 2009 01:10

chosen pisze:Zastanawia mnieto stukanie jeszcze z okolic pomp wody/wspomagania
to jest dziwne, ciekawe co tam mogli popsuć przy zdejmowaniu czapki



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » pt sty 02, 2009 13:08

kręciłem aparatem w jedną, w drugą, i było tylko gorzej. Zauwazylem ze podcisnienei z tyłu nie było podczepione, ale podłączenie nic nie dało.
Samochód sląbo się wkręca na obroty, strasznie wolno reaguje na wcisniecie pedału gazu.
No i słabo jeździ tym samym :/
Mowie caly czas o lpg wczensiej na ciepło zawsze na lpg bez gazu palił od strzala, teraz musze wcisnac gaz i krecic 2-3 sekundy to raz. A dwa ze jak spuszcze go z obrotow puszczajac gaz to ma tendencje go gaśnięcia...tzn spadnie do tych 500 obrotow, zakrztusi i wzrosną obroty...
O co tu [cenzura od TAZa] chodzi ??

Na zimno na PB pali od strzala i rowniutko pracuje...

[ Dodano: 02 Sty 2009 15:37 ]
wykluczam lewe powietrze i zaplon.... Albo źle zrobili glowice, chociaz podobno miala gnazda robione na jedynej maszynce po tej stronie wisły, czy moze źle ustawiony rozrząd ?
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 13:14 przez chosen, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » sob sty 03, 2009 20:45

rozrząd to bym sprawdził na początku - bo potem to może być za późno....

przede wszystkim pełna diagnostyka

analiza spalin tez coś może podpowie
"walnięcie" w kolektorze świadczy: że albo nie domyka się zawór i spalają się resztki w kolektorze albo ten zapłon pochrzanił się troszkę....
mieszanka lipna może być ale i wiele-wiele innych rzeczy...

zmierz stopień sprężania - wykluczysz najgorsze - tzn sprawę zaworów...


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » ndz sty 04, 2009 01:31

z tego co się naczytalem w szukajce odnosnie mojego silnika, to wychodzi na to ze mam zdrowo przestawiony rozrząd...Albo spieprzoną głowice. Stawiam na to pierwsze, jutro zawioze "magikowi" samochód.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 04, 2009 17:12

mtworus pisze:zmierz stopień sprężania
stopien jest staly niezależnie od stanu silnika. Pewnie chodziło ci o cisnienie sprezania a nie o stopien. To dwie rozne rzeczy.
Jesli przestawiony jest rorząd to pomiar cisnienia tez moze byc zafalsoszowany (zawor otwiera sie przed GMP tłoka czyli przed Pmax)

[ Dodano: Nie Sty 04, 2009 16:28 ]
chosen pisze:ze mam zdrowo przestawiony rozrząd...Albo spieprzoną głowice
rorząd nie sadze bo raczej to kazdy sprawdza zanim zlozy odpali silnik, prędzej zapłon uciekł. Oby to nie była głowica.
Rorząd jest banalny do ustawinia w PFie
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 17:27 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » pn sty 05, 2009 13:59

dokładnie chodziło mi o ciśnienie sprężania.....nie o stopień - sorki za pomyłkę

dobrze napisane, że jeśli pomiar wyjdzie "zafałszowany" oznacza to, że zawory nie otwierają się w tym momencie w którym porzeba i wówczas jest prawdopodobne że rozrząd jednak sie rozjechał a więc jednak pomiar coś nam da...

no chyba że nie dotarły się gniazda jeszcze i ciśnienie tez będzie przez to "lipne"


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob sty 10, 2009 16:59

zagadki ciąg dalszy :grrr:

Przy wtryskach nie bierze lewego powietrza, rozrząd ustawiony lala, A cisnienie na kazdyym cylindrze po 11 ..... dziwnie wysokie jak na 100 km po remoncie głowicy :>

No ale teraz jest tak ze znaleźlismy jeden kabelek masy ktory idzie od Karoserii i obudowy cewki, do pokrywy zaworów i jest tam przykręcony, a od pokrywy zaworów ten taki sam z tego samego miejsca odchodzi ale nie jest nigdzie przykręcony, a wczensiej był napewno....
To jest taki taśmowy masowy ... Zaraz wrzuce fotke jaki... Ale mysle ze on by tak nei robił :/ ....
Obrazek


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » sob sty 10, 2009 17:04

a więc czemuś brakuje masy

pewno jak zdejmował pokrywę zaworów coś odpiął i ......... nie wiadomo gdzie to ma leżeć.....

ktoś kto ma PF-a ci na pewno pomoże


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob sty 10, 2009 18:46

znalazłem teraz stare foto z moim silnikiem to ta masa byla podczepiona do dolotu na sróbkę.....to chyba nic nie zmieni :/


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz sty 11, 2009 15:29

chosen, tam gdzie masz palce to nie jest dolot.
nie wiem gdize masz to podczepione u siebie ale srpawdze u mnie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 248 gości