problem z odpaleniem - dziwny temat
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpaleniem - dziwny temat
Witam
Nie będę rozwodził się dlugimi opowiesciami.. napisze tylko konkrety..
Od świąt mam taki problem z autem: dodam ze jest to golf 3, ---- 1.4 benzyna
- gdy stoi przez calą noc na dworzu jak chcę go odpalić to startuje dopiero za 8-10 razem ( 4-8 sekund przytrzymany na rozruchu)
- gdy juz odpali to podczas pulsacyjnego dodawania gazu (w trakcie spoczynku auta) traci obroty i gaśnie
- tak za 4 razem juz da sie nim ruszyć odez zgaśniecia
- no i 1 kilometr jazdy nie ma sily sie rozpędzic..
- po kilometrze chodzi jak nowka..
- po wylączeniu tak 4 godziny na chlodnym powietrzu odpala z 1 kopa..
- po 8 godzinach juz jest problem - znowu gdzies za 5 - 10 razem..
-----------------------------------------------------------------------------------
dodam tylko
ze akumulator kreci bez najmniejszego problemu..
co może być za przyczyna takiego stanu rzeczy??
i jaki bedzie ewentulany koszt częsci?
----
na szukajce szukalem. ale moj przypadek jest chyba szczegolny bo nic podobnego nie znalazlem.. wiec prosze o pomoc ..
Nie będę rozwodził się dlugimi opowiesciami.. napisze tylko konkrety..
Od świąt mam taki problem z autem: dodam ze jest to golf 3, ---- 1.4 benzyna
- gdy stoi przez calą noc na dworzu jak chcę go odpalić to startuje dopiero za 8-10 razem ( 4-8 sekund przytrzymany na rozruchu)
- gdy juz odpali to podczas pulsacyjnego dodawania gazu (w trakcie spoczynku auta) traci obroty i gaśnie
- tak za 4 razem juz da sie nim ruszyć odez zgaśniecia
- no i 1 kilometr jazdy nie ma sily sie rozpędzic..
- po kilometrze chodzi jak nowka..
- po wylączeniu tak 4 godziny na chlodnym powietrzu odpala z 1 kopa..
- po 8 godzinach juz jest problem - znowu gdzies za 5 - 10 razem..
-----------------------------------------------------------------------------------
dodam tylko
ze akumulator kreci bez najmniejszego problemu..
co może być za przyczyna takiego stanu rzeczy??
i jaki bedzie ewentulany koszt częsci?
----
na szukajce szukalem. ale moj przypadek jest chyba szczegolny bo nic podobnego nie znalazlem.. wiec prosze o pomoc ..
nie każdy ma możliwość podłączyć kompa, japolak, czy auto ma imobilizer? moje auto nie ma ale problem mniej uciążliwy bo muszę przy odpalaniu zimnego kręcić 3-4 sekundy, a jak jest ciepły to pali szybciej no powiedzmy 1 sekundę go kręcę, elektryka WN sprawna, paliwo jest podawane odrazu, podczas jazdy nie ma żadnego problemu, są małe wachania obrotów po rozgrzaniu silnika, tak myślę czy czujnik halla może powodować problemy przy odpalaniu a podczas jazdy nigdy nie dać o sobie znać? czujnik temperatury też wymieniałem i nie przyniosło to poprawy
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
mialem cos podobnego w 1,6 ben/gaz p[ostal przez noc jak popadal deszcz i pupa blada krecilem z rana po 10 razy az za ktoryms zalapal i wtedy jak sie rozgrzal bylo idealnie . Napisze co wymienilem i teraz dziala jak przecinak -15 na raz daje.
Wymienilem:
- palec rozdzielacza-nadpalona blaszka koszt 9,5 zl
- kopółka - koszt 20 zl z groszami
- przewody nowe silikonowe - koszt 95 zl
- swiece NGK 3-elektrodowe koszt 56 zl
Radość z odpalenia auta rano gdy sąsiad piluje - NIEZASTĄPIONA
Wymienilem:
- palec rozdzielacza-nadpalona blaszka koszt 9,5 zl
- kopółka - koszt 20 zl z groszami
- przewody nowe silikonowe - koszt 95 zl
- swiece NGK 3-elektrodowe koszt 56 zl
Radość z odpalenia auta rano gdy sąsiad piluje - NIEZASTĄPIONA
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
marbuick pisze:Wymienilem:
- palec rozdzielacza-nadpalona blaszka koszt 9,5 zl
- kopółka - koszt 20 zl z groszami
- przewody nowe silikonowe - koszt 95 zl
- swiece NGK 3-elektrodowe koszt 56 zl
Hmmm mam podobne objawy jak kolega japolak, i zrobiłem wszystko co koledzy napisali i jednak nie pomogło...Flower pisze: Problem leżał w tym, że zapłon mi się rozregulował...
[ Dodano: 2009-01-06, 22:30 ]
Co do Halla to rozmawiałem z gościem z serwisu skody i powiedział że jak by hall był walniety to wcale by nie zapalił... Kolega mi powiedział że krokowiec może się zacina...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
U mnie co dziwne chyba przyczyną jest instalacja gazowa... Dzisiaj rano odkryłem że po przekręceniu zapłonu i przyciśnięciu przycisku od gazu coś pod maską "brzęczy" jakby coś się otwierało/zamykało i auto elegancko odpala...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: pn gru 22, 2008 14:31
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Kontakt:
Jak Ci powie jakie ma obroty? Ma Mk3 1,4 prawdopodobnie najpopularniejsze CL więc bez obrotomierzaT.O.B.I. pisze:jest jeszcze jeden sposób sprawdzenia dla kolegi japolak, przy odpalaniu dodaj trochę gazu, napisz jeszcze co sie dzieje po odpaleniu jakie ma obroty czy nie przerywa?
Ps. Nie śmieje się, mam przecież taką samą konfigurację wyposażenia
tak jak ktos juz napisał dokładnych obrotow nie moge podac bo oczywiscie obrotomierza nie ma..T.O.B.I. pisze:jest jeszcze jeden sposób sprawdzenia dla kolegi japolak, przy odpalaniu dodaj trochę gazu, napisz jeszcze co sie dzieje po odpaleniu jakie ma obroty czy nie przerywa?
no ale jest tak:
jak juz zalapie, (za któryms tam razem) to po chwili gaśnie (nawet przy docisnietym pedale gazu do spodu) .. tak za trzecim razem od 1 udanego odpalenia da sie nim ruszyc tak aby nie zgasł .. a jak juz kawałek sie ujedzie (tak z 2-3 minuty jazdy) chodzi normalnie tak jak powinien..
... .. narazie nic nie probowałem z tym robic.. czekam na wiecej sugesji.. bo najbliszy mechanik dopiero wolne bedzie mial w lutym:(>>>
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 20:35 przez japolak, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości