wymiana uszczelki pod pokrywre zaworow!!

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

trusik84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 23, 2008 13:27
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

wymiana uszczelki pod pokrywre zaworow!!

Post autor: trusik84 » czw sty 08, 2009 10:45

witam wszystkich!!! mam pytanie czy duzo jest pracy przy wymianie uszczelki pod pokrywe zaworow!!! poniewaz bylem u mechanika i powiedzial ze chce za to 300zl i wydaje mi sie ze przesadzil troche!!! mozk ktos napisac jak to zrobic albo jakies fotki wyslac!! pozdro


lece bo chce!!!

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » czw sty 08, 2009 13:01

Trzeba odkręcić kolektor dolotowy, żeby uzyskać dostęp do pokrywy zaworów.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » czw sty 08, 2009 14:12

dosłownie , odkręcasz kolektor , śruby 13-stki jak dobrze pamiętam , potem pokrywe zaworów klucz 10-tka , wyciagasz starą , czyścisz z oleju itd rant głowicy , wkladasz nową , przykrecasz pokrywe z wyczuciem aby nie poukrecać szpilek i zakłądasz kolektor - jeździsz jak szalony :) . POzdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

trusik84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 23, 2008 13:27
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: trusik84 » pt sty 09, 2009 10:51

a pod kolektorem so jakies uszczelki jezeli sa to moze tez trzeba by bylo je wymienic bo moze byc przepalona????


lece bo chce!!!

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pt sty 09, 2009 12:50

a czy ja jutro bede miał kase ? - jak sie postaram to tak

a czy są uszczelki u CIebie w silniku ? - ty rozkręcasz i ty widzisz że są ....

Weś rozkręc to zobaczysz ze to łatwe i nie bedziesz takich pytan zadawał bo nic napewno nie zepsujesz - chyba ze śruby poukręcasz lub gwinty pozrywasz .

Pozdr

ps. wszystkiego sie dowiesz jak rozkręcisz - teoretyzowanie nie ma najmniejszego sensu . Uszczelki są wszędzie lub powinny być wszędzie gdzie metal styka się z metalem na połączeniu śrubowym itd.
Ostatnio zmieniony pt sty 09, 2009 13:05 przez lawrai, łącznie zmieniany 2 razy.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

trusik84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 23, 2008 13:27
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: trusik84 » pt sty 09, 2009 14:17

ok dzieki jutro sie za to zabiore bo mam wolne:)))pozdro


lece bo chce!!!

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pt sty 09, 2009 15:56

mówie , nauszycz się nie bać robić gdy zaczniesz sam grzebać - wbrew pozorom nie jest to takie trudne - bynajmniej uszczelki itp.


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Mastercinek » sob sty 10, 2009 06:50

Jest trochę grzebania ale dasz radę. Najwięcej problemu miałem z odkręceniem kolektora ssącego bo dostęp do śrub tragiczny zwłaszcza jak masz klimę. Najlepiej zaopatrzyć się w nową uszczelkę pod kolektor no i odpowiednią zakupić pod pokrywę. Ja musiałem starą założyć bo ta którą kupiłem różniła się tym, że była płaska no i przy delikatnie krzywej pokrywie wychodziła przy dokręcaniu na zewnątrz a stara miała rant prowadzący...
Tak wyglądała uszczelka stara
Obrazek
a nowa prawie tak samo tylko bez tego rantu.
Powodzenia.



Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » pn sty 12, 2009 11:18

byly 2 rodzaje uszczelek w zaleznosci czy pokrywa alu czy plastik :bajer:


Corrado VR6 US Porsche Style...

Awatar użytkownika
Mastercinek
VR6SyncroManiac
VR6SyncroManiac
Posty: 436
Rejestracja: wt sty 29, 2008 08:42
Lokalizacja: Sztum

Post autor: Mastercinek » pn sty 12, 2009 15:37

Praks pisze:byly 2 rodzaje uszczelek w zaleznosci czy pokrywa alu czy plastik
no właśnie ale przy kupnie w sklepie nikt mi tego nie powiedział i sprzedawca zamówił mi tą płaską... Czekanie na nową właściwą to 2 dni a ja nie mogłem sobie na to pozwolić dlatego zamontowałem starą + silicon i jest malina.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości