Problem z TURBO

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Suchagola

Problem z TURBO

Post autor: Suchagola » pn gru 05, 2005 20:47

Helo jestem posiadaczką VW Passata rok 1998 1,9TDI
Coś mi się wydaje że chyba wysiadło turbo.
Podczas jazdy przy 2 tysiącach załacza ale nie wykorzystuje 100%, przy pełnym gazie silnik zaczyna się dusić?
2 sprawa Intercooler był uszkodzony ale został naprawiony tzn dziurka w nim została zaklejona jakimś płynnym metalem!
Czy to może być turbo czy może intercooler jest nieszczlny? proszę o podpowiedź>
z góry dziękuję za radę!!!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn gru 05, 2005 21:45

Hej :)

troche wiecej info przydałoby sie:

1. Oznaczenie silnika
2. Czy kopci i na jaki kolor
3. co dokładnie się dzieje - czyli czy łapie notlauf? (ile auto pojedzie max i na czy dzieje się to na wszystkich biegach)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn gru 05, 2005 23:48

trzeba sciagnac waz od inrecoolera i sprawdzic czy nie ma wyciekow oleju i sprawdzic czy lopatki turbiny kreca sie delikatnie czy nie ale jak auto traci moc to bedzie to zapewne turbo bo z reszta bardzo czesto sie spotykam z awariami turbosprezarek w tym a ucie,chyba ze pompowtryski,nalezaloby zapiac komputer i moze cos by sie pani dowiedziala.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 06, 2005 00:44

golfir pisze:jak auto traci moc to bedzie to zapewne turbo bo z reszta bardzo czesto sie spotykam z awariami turbosprezarek w tym a ucie,chyba ze pompowtryski,

grunt to dobra diagnoza - warsztat powinieneś otworzyć :panna:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Suchagola

Post autor: Suchagola » wt gru 06, 2005 13:41

Byłam na komputerze i nic niw wykryło. Podobno wszystko ok!!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 06, 2005 13:54

Jak by było ok to auto by sie nie muliło, napisz cos wiecej, to moze bedziemy mogli pomóc.

diagnozę nalezy zrobic dynamicznie - na 3biegu przy 3000obr - jesli był tylko podłączony komp na warsztacie to nie dziwne ze jest ok


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt gru 06, 2005 15:46

więcej szczegółów jeśli można i wtedy sie pomyśli co to może byc


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt gru 06, 2005 16:29

jeszcze mam jedno pytanie czy turbina chlodzona jest rowniez ciecza i czy wylacza pani silnik zaraz po przyjechaniu,po ostrej jezdzie czy pracuje na biegu jalowym jeszce ze 30sek.?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 06, 2005 16:51

golfir pisze:jeszcze mam jedno pytanie czy turbina chlodzona jest rowniez ciecza

golfir, o jaka ciecz Ci chodzi? :bajer:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt gru 06, 2005 17:03

chodzi mi czy turbina jest chlodzona ciecza i czy jest pompka wymuszajaca obieg wody.byly turbiny chlodzone olejem i z dodatkowym kanalem na plyn chlodniczy i tylko mam takie zapytanie bo jak jest chlodzona ciecza to motor mozna gasic niby od razu a jak tylko olejem to trzeba odczekac bo to smier dla lozysk dla tego pytam pani jak uzytkuje auto zeby upewnic sie czy to moze byc turbo



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 06, 2005 17:09

golfir pisze:byly turbiny chlodzone olejem i z dodatkowym kanalem na plyn chlodniczy
w tdi????


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » wt gru 06, 2005 17:14

nie wiem tak kombinuje wydaje mi sie ze cos takiego widzialem,ale moze to bylo inne auto a z ta diagnoza to sie ze mnie smiejesz czy mowiles powaznie?

[ Dodano: Wto Gru 06, 2005 16:16 ]
a nie bylo?jestes pewny na 100%?bo ja bym sobie reki nie dal obciaic



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 06, 2005 17:30

golfir pisze:a z ta diagnoza to sie ze mnie smiejesz czy mowiles powaznie?
smieję :)

bez urazy ale jeśli piszesz że jak auto traci moc to pewnie turbo albo pompki, to tak jakbys powiedział że jak kogos łamie w kościach to zapewne ma grype.

Suchagola, podała za malo informacji żeby można było cokolwiek powiedzieć


Co do chłodzenia turbiny to jest ona chłodzona olejem - dobrze kombinujesz, ale turbine zostawmy na później, jak dowiemy się jaki to typ silnika


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
pp11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 22:05
Lokalizacja: wroclaw-radom
Kontakt:

Post autor: pp11 » śr gru 07, 2005 00:30

A ja bym sprawdzil kat wtrysku paliwa. Mialem podobny przypadek wiec radze zobaczyc-podlaczyc kompa i widac w jakim przedzialeprzy dodawaniu gazu zmienia sie kat.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości