kopci po zmianie wtrysków

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

kopci po zmianie wtrysków

Post autor: kwaśny » czw sty 08, 2009 13:23

witam problem jest następujący po zmianie wtrysków na ASV przy bucie podczas jazdy puszcza dużą czarną chmurę przedtem tego nie było wtryski ASV były niby dobre tak mówił pompiarz, na postoju przy bucie nie puszcza chmury więc co jest grane czy muszę jeszcze coś ustawić np. kąt wtrysku, dawkę paliw dodam że już zrobiłem tak z 35tyś i z samochdem nic się nie dzieje mróz nie mróz zawsze pali, mam jeszcze jeden problem od samego kupna trochę głośno chodzi głośniej niż wszystkie TDI co może byś tego przyczyną.
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 13:24 przez kwaśny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 08, 2009 13:32

do sprawdzenia kat wtrysku, dawka paliwa i szczelnosc w ukladzie dolotowym


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw sty 08, 2009 14:00

kwaśny to jest normalny objaw jeśli wymienisz mniej wydajne wtryski na wydajniejsze, trzeba pod tę wymianę zrobić korektę softu i nie będzie dymić.


Obrazek

Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » czw sty 08, 2009 15:28

kwaśny, podpinaj do VAG`a bo tak to wróżenie z fusów ale to pewnie kąt wtrysku albo zmienić dawke



kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kwaśny » czw sty 08, 2009 16:01

był pod VAGiem i zero błędów a kąt wynosi 51-52 tak mówił mechanior a jaką powinien mieć wartość



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 08, 2009 16:34

kwaśny, a dawka paliwa?

w zasadzie po zmianie na ASVki nie powinien mocno dymic, trzeba by zlogowac auto i zobaczyc bo moze mu powietrza brakuje


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » czw sty 08, 2009 16:45

ja jak z 1 zet założyłem wtryski afn ,to dawka mi skoczyła z 3.0 mg na 1.2 mg ,tak że sprawdz dawke paliwa



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości